Gå til innhold

Kuleste anmerkning på skolen

Arve Systad

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vet ikke om de fikk anmerkning, men på barneskolen var det en gutt som dro med seg en annen gutt bak skolen for å vise oss andre hvordan man skulle ha sex. Etter en liten stund kom en lærer luskende rundt hjørnet, ikke så veldig glad for synet som møtte henne. Vi som fikk demonstrasjonen var ikke så høy i hatten, men det var han ene av guttene som fikk alvorspraten. Utrolig morsomt å tenke på i ettertid da. :!:

:ermm:

Jeg hadde betalt for å se uttrykket til den lærern. :!:

Hadde det vært meg hadde jeg vel sett litt slik ut;

CharlieHarper.jpg

Også hadde jeg sagt; Ååja, heisann! Eeehm, tror jeg kommer tilbake litt senere jeg ..

• Liker 5
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq

Careface i 4. klasse når det er nonstop innvolvert er godt gjort!

Nonstop er ikke det beste jeg vet...

*snip*

Dere skulle jo bare ha stukket av når læreren låste døra.

Jammen jeg var en gullunge :innocent:

Lenke til kommentar

1. Etter lærerne fant ut att det var jeg som hadde endret "elev" brukeren slik att den fikk administrative rettigheter på så godt som alle PCene på trinnet :new_woot:

(Installerte Icy Tower på de i samme slengen)

2. Mat & Helse læreren min bet ikke på unnskyldningen min for å ikke ha gjort leksene (lage en plakat om sykdommer) Jeg sa att jeg lekte meg med en lighter, og plutselig tok hele plakaten fyr :whistle: tok med den brente plakaten (som jeg dynket med bensin, for så å tenne på den med vilje) på skolen da vi skulle fremføre den.... endte opp med en anmerkning i tillegg til att jeg måtte fremføre uten plakat (jeg kunne jo ingenting, så fant på det meste + att jeg husket noe fra det de andre hadde sakt) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

:ermm:

Jeg hadde betalt for å se uttrykket til den lærern. :!:

Jeg klarer ikke helt huske ansiktet, kan hende det er fordi jeg frøs litt til og ikke ville snu meg når jeg oppdaga at hun stod bak oss. :p Men alvorspraten målte opp for det da.

Lenke til kommentar

Når vi hadde Heimkunnskap (Mat & Helse heter det visst nå) så var vi delt inn i forskjellige grupper på 4 stk. Vi skulle lage et måltid hver gang. Den kvinnelige lærern på drøye 60år skulle alltid smake.

En gang fikk vi gutta nok (ja, vi var 4 gutter på gruppen min) og vi bestemte oss for en liten prank. Det var sjokoladepudding på menyen. Våre sjokoladepuddinger ble perfekte, men hennes ble noe annerledes. Vi hadde tømt ca. en halv boks med chili og litt curry oppi hennes mat. Ansiktsuttrykket hennes = Priceless.

• Liker 4
Lenke til kommentar

Jeg satt ofte ved siden av bestekompisen min, og hver gang jeg pratet.. fikk han anmerkning. Selv om han ikke sa noe :p

I tillegg, så fikk han en anmerkning for å se ut av et vindu.. :!: Helt latterlig.

Lenke til kommentar

har et par bra fikk direkte nedsatt fordi æ å dama gikk ut av timen på pulte på dassen men ho bråkte litt...... røykbombe inne på skolen.....

pakke lærer sin bil inn i gladpack.... to bilen til læreren min (en lada 1500) og rulla den bort

Endret av xavi0n
Lenke til kommentar

har et par bra fikk direkte nedsatt fordi æ å dama gikk ut av timen på pulte på dassen men ho bråkte litt...... røykbombe inne på skolen.....

pakke lærer sin bil inn i gladpack.... to bilen til læreren min (en lada 1500) og rulla den bort

Skeptisk til denne dasspulinga, høres litt trollete ut. Røykbombe inne er jeg ikke like skeptisk til, selvom det er ufattelig teit, men å rulle en bil i gladpack er genialt !

Vi satt "L" på alle lærerbilene siste skoledag på barneskolen. Ellers så er det jo terrordagen siste skoledag for åttende og niende, tiende slutter dagen før og kommer på skolen dagen etter og lager helvete.

For to år siden greide de å vannbombe en lærer fra taket ved et uhell, jeg ga også to tiendeklassinger juling for å hive vann på meg når jeg hadde ipod og mobil i lomma. Da mener jeg grisejuling.

Lenke til kommentar

Vi har et perfekt plassert inntak til ventilasjons-anlegget bak skolen, så stinkbomber er en gjenganger på skolen vår. Det som er så fint med det er at vi får gå når noen bruker stinkbomber.

Edit: Mange små leifer blir en stor.

