Staian Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Godt førsteinntrykk du gjorde da velkommen til forumet I dag var jeg den eneste som møtte opp på skolen XD Var litt greit å være eneste egentlig, da var det ingen som forstyrret deg. Det er liksom fridag da men... hahaha sant det Lenke til kommentar
Kris Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Det er liksom fridag da men... Det er ikke alle som har fri i dag Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Det er liksom fridag da men... Det er ikke alle som har fri i dag Elever Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Selv om det er sånn der du går gjelder ikke det hele verden vettu. Jeg var blant de få som ikke tok ut studiedag i dag (videregående) Lenke til kommentar
Kris Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Elever Du går i 8.klasse. Det er elever i høyere klasser som ikke har fri. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Rart, jeg er på siste verset i 10. og har fri. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Vidregående elever hadde eksamen i dag. Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Vidregående elever hadde eksamen i dag. Ikke alle, jeg hadde eksamen på onsdag og fri i dag Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Det er liksom fridag da men... Det er ikke alle som har fri i dag Elever Nei, her i kongsberg sa kommunen at vi skulle ha fri, men så ble vi overkjørt av fylke eller noe, så det var ikke regnet som inneklemt dag i dag. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Vidregående elever hadde eksamen i dag. Ikke alle, jeg hadde eksamen på onsdag og fri i dag Alle vanlige videregående skoler hadde eksamen idag, men ikke alle elever som hadde eksamen idag Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Hans-o: Skolen min er da helt normal, og vi hadde alle eksamen på onsdag og fri i går Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Hans-o: Skolen min er da helt normal, og vi hadde alle eksamen på onsdag og fri i går Alle i klassen din, eller hele skolen? For alle som kom opp i Matte s1/S2, sosialkunnskap, politikk og menneskerettigheter, gresk 2, latin 2, Samfunnsfaglig engelsk, engelskspråklig litteratur og kultur, og treningslære 2 hadde eksamen i går. Altså hadde noen på skolen deres eksamen i går, gitt att det er en vanlig videregående skole. Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Hele førsteklasse hadde hvertfall engelsk-eksamen på onsdag og fri i går, resten vet jeg ikke. Og ja, det er en vanlig VGS, Oslo Handelsgymnasium Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Hele førsteklasse hadde hvertfall engelsk-eksamen på onsdag og fri i går, resten vet jeg ikke. Og ja, det er en vanlig VGS, Oslo Handelsgymnasium Var ingen 1.eklasse eksamner i går, så det var ikke så rart Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Snakket om hele skolen, ikke bare første klasse 3. Klasse hadde garantert Eksamen på Fredag Og Onsdag for den saks skyld. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 (endret) Jeg går VG1 og hadde ikke fri i går, heller ei noen form for eksamen på onsdag. Hadde bare vanlig skole Endret 23. mai 2009 av Mchansern Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 For noen uker siden, hadde vi en gammel lærer, som heter Live. Hun er skikkelig sur hele tiden. Da en fyr i klassen min ble sur på henne sa han: "Det er bedre å være død enn i Live!" :!: Hun ble skikkelig lei seg. Lenke til kommentar
KingArms Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 En kamerat som skulle ha foredrag i norsk siste uka av russetida, kom litt for sent til timen og satte seg heller utenfor på en benk der han sovna Læreren var ikke akkurat blid da vi kom ut til friminutt og så han sitte der Ellers tror jeg hele tredjeklasse fikk anmerkning da vi sprutet ned alt og alle 15. mai med bøtter og flasker. Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 folk må jo ha bevis av anmerkingene sine fra diverse skole databaser som man bruker. jeg bruker værtfall Fronter Lenke til kommentar
Kaare_Jay Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Var i 8 eller 9 klasse at en kamerat og jeg fant ut at vi skulle øve inn brassespark. Siden vi fortsatt hadde kosedyr og sånt i klasserommet så bestemte vi oss for å bruke en liten kamel som ball. Mens jeg kasta meg i været for å ta en brasse så kom selvfølgelig læreren inn. Endte med annmerking og brev hjem hvor det stod "Øvde på brassespark i timen ved hjelp av en kamel". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå