Gå til innhold

Kuleste anmerkning på skolen

Arve Systad

Anbefalte innlegg

Godt førsteinntrykk du gjorde da :p velkommen til forumet

I dag var jeg den eneste som møtte opp på skolen XD Var litt greit å være eneste egentlig, da var det ingen som forstyrret deg.

Det er liksom fridag da men...

hahaha :) sant det

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hans-o: Skolen min er da helt normal, og vi hadde alle eksamen på onsdag og fri i går :)

Alle i klassen din, eller hele skolen?

For alle som kom opp i Matte s1/S2, sosialkunnskap, politikk og menneskerettigheter, gresk 2, latin 2, Samfunnsfaglig engelsk, engelskspråklig litteratur og kultur, og treningslære 2 hadde eksamen i går.

Altså hadde noen på skolen deres eksamen i går, gitt att det er en vanlig videregående skole.

Lenke til kommentar

For noen uker siden, hadde vi en gammel lærer, som heter Live. Hun er skikkelig sur hele tiden. Da en fyr i klassen min ble sur på henne sa han: "Det er bedre å være død enn i Live!" :!:

Hun ble skikkelig lei seg.

Lenke til kommentar

En kamerat som skulle ha foredrag i norsk siste uka av russetida, kom litt for sent til timen og satte seg heller utenfor på en benk der han sovna :p Læreren var ikke akkurat blid da vi kom ut til friminutt og så han sitte der :p

Ellers tror jeg hele tredjeklasse fikk anmerkning da vi sprutet ned alt og alle 15. mai med bøtter og flasker.

Lenke til kommentar

Var i 8 eller 9 klasse at en kamerat og jeg fant ut at vi skulle øve inn brassespark. Siden vi fortsatt hadde kosedyr og sånt i klasserommet så bestemte vi oss for å bruke en liten kamel som ball. Mens jeg kasta meg i været for å ta en brasse så kom selvfølgelig læreren inn. Endte med annmerking og brev hjem hvor det stod "Øvde på brassespark i timen ved hjelp av en kamel".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...