Gå til innhold

Kuleste anmerkning på skolen

Arve Systad

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
....

Det jeg gjorde da, var at når han gikk ut for en dopause, så tok jeg å satt en kobberleder mellom fasene slik at når han satt strøm på tavla si, så kortslutta hele greia.

.....

Husker fortsatt utrykket i ansiktet på fyren når det smalt, priceless! :!:

Det samme gjorde jeg og en kamerat, men vi gjemte en kondensator i stikkontakten. Det smeller "litt" mer enn en kortslutning! Han skvatt noe sinnsykt. Læreren lo han også, til tross for at stikkontakten var svidd.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349
oooooo, så tøff som røyker på ungdomsskolen :) Snuser du også? Du er helten min, kan jeg ta på deg?

Du kan få ta på meg ? :ph34r:

Lenke til kommentar
Vanlig røyk? Jeg røyka på vidregående hele tiden, er jo fritt valg..

Vanlig ja :p Men jeg går i 9ende :)

oooooo, så tøff som røyker på ungdomsskolen :) Snuser du også? Du er helten min, kan jeg ta på deg?

Ooo, kompenserer hvor mye av en idiot jeg er som bruker :) tegnet

:)

Lenke til kommentar

Dette med kritt som nevnes over minner meg på en hendelse: Historielærern klassen hadde på videregående var ei gammel burugle, som var glad i sorte jeans. Den samme fyren som fikk anmerkning for agurkene, fikk en lys ide. Stolene som lærerne sitter på er et par hakk over elevenes, når det kommer til kvalitet. De har stoffpute i lys blått. På en slik stol fant denne fyren det for godt å tegne et gedigent X (et kryss), han tegnet over flere ganger slik at krittet la seg godt til i stolsetet. Lærern merket det ikke, men klassen fikk seg en god latter da hun vanket rundt med et svært X merke i baken. Hun snudde seg surt og lurte på om det var noe vi ville dele med resten av klassen..

Lenke til kommentar

Min beste må være fra 5. eller 6. klasse.. Husker ikke nøyaktig, lenge siden. Vi skulle ha gym, og det som var satt opp var dans. Ikke gøy. Men mens vi drev å skifta i garderoben begynte noen å spionere på jentene, hvor tilfeldigvis gymlærerinnen skiftet også. Når alle var kommet seg til gymsalen kom gymlærerinnen rett mot meg og anklagde meg for å kikke på henne mens hun skiftet. Jeg hadde ikke vært med på "kikkingen" og ville hvertfall ikke ha kikket på det støgge hespetreet der, og ble naturligvis litt sint for det. Var temmelig bråsint før. Jeg slengte ut en kommentar, omtrent som "hvorfor i helvete vil jeg se på deg, din støgge hore?". Det resulterte i at rektor ble tilkalt. Gymlærerinnen skulle absolutt ha meg til å gjenta det jeg hadde sagt foran rektor. Bare på pur f ville jeg ikke gjøre det så lett for henne, så jeg latet som jeg var dum. "Hva var det du kalte meg?" "huh?". "du kalte meg det styggeste ordet du kan si til en dame". Hva annet kunne jeg gjøre enn å benytte sjansen, så jeg sa "hespetre?"... Dro det ut slik en liten stund før hun selv kalte seg en hore. Rektor tok tak i armen min, vred den rundt å begynte å dra meg mot utgangen. Når vi kom til døra, dunket han meg litt borti dørkarmen, og jeg klarte å komme meg fri. Dum som jeg var valgte jeg ikke å springe for livet, men heller å angripe. Det ble ett stykk ballespark til rektor, med påfølgende hyling i fistel fra han. Endte opp med å sitte nesten to timer rundt om kring i administrasjonen. Endte opp med timer hos psykolog eller noe sånt og mange lapper med hjem. Gjorde mye tull både før og etterpå. Høydepunktene må vel være at jeg kasta en stol gjennom et klasserom, siden jeg bomma på han som mobba meg prøvde jeg likegreit å kaste pulten på han. Den traff delvis. Skulle gjerne ønsket at jeg aldri gjorde det jeg gjorde på barne/ungdomsskolen. Jeg er ganske rolig å avbalansert nå. Velger å skylde på at jeg var mobbeoffer deluxe fra 3. klasse og opp til vgs.

Lenke til kommentar
Dette med kritt som nevnes over minner meg på en hendelse: Historielærern klassen hadde på videregående var ei gammel burugle, som var glad i sorte jeans. Den samme fyren som fikk anmerkning for agurkene, fikk en lys ide. Stolene som lærerne sitter på er et par hakk over elevenes, når det kommer til kvalitet. De har stoffpute i lys blått. På en slik stol fant denne fyren det for godt å tegne et gedigent X (et kryss), han tegnet over flere ganger slik at krittet la seg godt til i stolsetet. Lærern merket det ikke, men klassen fikk seg en god latter da hun vanket rundt med et svært X merke i baken. Hun snudde seg surt og lurte på om det var noe vi ville dele med resten av klassen..

Ah, nå kom jeg på en annen her. Våre lærere har også sånne kontorstoler med "pute" på, så jeg og noen andre dynket denne puten i vann en gang for et år siden eller så. Puten sugde jo til seg vannet som en svamp, ble et morsomt syn da den kvinnelige læreren satt seg der etter friminuttet :!:

Lenke til kommentar
Jepp, tullete å ikke få lov til å spise i timen. Er lett å spise i timen hvis du har en "tavlelærer". De står med ryggen til heile tia :p

Dette er jo selvfølgelig for ditt eget beste og din egen sikkerhet, at du ikke kan skjønne det..? Om du bruker for mye "hjernekreaft" til å regne ut en vanskelig ligning, mens du spiser, fører det til at hjernen ikke har nok kraft til begge delene, altså, enten setter du maten i halsen - som er veldig dødelig - eller så konsentrerer du deg ikke nok om matten. Skolen vil selvfølgelig ikke at du skal gjøre det dårlig i matte, og økt dødsrisiko liker de heller ikke.

:p

• Liker 1
Lenke til kommentar
Jepp, tullete å ikke få lov til å spise i timen. Er lett å spise i timen hvis du har en "tavlelærer". De står med ryggen til heile tia :p

Plutselig svelger du feil, så du sitter og hoster volsomt, så snur læreren seg, og du sitter der med... :hmm: Mat? :shrug:

Man gjemmer jo maten da :roll: I fanget, bak pennalet, i lua, på gulvet. Ser dere har en del å lære. Og mange lærere snur seg ikke av hosting.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...