Endret av Mr. A
Lenke til kommentar

Fikk ikke så mange anmerkninger for oppførsel, men var "flink" til å glemme ting som lekser og bøker hjemme.

Ei av de litt mer utagerende jentene i klassen på ungdomsskolen, som hadde et litt anstrengt forhold til en av lærerene, fikk en gang anmerkning for sikkerhets skyld.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Gjennom ungdomsskolen ble jeg omtrent headhuntet av alt som kunne kalles lærere, vikarer og inspektører.

Gikk i en særdeles vill klasse og fikk som den "smarteste" blandt de som "alltid" hadde skylden ofte stempel som bakmann hver gang noe skjedde. Hendte at jeg fikk anmerkning dager jeg ikke var på skolen og.

Gjennom vår 3år lange karriere fikk vi en lærer til å bytte skole, en til å slutte helt med læreryrke(hun jobber på NAV nå) og et tosifret antall lærere til å gråte/forlate klasserommet i angst. Har også skyld i at min gamle skole er bannlyst fra ett vikarbyrå. Før klassen til slutt ble splittet ved juletider i 9.klasse, til en ren gutteklasse (det var vel da det egentlig startet). Jeg ble også flyttet til andre klasser 5 ganger iløpet av siste semester i 10.klasse, noe som ødelagte mye siden ingen lærere hadde vurderingsgrunnlag nok til å gi meg karakterer, og jeg fikk mange urettferdige karakterer.

Uansett, så er det TO stk jeg husker som morsommere enn andre;

En gang i mat&helse i 9.klasse skulle vi ha praktisk prøve, vi skulle steke rissotto, da meg og en kompis fant ut at vi skulle ha det litt ekstra gøy. Vi åpnet vinduet i klasserommet som lå i første etasje, og når vi gikk til friminutt hoppet vi inn, helte ut stekeoljen til ene gruppen, for så å fylle den med gløgg! Resultatet var en røyksøyle lik vulkanutbruddet på Island. Fikk foresten nedsatt i oppførsel for dette og nedsatt karakter i mat&helse.

Den verste av alle, var egentlig en missforståelse hele greien:

Vår skole har i samarbeid med den nærliggende ungdomsskolen en årlig skolemusikal som fremføres for resten av elevene. Denne er selvsagt meget lite spennende og uvariert fra år til år. Dette året (10.klasse) var det noen som fant ut at de skulle være overentusiastiske, og trampe hver gang "pausetrallen" kom på(når det var sceneskifte). Dette resulterte i at lydanlegget ble ødelagt. I tillegg var det en på skolen som var litt stor, men alle var veldig grei med han og likte han:) Så når han kom på og hadde sin ENE replikk hele musikalen reiste vi oss og gav han applaus, noe som ble sett på som nedsettende av lærerne i ettertid, til tross for at han ble glad for det.

Tingen var at, i ettertid falt skylden NOK en gang på meg, og ingen andre fikk konsekvenser for denne dagen. Dette gjorde meg utrolig frustrert, og når jeg ble konfrontert av lærer presterte jeg å lirke av meg noe i denne duren:

"Hvis alt dette kommer på meg skal jeg personlig brenne ned skolen og kappe hodet av inspektøren".

Det var SELVSAGT ikke ment alvorlig, men som en metafor.

Desverre skrev faglærer ned denne "terrortrusselen" og gikk til rektor med den. Det endte i at jeg måtte sitte i et tretimers langt møte med rektor, skolepsykolog og inspektør for å overbevise de om at jeg ikke er terrorist selvom jeg har en sør-europeisk far, og om at de ikke skulle anmelde denne "trusselen".

Det hele endte med at jeg måtte ha en time med skolepsykolog hver fredag, og nedsatt karakter i orden&oppførsel, pluss de stadige klassebyttene jeg nevnte tidligere.

Jeg er IKKE stolt av disse hendelsene, og syns det er greit å ha gått videre fra denne perioden. Har endelig blitt tørr bak øret, og fokuserer mer på skolearbeid nå, noe som resulterte i 5.2 i snitt og min første G G noensinne, på 1-VGS. :w00t:

• Liker 9
Lenke til kommentar

Fikk ikke anmerkning for dette men...

Jeg og en kompis sto i garderoben og diskuterte på kødd hvilken måte som var best for å ødelegge skolen, vi kom frem til å sprenge den med en hjemmelagd ANFUbombe, eller dynke den med bensin for så å tenne på... Tilfeldig vis overhørte en lærer samtalen uten at vi la merke til det. Litt senere i en av timene ble jeg hentet ut av klasserommet av inspektøren, fordi lærerne trodde vi mente att vi skulle sprenge skolen :new_woot: Jeg tror aldri jeg har brukt så lang tid til å overtale en lærer til å tro noe (og i dette tilfeller var det jeg sa sant) Inspektøren var helt sikker på at det ikke var en kødd :p

Endret av GreenRay
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...