Freedom1 Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 "Stakk blyant inn i hodet på Anita så hun begynte å blø"hehe Som du sier, det er snakk om kuleste anmerkning, ikke slemmeste anmerkning. Det er overraskende mange i denne tråden som syntes at å være slem er kult... Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 "Stakk blyant inn i hodet på Anita så hun begynte å blø"hehe Det er overraskende mange i denne tråden som syntes at å være slem er kult... Jeg synst det var hilarious. Er det noe galt med meg? Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Sadist... neida Nå vil jeg ikke være kjip her, men faen, det er verken kult eller gøy å skade andre.. Dessuten er det dårlig gjort Jeg synst ikke det er gøy å skade andre, men jeg ler når jeg leser slike ting på samme måte som jeg ler når noen tryner på film. Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Sadist... neida Nå vil jeg ikke være kjip her, men faen, det er verken kult eller gøy å skade andre.. Dessuten er det dårlig gjort Jeg synst ikke det er gøy å skade andre, men jeg ler når jeg leser slike ting på samme måte som jeg ler når noen tryner på film. Du om det, men hadde det vært gøy om du satt ved siden av Anita? Lenke til kommentar
Alpha-dog Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Delte ut/spiste godteri i timen :!: Må bare få quote en kamerats anmerkning som jeg syns var ganske bra: Nektet å flytte seg under skrivedag, fått tilsnakk flere ganger. Sier: "Morra di er mann" hehe...det verste var at han sa det også Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Greit, jeg kan godt le hvis noen kommer og drar til dere mens jeg ser på... Lenke til kommentar
Alpha-dog Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 HEHEHE! en til, den er min egen XD Jobber ikke i studietime. Ligger over pulten, påstår at han tenker. 1 Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Du om det, men hadde det vært gøy om du satt ved siden av Anita? Meg om det? Har du aldri ledd av noen som har skadet seg på film? Som Woody Allen sa, humor er lik tragedie pluss tid. Det er ikke morsomt der og da, men man kan le av det i ettertid om alt gikk bra. Lenke til kommentar
Lugia Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Fikk en litt morsom anmerkning en gang: - Promper demonstrativt i en gymtime, og ved å gjøre det trekker oppmerksomheten fra min gjennomgang av oppgaven. Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Kasta mjølkekartongen min i sekken til sidemannen ein gong på barneskulen. Fann ut at eg ikkje ville ha meir mjølk, så eg la rett og slett kartongen i sekken (ja, det var mjølk igjen i kartongen ). Fekk svi for dette Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Læreren liker tydeligvis ikke Litago, kan forstå det. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 (Er ikke min anmerkning) Hehe Den var god, har fått Anmerkning for Litago selv. "ikke lov å drikke i timen" regelen er så latterlig at det er helt skummelt. Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 (Er ikke min anmerkning) Wha-ha-hat?? Det går ikkje an. Mange dumme lærarar. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Er man usikker på intensjonen ved en tråd eller innlegg som sådan, skal man rapportere og ikke kommentere. På bakgrunn av dette forsvant ’11’ innlegg. Vi ønsker ikke å redigere innlegg da vi ikke vil forandre personers meninger dermed forsvant dessverre også gode innlegg, men som var svar på de allerede slettede. Dette innlegget skal ikke kommenteres. Eventuelle reaksjoner på moderering skal gjøres via "Personlig Melding". Lenke til kommentar
Naomiosopolar Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Min særeste må være for at vi satt to benker oppå bilen til en lærer oO Lenke til kommentar
The King Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Anmerkning for å s hvorfor det. Endte med at læreren sa "hvis du sier hvorfor det en gang til får du anmerkning"... Prøv å gjett hvem som sa "hvorfor det?"? Lenke til kommentar
Colb Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Hsuker en fra matteklassen i 3. gym det var russetid og en kamerat skulle ta "Sitte i undertøy en hel skoletime" Jeg rappa klærne hans og kasta dem ut vinduet. læreren syntes det var hysterisk morsomt. og når han som eide klærne hoppa ut av vinduet (1. etg) lukket vi vinduet, så han måtte ta en "seiersmarsj" en lang vei til klasserommet for å komme inn igjen. læreren klarte ikke slutte å le. og gav han en anmerkning for å hoppe ut av vinduet naken. (anmerkninger var ikke så nøye på min videregående, var ingen som tok 3 mx som hadde noe nevneverdig antall) så var ved godt humør. Lenke til kommentar
Babbo Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Læreren liker tydeligvis ikke Litago, kan forstå det. Hahaha, nå lo jeg. Fin kommentar. :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå