Warrior Elite Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Fikk anmerkning for å forsøple klasserommet og forstyrret klassen under en Naturfagprøve Minner om at dette er plassen for de KULE anmerkningene, hvis du vil fortelle alle de teite tingene du har gjort, så er du velkommen til å lage en egen tråd. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Vennine av meg fikk denne idag: "***** fikk anmerkning for dårlig oppførsel, å dette ned en trapp på en helsefarlig måte" Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Rare skole! Da er det meningen å hjelpe, ikke gi ut anmerkninger. For noen snerpelærere dere har da, Sameboe. Lenke til kommentar
ObNoXIouS Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 (endret) Har ikke fått noen morsomme anmerkninger selv, men en i klassen fikk anmerkning får å rasturbere (dele et bilde opp i punkter for å forstørre det) og henge opp Goatse bildet på tavla i klasserommet Bildet var på 6x6 A4 ark Det var enten i åttende eller niende, hele klassen lo seg skakk Endret 2. juli 2009 av ObNoXIouS Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 To karar i klassen min fekk merknad for å liggje på gulvet og kile kvarandre. Lenke til kommentar
Ohhmyyyy Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Jeg og "vennegjengen" den gangen fikk ganske mange var heldigvis år siden og har ingen anmerkninger nå på videregående. Men den gang fikk vi for: - Fyrte på kinaputter i gangen - Dytta en fyr gjennom en glassdør - La melkepakker oppi "de derre luftetingene" (husker ikke hva det heter), slik at det begynte å lukte skikkelig bad når sommeren var over og vi fikk være ute istedet. Ganske dumt I know, men "gammel nok til å vite bedre, men ung nok til å ikke bry seg om det"... Lenke til kommentar
Psykl0n Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 (endret) En kompis og jeg fikk faktisk anmerkning på ungdomsskolen for å være i lufteanlegget. Men egentlig hadde vi bare ropt inn til lufteanlegget mens læreren og de andre elevene var på andre sida av lufteanlegget. Det hørtes antagelig ut som vi var inne i lufteanlegget. Vi ropte at vi var fanget og kom ikke ut o.l. Edit: typo Endret 3. juli 2009 av simensk Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Ein i parallellklassen min ropte snakket med folk fra klassen ved siden av gjennom veggen (sånn som kan åpnes) og han fekk merknad for "å kommunisere med den andre siden". Lenke til kommentar
Warrior Elite Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 sendte mail fra en fyr sin mail og skreiv: Håper et fly i kræsjer i skolen og alle dør. Ble stor sak og greier. ohohoh Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Dette er ikke "Tetteste du har gjort". 1 Lenke til kommentar
Warrior Elite Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Dette er ikke "Tetteste du har gjort". Du skulle sett anmerkningen du Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Dette er ikke "Tetteste du har gjort". Du skulle sett anmerkningen du Det er ikke akkurat veldig kult å få en anmerkning pga det. Lenke til kommentar
Warrior Elite Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Dette er ikke "Tetteste du har gjort". Du skulle sett anmerkningen du Det er ikke akkurat veldig kult å få en anmerkning pga det. Ok Det er en god historie som alle alltid ler med når jeg fortellern, kjipt at du er for kjedelig til å le litt da. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Ok Det er en god historie som alle alltid ler med når jeg fortellern, kjipt at du er for kjedelig til å le litt da. Ok I smell BS. Historien du fortalte fantes ikke ett snev av "kulhet" i seg, det var mer idiotisk og dumt. Lenke til kommentar
Warrior Elite Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Ok Det er en god historie som alle alltid ler med når jeg fortellern, kjipt at du er for kjedelig til å le litt da. Ok I smell BS. Historien du fortalte fantes ikke ett snev av "kulhet" i seg, det var mer idiotisk og dumt. Ok Iskall, da sier vi det. Lenke til kommentar
brillan Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Skrudde på dusjen i kjemirommet. Sånn dusj for å vaske syre av øyene ol. Var ikke så populært :/ Lenke til kommentar
Lundefugl Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Skrudde på dusjen i kjemirommet. Sånn dusj for å vaske syre av øyene ol. Var ikke så populært :/ Hvordan føltes det? :o I 3 år har jeg gått og klødd i fingrene etter å prøve den på vår skole.. (A) Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Skrudde på dusjen i kjemirommet. Sånn dusj for å vaske syre av øyene ol. Var ikke så populært :/ Hvordan føltes det? :o I 3 år har jeg gått og klødd i fingrene etter å prøve den på vår skole.. (A) Hahaha, da er vi flere, gått forbi den dusjen hver dag i 3 år, alltid hatt lyst til å vri om spaken, men aldri turt Lenke til kommentar
Jambimaster Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Haha, hvordan ser disse dusjene ut? Ang. kjemirom - en i klassen fikk anmerkning for å putte isbiter i buksa på en annen i klassen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå