€uropa Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Dette er ikke veldig kult, men i 9. klasse fikk jeg anmerkning og igjensitting fordi jeg hadde brukt for lang tid på dass. Jeg måtte drite og var der i maks 10 minutter. 9 Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Gikk i 4. klasse. Elska cowboyer. Fikk meg og en kamerat til og lage en galgeløkke og kaste over huskestativet. Rektor så det i vinduet og vi ble med i rektormøtet for 1,2,3,4,5,6 og 7. klasse. 250 elever som sto og så på meg og kameraten min som hadde prøvd og henge hverandre.. Lol 5 Lenke til kommentar
Populært innlegg korehoret Skrevet 30. desember 2010 Populært innlegg Del Skrevet 30. desember 2010 Læreren kom inn i klasserommet vårt og sa at det hadde skjedd noe veldig alvorlig. Det var en i klassen som hadde blitt utsatt for grov mobbing. Det var ingen som skjønte noke... Dagen før hadde eg festa ein lapp på ryggen til en medelev der det sto "spark meg" (vurderte "sug meg") Læreren hadde sett det og tok av lappen uten å si noke til han som hadde den på ryggen. Ho såg altså på det som grov mobbing og vi prata ein heil time om kva vi ville ha følt hvis vi hadde hatt ein sånn lapp på ryggen vår Læreren sa det at den som hadde gjort det måtte si ifra og ho trodde han hadde veldig dårlig samvittighet... LOL 12 Lenke til kommentar
Sjohej Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Gikk i 4. klasse. Elska cowboyer. Fikk meg og en kamerat til og lage en galgeløkke og kaste over huskestativet. Rektor så det i vinduet og vi ble med i rektormøtet for 1,2,3,4,5,6 og 7. klasse. 250 elever som sto og så på meg og kameraten min som hadde prøvd og henge hverandre.. Lol hahaha ser det for meg. LOL:d 2 Lenke til kommentar
T.A Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Vet ikke om jeg har skrevet disse allerede, men... En kompis fikk anmerkning for å se ut av et vindu i timen. Enkelt & greit. Samme kompis fikk alltid anmerkninger av en spesiell lærer som likte meg godt. Hver gang jeg snakket med han, fikk han anmerkning for å "provosere" frem en respons fra meg. En gang da jeg ropte navnet hans for å få hjelp, fikk han anmerkning for å svare. Selv har jeg kun fått en eneste i løpet av hele skoletiden Hang i et fotballnett i 8. 4 Lenke til kommentar
FYLL Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 (endret) Jeg og noen andre i klassen har fått anmerkining for ''apebrøl'', heter det Endret 31. desember 2010 av FYLL 4 Lenke til kommentar
Special P Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Vet ikke om jeg har skrevet disse allerede, men... En kompis fikk anmerkning for å se ut av et vindu i timen. Enkelt & greit. Samme kompis fikk alltid anmerkninger av en spesiell lærer som likte meg godt. Hver gang jeg snakket med han, fikk han anmerkning for å "provosere" frem en respons fra meg. En gang da jeg ropte navnet hans for å få hjelp, fikk han anmerkning for å svare. Selv har jeg kun fått en eneste i løpet av hele skoletiden Hang i et fotballnett i 8. Er vel strengt talt ikke en kompis vist du bare lar han få skylden, når du er like skyldig. Du er kald, mann Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 "Stilte upassende spørsmål". Det var et spørsmål læreren ikke klare å svare på, i sammenheng med matten vi holdt på med. Mulig? 2 Lenke til kommentar
cuadro Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 (endret) Jeg fikk igrunn kun anmerkning for å sove i timene, og ikke gjøre lekser. En gang tøyde jeg virkelig grensen da jeg dro ut alle lamper fra stikkontaktene i hele klasserommet (taklamper med stikkontakter som henger fem-seks meter over bakken). Det ble karakterisert som "kreativt" og ikke mer. Ellers har vi den vanlige "kaste sakser på veggen", "kaste leire på veggen", "kaste vått papir på veggen", "kaste stein", "stable pulter og stoler til takhøyde", "snøballkrig", "dyppekrig", våt sand-krig", "låse alle do-dørene fra utsiden", osv. Men dette har jeg aldri fått anmerkning for, selv om alle andre har. Endret 30. desember 2010 av cuadro Lenke til kommentar
Sowny Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Jeg har fått anmerkning fordi jeg ikke spurte om å få hente boka vi skulle bruke....Teite sure lærer.... En i klassen min har sikkert fått over 15 anmerkninger, fordi han er i gjennomsnitt 20sek. for sein til timene til den sure læreren. Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Den kuleste jeg kommer på må vel være: "Herman lo når Pål gikk ut av timen fordi han kjedet seg" 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg nxo Skrevet 30. desember 2010 Populært innlegg Del Skrevet 30. desember 2010 Dønn. 30 Lenke til kommentar
Ballestikk Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Dønn. Hahaha Photoshop/paint? Ble liv i den tråden her igjen Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 (endret) Ja, la merke til det nå. Feil font. Feil plassering av teksten. Sånn her skal det se ut: Endret 30. desember 2010 av Ajaco Lenke til kommentar
Ballestikk Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Liker denne bedre jeg. Første år på VGS Lenke til kommentar
nxo Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Photoshop/paint? Ble liv i den tråden her igjen Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Liker denne bedre jeg. Første år på VGS Du er vel ikke ei dame? 3 Lenke til kommentar
Heimdalen Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Meg og to kamerater fikk en artig en i 10 klasse. " Tente bål i friminuttet" Det hadde seg det sånn at jeg tok med pølser, en tok med ved, og en annen hadde med kakao. endte med at vi spiste pølsene kalde! 8 Lenke til kommentar
hei1234567890 Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 ^ Smarte dere... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå