Kjøttball Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Fått anmerkelse for at snuten kom og dro meg ut av tima. Lenke til kommentar
Thoren Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Bekjent av meg fikk følgende i 10ende klasse. Kutting av medelev. - Hørest bad ut, men det var krangel om hvem som skulle bruke fruktkniven vi hadde i klasserommet, og det ble et lite kutt på fingeren, så ankom lærer og alle overreagerte. Utløsning av brannalarm. - Samme fyr, ble skubbet borti en brannalarm. Gikk av og han løpte opp og sa han hadde utløst ved en feil. vips fikk han anmerkning for det også. Lenke til kommentar
rublings Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 "1 liter sprit i sekken" Var dog to, men bare en som lå litt vel tilgjengelig i sekken. Spriten ble konfiskert, og anmerkning satt. jeg gikk å klaget til rektor og forklarte meg at jeg hadde bursdag dagen etter og at spriten var til seinere anledning. Det funket fjell og anmerkningen var vekke noen timer senere. Fikk til og med spriten igjen Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Angående brannalarm så var det 2 stykker på gamleskolen som hadde så sykt uflaks. De løp rundt i gangen å kastet en liten ball på hverandre, men så dukket han ene en gang og ballen fortsatte og traff rett på brannalarmen xD. De sa nå fra at det var de, men tror ikke det skjedde noe med de Lenke til kommentar
Madeo Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Jeg fikk et helvete da jeg ble tatt for å snede net send...Alle pcene på skolen er kobla til en terminal server og jeg sendte Hallo, rektor er en jævla pikk! til alle sammen forklare for oss intetanende hva netsend er? Lenke til kommentar
Ninjakos Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Det har blitt forklart så mange ganger at det er ikke morsomt engang. Dessuten quotet du en post fra 2003. ^^ Lenke til kommentar
Kris Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Netsend funker ikke på skolepcene som brukes lenger. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Netsend funker ikke på skolepcene som brukes lenger. Varierer, om man vet hvor man skal lete, så kan man aktivere det igjen, om admins ikke har vært grundige nok Lenke til kommentar
Wixicy Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Det fungerer ikke hos oss i hvertfall, Linux er så restriktivt Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Det fungerer ikke hos oss i hvertfall, Linux er så restriktivt Nu er nå netsend et windows program, og en i dag bruker nok de aller fleste skoler windows. For dere som har linux så kan dere trøste dere med at admins har full frihet til å justere rettigheter, slik at ingen har mulighet til noe bøll I windows er det alltid sikkerhetshull man kan leke med for å plage nabomannen, noe som fort tar oppmerksomheten bort fra undervisninga Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Det fungerer ikke hos oss i hvertfall, Linux er så restriktivt Nu er nå netsend et windows program, og en i dag bruker nok de aller fleste skoler windows. For dere som har linux så kan dere trøste dere med at admins har full frihet til å justere rettigheter, slik at ingen har mulighet til noe bøll I windows er det alltid sikkerhetshull man kan leke med for å plage nabomannen, noe som fort tar oppmerksomheten bort fra undervisninga Vi kan ikke gjøre noe slik tull på skolen våres, spesielt ikke i IT timene, siden lærer PC'n har et program som overvåker alle andre datamaskinene i klasserommet, så læreren kan så nøyaktig hva vi driver med, om vi jobber eller ikke. Lenke til kommentar
Tå. Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 (endret) Barneskolen: Knuste vinduer, la en rotte i luen til en medelev, fyrte på et sånt "huske dekk"(jeg tror ikke det var jeg som gjorde det, men vitner sa noe annet). Hadde vel egen stole inne hos rektors kontor og fikk skylden for det meste som skjedde. Ungdomskolen: Ble utvist etter å ha kjøpt en kinaputt for 4 kroner og gitt den til en fyr som fyrte den av ETTER skoletid på skolens område. Fyren jeg kjøpte den av hadde stått for lighter så jeg sørget for at han ble utvist også. Idiotisk avgjørelse av rektor tho. Ble og truet med utvisning for å ha kalt en lærer jævla hore. En annen moro aktivitet var å prøve å kaste mynt mot brannalarmen og komme med unnskyldningen at man drev med pengespill Men halve kluet med å gjøre ugang var jo å ikke bli tatt. Så kan ikke direkte huske at det ble så mange skriftlige anmerkinger. Tror jeg klarte å karre til med G i orden og oppførsel siste året på ungdomskolen. Låg vel på NG alle andre semestrene. Klarte og å "jukse" meg til en M i gym. Endret 24. mai 2009 av toeblast Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 (endret) Hadde vel egen stole inne hos rektors kontor og fikk skylden for det meste som skjedde. er det meg eller deg du snakker om her? en gang hadde jeg faktisk vert uheldig og veltet et stativ fult i melk. rektor kom straks og kjeftet meg hudenfull. jeg presiserte flere ganger at det var et uhell og jeg beklagde, men han bare ba meg holde kjeft mens han mumlet noe om at jeg ver en pest og en plage etc. (nå skal det sies at han brukte 'kraftutrykk'). Endret 24. mai 2009 av 2ball(s) Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Jeg leste i anmerkningsboken til læreren: "Oppfordret Christoffer til å kaste mat på andre 9. klassinger." :!: Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 (endret) 7 Klasse - "Jøran kommer inn i klassen, steller seg oppe ved kateteret bak lærer.. Kommer med et uventet høyt rap.. Klasse begynte å le. Forstyrre klasse med raping i timen" Anmerkningen var noe rundt sånn.. xD!!! 8 Klasse - "Jøran og flere andre elever tente på papir og la det i air condition anlegget. Vikar kommer inn for og sjekke hva som har skjedd, dør håndtaket hadde blitt spyttet på (Alle dør hånd takene) Vikar tar i spytt uten å vite.." - "Jøran pisket medelev med håndkle i gymmen. Etter hendelsen brøt det ut en "krig".. Alle elevene begynte å piske hverandre" Var litt barnslige for 1 år siden xD Endret 24. mai 2009 av TehJøran Lenke til kommentar
Ljóseind Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 (endret) Ein gut i klassen min måtte i enden bytte klasse, av di han var så bråkete og fekk så mange anmerkningar. Dråpen var då han smelte av nokon små fyrverkeri-greier i gangen. Trur det var ein sånn der... tanks. Lærarane klikka fullstendig, og eg forbanner den jævelen av ein idiot. Han kasta bort ein halvtime av livet mitt på grunn av det. Me skulle ha slutta klokka halv tolv, men slutta istaden klokka 12. Men det går bra, for han måtte bytte klasse, og då slapp eg å se det stygge "eg-trur-eg-er-så-jævlig-kul"-andletet hans igjen så ofte. Endret 24. mai 2009 av Norvegisk Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 En bruker så det opportunt å gå på person og ikke sak. I henhold til retningslinjene §1, påpekes det at innleggets art skal holdes i en høflig og saklig tone. Diskuter anstendig. På bakgrunn av ovennevnte ble ”1” innlegg slettet fra tråden, samt '1' svar på allerede slettet innlegg. Eventuelle reaksjoner på moderering skal gjøres via "Personlig Melding". Lenke til kommentar
Svirre91 Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Det fungerer ikke hos oss i hvertfall, Linux er så restriktivt Nu er nå netsend et windows program, og en i dag bruker nok de aller fleste skoler windows. For dere som har linux så kan dere trøste dere med at admins har full frihet til å justere rettigheter, slik at ingen har mulighet til noe bøll I windows er det alltid sikkerhetshull man kan leke med for å plage nabomannen, noe som fort tar oppmerksomheten bort fra undervisninga Vi kan ikke gjøre noe slik tull på skolen våres, spesielt ikke i IT timene, siden lærer PC'n har et program som overvåker alle andre datamaskinene i klasserommet, så læreren kan så nøyaktig hva vi driver med, om vi jobber eller ikke. Det er jo direkte overvåking av elever... IKT læreren på skolen vår prøvde det i knapt 2 dager før han fikk "kjeft" av rektor... Lenke til kommentar
digitalglenn Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 "anmerkning for og kalle jeanett en feit ku" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå