Gå til innhold

Kuleste anmerkning på skolen

Arve Systad

Anbefalte innlegg

Gjest Bruker-127711

Fikk en litt grotesk en for en stund siden som jeg ikke er stolt over; "Spenner ben på medelev, slik at hun faller med hode mot kanten på en pult, forså å le av det under og etter handlingen"

Husker det ikke helt ordrett, men det sto noe lignende

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

denne er ikke kul, men merkelig:

jeg hadde forsovet meg til gymtimen, og løp ned til skolen og rakk de siste 20 minuttene der jeg satt og så på.

gymlæreren kom bort til meg og sa, "når får du to anmerkninger. en for å ha forsovet deg, og en for at du har glemt gymtøy." I tilegg fikk jeg en time fravær...

Er ikke noe merkelig med den. Det er helt normalt..

om jeg hadde tatt meg bryet til å pakke gymtøyet ville jeg knapt rukket ned til gymtimen i tide...

og hadde jeg latt være å komme i det hele tatt ville jeg vært 2 anmerkninger fattigere

helt normalt?

Det er helt normalt å gi anmerkninger for disse tingene :)

jeg har opplevd dem selv :p

Normalt å få anmerkning for noe du ikke får deltatt på??? :p

Lenke til kommentar
Og en del diskriminering av homoen i klassen på ungdomskolen(Med min homofobi så gikk det til helvette) : Det hadde komt ut av noen av mine tiendeklassevenner (gikk i åttnde) at en i klassen var homo, da måtte jeg bare si det alle. Så han ble mobba ihjel for og si det sånn.

Så hver gang han kom forbi var det altid en komentar "Hei homofaen" "Jævla bøgape" og masse sånt. Angrer litt den dag i dag, men men.

Englebarn jeg. :whistle::innocent:

Er dette en KUL anmerkning???

Nei, dette er lavmål. Mobbing har aldri vært kult :thumbdown:

Du er grunnen til at mange homofile sitter hjemme på rommet sitt å griner i fortvilelse, og tørr ikke ta turen ut av dette skapet :roll:

Lenke til kommentar

Når jeg gikk på ungdomsskolen klarte jeg på mirakuløst vis å overbevise musikklæreren om at jeg sang i Sølvguttene. Gudene vet hvordan; jeg kan ikke synge og er nok tonedøv.

Ihvertfall, i en time måtte alle synge solo foran klassen, så jeg tenkte at da får jeg vel synge det fineste jeg kan og kanskje han bare tror jeg har en virkelig dårlig dag. Jeg fyrte løs og gjorde meg skikkelig flid. Læreren sier så at jeg skal slutte å tulle og vise klassen hvor flink jeg er. Jeg forsøker å gjøre meg enda mer flid, og sang antakelig det fineste jeg noen gang har sunget. Det ender med at jeg får en streng beskjed om å gå og sette meg og får så anmerkning for å bråke og tulle i timen. Hatt mye moro med dette i ettertid. Jeg fikk forøvrig en 4'er i musikk, noe som MÅ skyldes denne illusjonen om at jeg var en sølvgutt. :thumbup:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

En kompiss av meg fikk en fin liten anmerkning og utvisning resten av dagen for å fyre av krutt i klasserommet. Krutt hadde blitt gravd ut at en rakett! Ble et fint svart merke i pulten etter det.

ting etter nyttår bruker me til å sprenge dass-er :fun:

Vi er ikke så hardcore på Vestlandet.

eg bur på vestlandet... x]

Vet også om en som sprengte dassen på ungdomsskolen jeg gikk på for noen år tilbake. Han ble sendt hjem, og bedt om ikke å vise seg på skolens område igjen før uka etter^^

Vestlandet dette også btw...

Hva mener dere egentlig med å sprenge?

Blei ikkje sprengt totalt.. men ingen kan sitte på den lenger..

Hadde en fin en for 2 år siden, rakketer i klasserommet :D (Klasserommet rista så jævli) Vestlandet dette også.

Det er da livsfarlig..?

Lenke til kommentar

7. klasse, jeg tegnet en stygg tegning av læreren i kunst og håndtverk..

Å leve er livsfarlig.

Haha.. jeg satt nettop og diskuterte det med en kompis. Vi så for oss å tatovere slik som det står på røykepakkene: "Living kills you".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...