Sk!ppy Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Du er ikke off-topic når du svarer på noe som var on-topic. Dette er off-topic, og jeg slutter med det nå. Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 haha, for en fantastisk tråd En dag i 9.klasse hadde vi avspasering og begynte klokken 12,dette var det noen som ikke hadde fått med seg(inkludert meg). så vi hadde tre timer på oss til å finne på noe gøy, så vi fant ut at vi skulle snu all klasserom omvendt, han ene stakkars læreren var helt forskrekket og hadde hele undervisningen uten å bruke tavlen Resten av lærerne lekte politi for å finne ut hvem som hadde funnet på dette. tullinger, wannabe politi hele skolen 1 Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Er ikke helt anmerkning, men litt moromt alikavell.. i 8 og 9 hadde vi en lærer som lå og sov i timene og sov hun ikke satt hun med beina på pulten å spilte på mobilen. Engang hadde vi framføringer i KRL (omg!), to stykken hadde printa ut x-antal sider fra wikipedia så de 45min den skoletimen/framføringa/opplesninga varte sov hun. Da fikk vi nok bevis til å få henne sparket :new_woot: Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 (endret) haha, for en fantastisk tråd En dag i 9.klasse hadde vi avspasering og begynte klokken 12,dette var det noen som ikke hadde fått med seg(inkludert meg). så vi hadde tre timer på oss til å finne på noe gøy, så vi fant ut at vi skulle snu all klasserom omvendt, han ene stakkars læreren var helt forskrekket og hadde hele undervisningen uten å bruke tavlen Resten av lærerne lekte politi for å finne ut hvem som hadde funnet på dette. tullinger, wannabe politi hele skolen Vi hadde bare sånne "politi" lærere. Veldig irriterende når de skal greve og finne ut av absolutt alt Er ikke helt anmerkning, men litt moromt alikavell.. i 8 og 9 hadde vi en lærer som lå og sov i timene og sov hun ikke satt hun med beina på pulten å spilte på mobilen. Engang hadde vi framføringer i KRL (omg!), to stykken hadde printa ut x-antal sider fra wikipedia så de 45min den skoletimen/framføringa/opplesninga varte sov hun. Da fikk vi nok bevis til å få henne sparket :new_woot: Ha ha. Et par gjorde det for å irritete klassen. Ikke artig Måtte sitte igjen 1 time etter timen var ferdig for at alle skulle få fremføre. Endret 15. august 2010 av Mr. A Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 "Sov (og snorket) under lydbok" er det vel ikke bare jeg som har? Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 "Sov (og snorket) under lydbok" er det vel ikke bare jeg som har? Nei, hehe. Det har jeg gjort nesten hvert år. Vi brukte å ha lydbok hver dag i juletider. Da ble lysene dempet og vi fikk lov å legge hodet på pulte, men ikke sove. Yeah right, for det kommer jo til å skje. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Jeg fikk aldri anmerkning for å gjøre det, men det kom noen og dulta borti meg.. Jeg har sånn tentens til at plutselig blir alt svart, og når jeg legger hodet opp har jeg sånn følelse av at jeg ahr sovnet, og ser rundt meg, og da har ALLE festa blikket på meg.. Skummelt. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 "Sov (og snorket) under lydbok" er det vel ikke bare jeg som har? Sov gjennom et 40 mimutters dikt, som vi fikk oppgaver om etterpå, med karakter... det gikk bra kan du tro Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Jeg sov gjennom to filmer, på rundt en og en halv time vær, som vi og skulle ha etterpå om, med karakter. Jeg fikk utrolig nok en 3'er Lenke til kommentar
danielch Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Jeg sov alltid under hver eneste film, da jeg allerede hadde sett dem. Lenke til kommentar
Turbo sindre Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Kamerat av meg på vg1 x) Ellers kan jeg også dele at en annen jeg kjenner fikk " Lompe krig med medelever " 9 Lenke til kommentar
Ekinorak Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Jeg var nokk englebarn, men fikk "anmerkning" på grunn av at en kamerat av meg ble beskylt for å ha kastet snøball på en jente. (rart???) Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 (endret) I actually laugh :!: (av turbo sindre) Endret 15. august 2010 av Sk!ppy Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Jeg hadde hodet feil vei. Lenke til kommentar
Pop-fiske Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Er ein stygg lærar på skulen Ho har noko imot meg.. For ein gang, når eg var nedpå fotballbana, så han eg meg med hendene opp i tverrligaren - det var visst ALT for farlig, resultatet blei 3 anmerkninga Og så raserte me heile klasserommet i eit friminutt Btw, det her har ikkje hendt meg. Men var i naturfagtimen, og så plutselig var alle jentene vekke. Det viste seg at alle var ute i gangen eller på do-så kjem forklaringane etterpå. "Me skulle på do." WTF ? Skulle på do, alle sammen ?! Då satt alle sammen og lo :!: Og så ein ting til, låse inne nokon på do, og så kverke låsen så dei ikkje kjem seg ut i ein halv skuledag - for å så å måtte dirke opp døra seinare og bli helten Halvåret seinare fant dei ut at det var meg, og fekk ein anmerkning :!: Lenke til kommentar
danielch Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Jeg fikk en for å døgne, for så å gå på en stor dass og sovne på gulvet, våknet sent på kvelden.. 9 Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 (endret) Jeg snakket til læreren når jeg ikke fikk lov, han kom til meg og han sto en halv meter unna meg. Det ble tatt opp på foreldresamtale Edit: Skrivefeil. Endret 15. august 2010 av Wizzlee Lenke til kommentar
Exelcius Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Var litt drittunge i mine yngre dager, så fikk en del idiotiske anmerkninger, samt en del anmerkninger jeg aldri hadde skylden for. Sa "herregud" i timen. Tømte blyantspisser i hodet på medelev. Kaster erter på læreren. Printet ut Wanted-poster av rektor og hengte ut over hele skolen. Sniffet hvetemel i heimkunnskapen. 8 stk for å sove i timen på 1 dag. Og en masse annet helt dust, alt er fra barneskolen og 8.klasse dog, glad man har vokst opp. Mest idiotiske må være i 6. klasse da jeg og et par andre i klassen ble beskyldt for å tenne på skolen, da det var et bittelite branntilløp på et toalett. Rektor, Ass.rektor, og rådgiver kom inn i klassen, tømte sekkene våres på jakt etter fyrstikker visstnok, spurte hva i all verden de drev med "DET vet du nok! Vi vet det er dere, bare innrømm det med en gang! Dette er ikke over nå, dette skal vi etterforske!". Fant ut etterpå at de hadde gått til alle andre på skolen som hadde fått et par anmerkninger før, og sagt akkkurat det samme. Senere fikk man også vite at det var en lærer som hadde stått inne på dass og røyket, og ikke stumpet den før han kastet den i søppelkassen. Samme rektor presterte å si "lærere tar aldri feil, vi kjenner nok barna bedre enn det foreldrene gjør" i en annen sak, til min mor. Flotte folk :-) Lenke til kommentar
MOO- Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Tror jeg gav masse elever i 8.ende anmerkninger for snøballer de ikke kastet. Jeg var vel 1.40 i tiende så brukte alltid å si at jeg gikk i 8.ende og het det og det... 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå