Spetz Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 (endret) Må vel være da jeg plasserte en sylskarp tegnestift på stolen til læreren, fikk meg en relativt god latter og en saftig annmerkning. ;p Endret 23. februar 2009 av Spetz Lenke til kommentar
Sjokoladefisk Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 har fått en henge-eple-opp-på-spiker-over-lærer-stolen-slik-at-etter-to-tre-uker-detter-det-ned-i-hodet-på-læreren.(hadde vikar) fik også anmerkning for å høre på mp3spiller under prøve(fordi jeg hadde lest inn svarene på mp3 spilleren) hadde snøballkrig, og de som vi kastet på, sto ved en dør, så når jeg kastet så åpnet de døren og jeg traff BRANNALARMEN!! og den ble utløst... fikk merkeligt nok ikke anmerkning for å kaste snøball på lærenen. Hvordan kunne lærerene la være og legge merke til at det hang et eple der i over en uke? Lenke til kommentar
lilko Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Og hvordan visste læreren at det var deg? Lenke til kommentar
phfjeld Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Det er jo opplagt at det aller kuleste helt klart er å ikke ha fått én eneste anmerkning. Tja, da skal man være rimelig tørr. Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Eneste anmerkning jeg husker jeg har fått i det siste, var da jeg tok meg en tur på taket Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Tja, da skal man være rimelig tørr. Kjenner en sånn regelrytter. Null anmerkninger godt inn i 2. året VGS. Tørr? Oh yes! Lenke til kommentar
Kornfleks Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 (endret) "kaste kongle på medelev" også "snu skjermbildet på laptop 90 grader" Endret 23. februar 2009 av Herzog Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Det er jo opplagt at det aller kuleste helt klart er å ikke ha fått én eneste anmerkning. Da er vi to. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Da er vi to. Bra for deg! Pluss at det innebærer at vi er lure nok til å ikke bli tatt. Lenke til kommentar
phfjeld Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Tja, da skal man være rimelig tørr. Kjenner en sånn regelrytter. Null anmerkninger godt inn i 2. året VGS. Tørr? Oh yes! Jeg har ingen anmerkninger halvveis inn i førsteåret på VGS., men på ungdomsskolen ble det jo noen. Aldri for å ha vært slem eller rampete eller noe, stort sett for å ikke gidde å levere "temamapper" om diverse temaer. Urk, blomstertegning hører barnehagen til. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Tja, da skal man være rimelig tørr. Kjenner en sånn regelrytter. Null anmerkninger godt inn i 2. året VGS. Tørr? Oh yes! Jeg har ingen anmerkninger halvveis inn i førsteåret på VGS., men på ungdomsskolen ble det jo noen. Aldri for å ha vært slem eller rampete eller noe, stort sett for å ikke gidde å levere "temamapper" om diverse temaer. Urk, blomstertegning hører barnehagen til. Samme her. Fikk aldri anmerkning for oppførsel, er skremmende flink til å lyve innimellom Lenke til kommentar
phfjeld Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 [...]Fikk aldri anmerkning for oppførsel, er skremmende flink til å lyve innimellom 1+. Lenke til kommentar
Yamichi Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Da er vi to. Bra for deg! Pluss at det innebærer at vi er lure nok til å ikke bli tatt. Bra Sagt xD Lenke til kommentar
Reppemarkus Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Må bli: " Kastet medelev opp i et tre i skolegården " Vi fikk ikke anmerkning merkelig nok av og gi gym lærerne juling Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Må bli: " Kastet medelev opp i et tre i skolegården " Vi fikk ikke anmerkning merkelig nok av og gi gym lærerne juling HAHA! :!: Lenke til kommentar
C92 Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 "Løper rundt i gymtimen" :S Lenke til kommentar
Appelsinmakt Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 (endret) "Sutte på en medelevs føtter ..." Var ordentlig pinlig, viste aldri anmerkningen til foreldrene mine. Endret 23. februar 2009 av Appelsinmakt 2 Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Dæven å mye rart dere over her har gjort... Lenke til kommentar
Manuzet Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 trur en i klassen over meg fikk anmerking. der han knuste mobilen sin fordi læreren skulle dra den in var en sånn klappe mobil. så han knekte den. er ikkje sikker om de er sant. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Tror jeg har nevnt den i en annen tråd, men kan nevne den her siden dette faktisk er "anmerkningstråden" Var min bror og noen venner som sto oppe på en liten passasje eller hva man skal kalle det rett over inngangen til skolen. genial som han ene var hadde han tatt med seg en søppeldunk opp dit. Så kom det en lærer inn og gjett hvor søppeldunken havnet hen I boka sto det bare "kastet søppeldunk på per(random navn)." Jeg lo godt når min bror kom hjem og fortalte den der :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå