danielch Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Det er meg på listen over, jeg bryr meg ikke stort. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Hold dere til emnet, folkens. Fire poster har blitt slettet. Reaksjoner på moderering tas som vanlig på personlig melding og ikke her i tråden. Lenke til kommentar
MOO- Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Så Daniel, du heter Erik og Grete i tillegg? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Så Daniel, du heter Erik og Grete i tillegg? Hvis jeg ikke tar feil så er navnene i den listen lærere som har gitt anmerkningen. Lenke til kommentar
MOO- Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Det kan være, uansett lykketil videre i livet. Det lover godt til nå. 1 Lenke til kommentar
Papirstopp Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Har vel ikke så mange artige, en kompiss av meg fikk et par for "Satt fyr på skolen" "Vist rumpen til kontaktlærer". Jeg og 8 andre elever fikk noen anmerkninger når vi hadde ridder turnering langs en lang gang, med rullestoler og lange 1 m linjaler som spyd og hest Samt fått anmerkning for krig med disse kulene som var inni gamle datamuser... Husket ikke om jeg faktisk fikk anmerkning når jeg gikk inn i tysklassen (De var på vårt klasserom, og vi hadde lunch pause, men tysklassen slapp aldri ut. Så jeg fikk ikke maten min) og ropte ut tyske gloser, som var mye brukt under krigen... Jeg var irritert og sulten Ellers en det kommer jeg ikke på så mange ville anmerkning annet en litt slåsskamper med frukt osv. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Det er meg på listen over, jeg bryr meg ikke stort. Hvorfor i all verden sitter du å onanerer i klasserommet? 6 Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Det er det faktisk skremmende mange som gjør. 3 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Klassen til storebroren min var kjent som en verstingklasse. Til deres store glede så fikk de i 9. klasse (tilsvarende 10. i dag) en nyutdannet liten frøken som ikke helt klarte å holde disiplinen. I løpet av første uka så hadde de båret henne rundt i skolegården og plassert henne i både drikkefontene og søppeldunker. Hun holdt ikke ut lenge. 1 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Haha, ikke bra i det hele tatt. Lenke til kommentar
Espen-kun Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 ''Tok med seg sykkelen opp i klasserommet for å så sykle på pulter og ned trappen.'' - klasserom i 3. etasje Mye morro som går an med dirt jump sykkel Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Lurer på om jeg ikke fikk én anmerkning på videregående (vi var mange som fikk samtidig) for, som læreren så fint sa det (legg på tysk aksent): Ordrenekt. Høres jo ut som noe man kunne fått i militæret... Lenke til kommentar
GullLars Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Lurer på om jeg ikke fikk én anmerkning på videregående (vi var mange som fikk samtidig) for, som læreren så fint sa det (legg på tysk aksent): Ordrenekt. Høres jo ut som noe man kunne fått i militæret... Det ER noe du kan få i militæret, da heter det REFS og er en seriøs sak som senere arbeidsgivere vil se på. Eneste legitime grunn du har til å nekte om befal explisit sier det er en ordre er om det er fare for liv og helse, uansett hvor sinnssvakt eller unødvendig ordren er. Om det er en ordre som ikke burde vært gitt men ikke satt liv og helse i fare må du utføre den og heller ta opp i etterhånd, hvorpå befalet kan få varsler eller refs ovenfra. BTW, Aniftyninja, creds for samleie på do Onanering i timen er en annen sak, det kan du godt spare de andre for... Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Det er meg på listen over, jeg bryr meg ikke stort. Jeez, du er jo skikkelig wild child! Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 10hi ANiftyNinja spruta på læreren. k9zzzz Lenke til kommentar
danielch Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 (endret) Det er meg på listen over, jeg bryr meg ikke stort. Jeez, du er jo skikkelig wild child! Nå tenker jeg på at navnet er synelig. Det er vel lærerene som står på listen.. Det med å onanere i timen, nei! Jeg kødda med noen kompiser og lagde "bevegelsene" under genseren.. Endret 4. august 2010 av ANiftyNinja Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Så dere ble ferska av en lærer når de hadde samleie på do? Lenke til kommentar
danielch Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 ssshhh.. Læreren skule få ut alle (Vi blir tvingt ut i storefri). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå