St€rk Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Du gikk på undomskolen i 7. du? Lenke til kommentar
Populært innlegg Freedom1 Skrevet 7. mai 2009 Populært innlegg Del Skrevet 7. mai 2009 edit2: søker herved om lov til å poste noen ting vi gjorde på baneskolen. fikk brev med hjem ganske ofte. er det godt nok? Absolutt godkjent Jeg har en historie en kamerat av fattern har fortalt meg, fra sine yngre dager. De gikk på ungdomsskolen, rett ved siden av et kjøpesenter hvor de hadde 10-liters plastposer. I et friminutt hentet Per (anynomisert kamerat av faren min) og en kamerat et par sånne poser. De går tilbake til skolen, og fyller dem med vann og et kremmerhus med blekk. Riktig fin smørje ble det Så gikk Per opp i tredje etasje med dette, mens kameraten ble stående igjen nede. Per åpner et vindu, og slenger ut en av posene. Akkurat når han gjør dette, kommer overlæreren ut av inngangen tre etasjer under ham, i ny og hvit lin-dress. Posen treffer rett foran mannen, og hans fine hvite dress var plutselig verken tørr eller hvit. Selvfølgelig så ikke Per dette, så han kasta en til! Den gikk direkte i ryggen til overlæreren, som gikk rett i bakken. Når dette hadde skjedd, presterte kameraten til Per å rope: "Bra Per! Du traff'n!" 10 Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 HAHAHA!! En av trådens beste! :!: Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 (endret) skal legge meg nå så jeg tar noen korte fra barneskolen (brev med hjem): -knappenål på stolen til lærern. (kaffe flekker i taket da jeg begynte på ungdomskolen 4 år senere.) -helle melk i den største pokalen i "pokalskapet" for så å vene å se hvor lang tid det tok før de "luktet" seg frem til problemet. -hoppe fra vinder i 2. etasje. -klippe over barnesikringer som ble installert etter hendelsen over, for så å hoppe ut av vinduet fra 2. etasje. -jeg og noen kompiser fant et dekk en gang. vi bestemte oss for å trille det ned en lang bakke. "kjempe gøy!" men: veien svinger. det gjorde ikke dekket. det treffer istdeen en mur, hopper 3 meter og fortsetter rett mot parkeringsplasen. jeg aner ikke hvordan vi var så heldige, men dekket paserer fint mellom rektor og klasseforstanders bil. deretter bærer det rett ut i veien. det var tilfeldigvis ikke noen blier der akkurat da og det triller rett over og havner i en elv. man skulle nesten tro det var for godt til å være sant. og det var det. rektor har selfølgelig fått med seg hele episoden fra lærerværelset. resultat: brev med hjem det var det jeg fikk tid til nå, men skal komme med de beste i morgen Endret 7. mai 2009 av 2ball(s) 2 Lenke til kommentar
Lillehagen.no Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 (endret) 2 folk i klassen min hadde gjemt seg inne i et skap, noe som læreren hadde funnet ut av. Det geniale var at på papiret står det: "anmerkning for å komme ut av skapet". :!: Endret 7. mai 2009 av Lillehagen.no Lenke til kommentar
KingEdward Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 (endret) - Endret 13. januar 2012 av KingEdward Lenke til kommentar
Rgr00n Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Det er ein fin solskinnsdag på Nesholmen leir. Eg og ein kamerat er ute og kødder oss med å kaste kongler på kvarandre med svær fart. Han treffer meg mitt i pappen, og eg blir forbanna, og testosteronet pumper som bare faen. "Eg må drepe!" sier det, med ondskapsfull stemme fra tankesenteret.(har ikkje noen form for AD/HD eller liknende. Dette er ein overdramatisering ). Eg plukker opp ein 15mm i diameter stein, og kaster den i ein fin og forsiktig bue. Med mine superbe sikteskills, så bommer eg på kameraten og treffer heller eit vindauge. Denne steinen på 15mm i diameter med ein fart på 1-2 km/t knuser ein rute i tusen knas. Viste seg at eg hadde truffe eit spesielt svakt punkt på ruta. Uansett, så kommer det 10-30 tilskuarar og gapar som bare fa**, og ut løper ein lærar. Det blei rekning på 4.000 godt norske kroner. Resten av dagen går kameraten min rundt med mental skade, og endeløs babling om kordan eg kunne tatt livet av han Lenke til kommentar
Ninjakos Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Oooh, kom på en nå! Jeg og tre andre var på samme gruppe i et prosjekt. Vi fikk øve helt øverst i en trapp, på et platå liksom. Vi kunne se helt ned til første etasje i midten av trappegangen. Modne og vel behersket som vi var bestemte vi oss for å drite i prosjektet og heler spytte ned til første etasje. En venninne samlet seg en diger klyse og fyrte av spyttorpedoen ned til første etasje. Men hvem kommer der? Joda, den verste lærerstudenten kommer plutselig til syne, på vei ut av bygningen. *klæss* Klysen lander naturligvis midt på hodet hennes. Hun fryser brått bevegelsene sine og vi hører hulking. Oh, happy days. ''Spyttet student i hodet'' Foreldrene hennes var så stolte. Lenke til kommentar
magiQ Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 (endret) Du gikk på undomskolen i 7. du? Leser dårlig, du? Jeg har vel ikke fått noen ordentlig morsomme anmerkninger etter at jeg begynte på ungdomsskolen, men hadde noen fine opplevelser i 7. Endret 8. mai 2009 av Liiland Lenke til kommentar
Babbo Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Trenger ikke å løfte hele bilen. Man kan fordele vekta på et hjul og gradvis jobbe seg bortover. Mulig det gikk an å dytte bilen også. Ble litt feil, vi var ikke et par, vi var 8 stk. Vi løfta. Lenke til kommentar
Warrior Elite Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Eg og ein kamerat er ute og kødder oss med å kaste kongler på kvarandre med svær fart. WOW kongler med stor fart, du er nok en av de harde. HAHA Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Eg og ein kamerat er ute og kødder oss med å kaste kongler på kvarandre med svær fart. WOW kongler med stor fart, du er nok en av de harde. HAHA Hohohoho Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 "For mye tull på tentamen" Sier ikke mer Lenke til kommentar
Colb Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 "per" simulerer seksuell omgang med "espen" i engelsktimen Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 "For mye tull på tentamen" Sier ikke mer Det fikk jeg og Satt å spillte onslaught på 123spill og hørte på fjortiss musikk fra youtube Lenke til kommentar
Rgr00n Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Eg og ein kamerat er ute og kødder oss med å kaste kongler på kvarandre med svær fart. WOW kongler med stor fart, du er nok en av de harde. HAHA Mhm Neida, det var ikkje så gale som eg skulle ha det til, men eg var yngre, og konglene var av dei massive typene Lenke til kommentar
Lami Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Kuleste og kuleste.. "Lukk i gjen vinduet da, jeg fryser som faen" Det var ikke så rart, det var snø og minusgrader ute og da lufter de! Lenke til kommentar
Sny91 Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Ikke anmerkning, men men. Fikk brev hjem med på barneskolen(7 klasse); "Stakk strikkepinne i hånden men vilje, blødde på skolens utstyr og bantes" Altså, ikke akkurat de ordene, men alt i alt det samme o_O Lenke til kommentar
Strange_quark Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Du gikk på undomskolen i 7. du? Leser dårlig, du? Jeg har vel ikke fått noen ordentlig morsomme anmerkninger etter at jeg begynte på ungdomsskolen, men hadde noen fine opplevelser i 7. Eg gjekk på barneskulen i 7. Og det har vel alle som er fødd før eller i 1983. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå