Gå til innhold

Kuleste anmerkning på skolen


Arve Systad

Anbefalte innlegg

hehe nå er jeg VELDIG englebarn iom... at jeg skal søke på den skolen i fylket med høyest snitt..

 

men hadde en fin en da :D kan ikke kalles anmerkning men vi hadde norsk prosjekt og jeg tok med meg PC'en for å gjøre det der...

Dette var i en periode hvor 90% av hele klassen hadde "kim-possible" mellings-lyden som meldingslyd på mobilen så jeg hadde "tilfeldigvis" denne på PC'en og spilte den av midt i timen det var mange som kvakk til da og ble gode og røde :D

 

ikke den beste men noe av det morsomste jeg har gjort i 10ende...

 

MEN KLASSEN min :whistle: det er en annen historie... en uke i 9ende ødela vi 3 dører 5 ovner to glassruter(i dører inkludert en badstudør) og brant av panneluggen til en jente i klassen.. kan starte med badstua:

vi hadde hatt svømming og vi gutter fikk fri for vi hadde tatt testene i motsetning til alle jentene som hadde "mensen". så tre gutter gikk i badstu mens vi andre badet. da gikk to av guttene ut av badstuen. og en stengte den tredje inne mens den siste hev vann på ovnen. det endte med at gutten der inne brandt seg og fikk panikk... han løste da problemet ved å spenne til døren... bare at han bommet på døren og traff det lille vinduet. han måtte trekke foten tilbake og mistet 0.5 liter blod. da vi stod og vasket dette vekk vi andre i klassen fant vi en kjøttbit :no:

Den andre ruta. personen som sener blir nevnt under tredje time ble sur på en medelev og bestemte seg for å spenne han ned.. problemet var at han tok et rundspark.. og når han kom rundt var personen vekke og der personen stod var det nå en dør med glassrute. foten gikk rett gjennom ruten.. personen som sparket ble fornøyd når han hørte knuselyden men hadde ikke oppfattet enda at han hadde spent gjennom en glassrute. det oppfattet han fort og tårene triltet!

litt etterpå kom han inn å gjett hvor og hvor mye han hadde kuttet seg

 

1,5 cm langt kutt på høyre underarm

 

 

Nå nylig hadde vi 3 vikartimer med samme vikar på 2 dager... Første time: hun kommer inn og det blir snakket om et oppfunnet hemmelig forhold med en annen lærer. hun klikker og drar med seg en elev ut på gangen. samme elev tok også papir i buksa og latet som han hadde dritet i buksa. og haltet seg ut "for å gå på do"

andre time: noen leker "passerspissen peker på" og de må da gjøre forskjellige ting:

1. reise seg opp å skrike gud FRELS meg.. (vi hadde om frelse ;)

2. to personer satte seg under pulten å skrek JEG GJØMMER MEG FOR SATAN

3. leke et dyr i 15 minutt (skjedde flere ganger)

4. gå rundt i klasserommet bak læreren til hun oppdaget det og si "jeg leter etter min venn jesus" (samme person som i ting 1."

 

tredje time: Hun tok med seg en annen lærer som prekte om hvordan vi skulle oppføre oss.. 5 minutter senere mer bråk enn ever! vi hadde matte innføring den dagen og personen som ble dratt ut i 1. time satt og gjorde den. så ca 50 minutt ut i timen går hun bort tar innføringen napper den til seg og sier "UT MED MEG NÅ!!" personen reiser seg rolig opp. åpner vinduet. tilfeldigvis syklet en postmann forbi.. personen " EY! POSTMANN KOM OPP Å HJELP" det var siste dråpen hun drog ham ut av klasserommet med tårer i øynene...

henne så vi aldri mer :innocent: men den personen kom opp etter 15 minutt og var rød i fjestet og hadde tydeligvis grinet..

 

ja vi har lange timer

 

NarilS

 

EDIT:ikke mobb at jeg skriver litt dialekt og :p

Endret av NarilS
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fikk aldri anmerkning for dette, som skjedde i 8. klasse, men er nå en morsom liten historie allikevel.

 

Vår klasse fikk "æren" av å dra på ekskursjon til en sauesankefarm-greie, hvor sauebonden Samson og de andre raringene på gården skulle samle villsauene inn fra beitemarkene eller noe i den dur. Dette var visst et meget viktig oppdrag som vi var heldige å bli tilbudt. Vi fant derimot raskt ut at den nærmeste jordbruksskolen et par timer unna hadde ditchet sauebondefolket kunne ha noe med saken å gjøre.

 

Tingen var, at man måtte ta kjøre båt i ca. 5 minutter for å komme over til øyne hvor villsauene befant seg, og det var bare én båt, så det ble en tre-fire turer frem og tilbake i og med at vi var to klasser. Mens vi ventet på kaien slo ideén meg og to mannlige venner: "Tenk så gøy å bare drite i hele opplegget og gjemme oss her da..." Skal forøvrig innrømme at min frykt for å ikle meg en av disse heslige, orange redningsvestene var en sterkt bidragsyter til min positive innstilling til denne idéen. Så vi satt oss bort i en delvis skjult trapp for å vente. I og med at det var en lærer samt en 3-4 elever igjen på kaien, trodde vi at folket hadde full kontroll på at vi enda var på kaien. Men så kom nå da denne båten tilbake, og læreren og de siste elevene hoppet blide og fornøyde nedi. et halvt minutt senere stikker vi hodene opp for kun å bli møtt av synet på båten som drar lengre, og lengre bort fra oss.

 

I og med at dette var 8. klasse, var det vi nettopp hadde klart et stort under. Hoppende glade fór vi rundt på kaien i en 20-30 minutter. Men så skjedde det. Båten kom tilbake, og han lugubre skipper-bonde-fyren styrte den rett mot kaien. Gode råd var dyre. Var han etter oss? Hadde de merket at vi var borte? Så jeg, som eneste kvinnelige deltaker i situasjonen, stiller meg på toppen av trappene og veiver med armene. "O hoi, o hoi, vi har blitt glemt igjen her!" roper jeg mot ham i det han nærmer seg, mens jeg limer på det kvalmeste, mest smiskefulle lille drittungeansiktet jeg kan mustre.

 

"Njå," sier han, men det viser seg at de hadde ikke merket oss, han skulle bare hente det siste utstyret til sauesankingsopplegget. Så vi kjørerover på øyen med han, og venter i en halvtimes tid på at resten av klassene, og lærerne skal komme tilbake. Den lugubre typen nevnte ikke noe om hva vi hadde gjort i mellomtiden, og vi slapp unna. Beundrende klassekamerater fikk naturligvis høre om genistreken.

 

Ikke akkurat noe heavy stuff, men var nå litt morsomt allikevel.

Lenke til kommentar
Den andre ruta. personen som sener blir nevnt under tredje time ble sur på en medelev og bestemte seg for å spenne han ned.. problemet var at han tok et rundspark.. og når han kom rundt var personen vekke og der personen stod var det nå en dør med glassrute. foten gikk rett gjennom ruten.. personen som sparket ble fornøyd når han hørte knuselyden men hadde ikke oppfattet enda at han hadde spent gjennom en glassrute. det oppfattet han fort og tårene triltet!

litt etterpå kom han inn å gjett hvor og hvor mye han hadde kuttet seg

 

1,5 cm langt kutt på høyre underarm

 

DET er hva jeg kaller eid :D makan til idiot :rofl:

Lenke til kommentar
Drittunger.. :nei:

du må jo ha det litt gøy mens konsikvensene ikke er store.

Det er forskjell på "å ha det gøy" og å mobbe, drive hærverk eller fysisk skade folk, slik en del personer i tråden her gjør...

 

Flertallet her har sprøytenarkomane som foreldre, virker det som. Oppdragelsen er jo tilnærmet ikkeeksisterende.

Lenke til kommentar
Drittunger.. :nei:

du må jo ha det litt gøy mens konsikvensene ikke er store.

Det er forskjell på "å ha det gøy" og å mobbe, drive hærverk eller fysisk skade folk, slik en del personer i tråden her gjør...

 

Flertallet her har sprøytenarkomane som foreldre, virker det som. Oppdragelsen er jo tilnærmet ikkeeksisterende.

 

Greit nok at enkelte ting grenser til hærverk, men *litt* morsomme pranks skal man ha minner av etter endt ungdomsskole, synes nå jeg. :yes:

Lenke til kommentar
Drittunger.. :nei:

du må jo ha det litt gøy mens konsikvensene ikke er store.

Det er forskjell på "å ha det gøy" og å mobbe, drive hærverk eller fysisk skade folk, slik en del personer i tråden her gjør...

 

Flertallet her har sprøytenarkomane som foreldre, virker det som. Oppdragelsen er jo tilnærmet ikkeeksisterende.

 

Greit nok at enkelte ting grenser til hærverk, men *litt* morsomme pranks skal man ha minner av etter endt ungdomsskole, synes nå jeg. :yes:

Nå skal det nå nevnes at vi har "bonde-gjengen" i klassen som gjør oss litt over gjennomsnittet galne

 

i 8ende ødela forresten klassen så mye av veggene at alt ble erstattet lærerene sa ikke et eneste ord!

 

i 9ende ødela vi en slik døråpner.... = nazi avhør av alle!!

Lenke til kommentar
Greit nok at enkelte ting grenser til hærverk, men *litt* morsomme pranks skal man ha minner av etter endt ungdomsskole, synes nå jeg. :yes:

Jaja, morsomme pranks er helt greit, det. Men det fins grenser for ting, jfr...

 

 

Men det verste som har skjedd noen sinne var når vi hadde fått en ny elev i klassen. Han kom fra en Lestadianerfamilie og ble da selvsagt ansett som sinnsyk. Husker han kysset en kompis av meg på foten fordi han ville ha han som venn, det endte med at han fikk et spark i trynet. Anywayz.

Vi puttet denne stakkars forskremte lille gutten inn i en melketralle (bilde) før vi sendte han ned trapper og herjet med han rundt i gangene på skolen. Men hold dere fast, mer var i vente. Til slutt så bestemte vi oss for at vi skulle sette han inn på jentedoen, som alle vet er dette selvsagt mye verre enn å bli kastet ned trapper og slått inn i vegger. Vi satte kurs mot jentedoen og puttet han inn døra, men akkurat når vi skulle smelle igjen døra foran han så klarte han på uforklarlig vis å få en fot ut av tralla og fikk leggen klemret mellom dørkarmen og døra slik at den knakk rett av.

 

 

 

 

Så var det å huske ting fra skolen min, da... En kompis av meg kastet en bibel på en lastebil.Sjåføren ble fly forbanna, og sprang ut for å ta kompisen min, men glemte å sette på håndbrekket, slik at lastebilen rullet rett ut i et T-kryss :lol:

Lenke til kommentar

Dette var etter skolen da men:

 

3 venner av meg er ute og kjeder seg etter skolen (dette var 2 året VGS). Kaster snøball på en brøytebil som kjører forbi. Litt senere stopper den samme brøytebilen rett ved siden av dem, ruller ned vinduet og spør om de har sett noen som løper rundt og kaster snøballer. Mens han stiller spørsmålet kaster plutselig en av vennene mine en snøball inn i det åpne vinduet og legger på sprang.

 

På skolen etter nyttårsaften, har garderober uten noe særlig røykvarslere. Hadde noen røykbomber igjen fra nyttårsaften (små runde kuler som lukter ganske vondt). VG1 og VG3 har en garderobe hver med felles dusj i midten. Ved et "uhell" ble to røykbomber kastet inn til VG1 folka. Må si jeg lo når jeg hørte de klaget på hvor sykt vondt det luktet etc.

Lenke til kommentar

Jeg fikk ikke annmerking for det. Men på barneskolen skulle jeg skynte meg ut til et friminutt. Jeg "skulle" spenne/sparke i metalldelen nederst, men siden en kamerat hadde akkurat gått ut av døra så smalt den igjen og med en refleks så tok jeg foten opp. Da stod foten min gjennom glasset med slik metall gjerde i seg...

 

Skadet meg ikke.

 

Engang tok en lærer meg ned til toalettene og vaska munnen min med såpe for og ha banna i timen. Overdriving. Husker ikke engang hva jeg sa.

 

9 eller 10 klasse:

Vi var 3-4stk i et lite grupperom.

Jeg hadde en SVÆÆR vannballong i nevvene og var påtur til vinduet for og kaste. Plutselig kom en kvinnelig lærer inn i rommet og jeg mista den mitt på gulvet akkurat når døra var halveis åpnet.

Hehe. Tror ikke jeg fikk noe for det... Straff nok og tørke opp.

 

Edit: en kompis av meg fikk anmerkning for å sitte helt stille og rolig å se ut av vinduet engang

Jeg har fått brev med hjem for å ikke gjøre noenting...

 

Jeg har fått gjennsitting for og ikke gjøre noenting...

Men jeg satt aldri igjen. Ville jo dermed ikke rekke bussen hjem.

3 busser i døgnet.

Endret av Lord Grÿllwotth
Lenke til kommentar
Litt rasisme(som jeg ikke er stolt av).

Vi hadde en svart person i klassen i 8nde og 9ende. Han trodde han var så kul og shit, gikk rund og lekte skikkelig gangsta med capsen på snei og styr og vesen.

Han kom forbi så kom det bare ut av kjeften min : Sup gangsta nigga. Da klikka jo han mentalt. Ble til jeg slo han så hard i magen at han mista pusten. Jaja, vi ble da venner etterpå da. :thumbs:

 

Og en del diskriminering av homoen i klassen på ungdomskolen(Med min homofobi så gikk det til helvette) : Det hadde komt ut av noen av mine tiendeklassevenner (gikk i åttnde) at en i klassen var homo, da måtte jeg bare si det alle. Så han ble mobba ihjel for og si det sånn.

Så hver gang han kom forbi var det altid en komentar "Hei homofaen" "Jævla bøgape" og masse sånt. Angrer litt den dag i dag, men men.

 

Røyking.

På ungdomskolen vart jeg busta litt for mangen ganger i og "smugrøyke", men takkålåv det er låv og røyke på VGS.

 

Remagåing.

På ungdomskolen hadde vi ikke låv og gå på butikker eller shit, men det gidde vi en god faen i. De fleste av oss ville ha Cola og boller, istedenfor tørre skiver medbragt hjemme fra.

Så hver dag omtrent var det ned på Rema 1000 og kjøpe. Var faenmeg verdt det hver gang.

 

Å den gangen jeg og noen kamerater satt oss fast inni rullestol heisen på ungdomskolen, fikk så kjeft av rektor som faen xD

 

 

Englebarn jeg. :whistle::innocent:

 

Var det på majorstuen skolen ? :p Det med Rema 100 altså, eller retteresagt gikk du på majorstua? :D

Lenke til kommentar

Ganske mange bra annerkninger folkens... men ingen slår denne. XD

Eg tok parfymesrayen (brannfarlig) og spraya heile nedeetasjen på skulen, heisen og.

Lærarane var grævligt sure då XD akkuratt i den gangen dei må gå gjennom for å komme seg ut av skulen XD.

 

Har og vore med någen kompiser å klatre in et dritlit vindu før skulen oppnerXD. akkuratt da kom vaktmesteren og drog oss itte øyrene.

 

Møye hekkan på Oltedal Skule XD

Lenke til kommentar
Ganske mange bra annerkninger folkens... men ingen slår denne. XD

Eg tok parfymesrayen (brannfarlig) og spraya heile nedeetasjen på skulen, heisen og.

Lærarane var grævligt sure då XD akkuratt i den gangen dei må gå gjennom for å komme seg ut av skulen XD.

 

Har og vore med någen kompiser å klatre in et dritlit vindu før skulen oppnerXD. akkuratt da kom vaktmesteren og drog oss itte øyrene.

 

Møye hekkan på Oltedal Skule XD

"Thats it?"

Endret av head_hunter
Lenke til kommentar
Ganske mange bra annerkninger folkens... men ingen slår denne. XD

Eg tok parfymesrayen (brannfarlig) og spraya heile nedeetasjen på skulen, heisen og.

Lærarane var grævligt sure då XD akkuratt i den gangen dei må gå gjennom for å komme seg ut av skulen XD.

 

Har og vore med någen kompiser å klatre in et dritlit vindu før skulen oppnerXD. akkuratt da kom vaktmesteren og drog oss itte øyrene.

 

Møye hekkan på Oltedal Skule XD

"Thats it?"

Der skjedde det jo mye...=P

 

Fant en melkekartong inne i et skap (7 år gammal :p ), og den åpnet vi selvfølgelig og helte den ut i vasken...deretter satte vi den tomme kartongen oppå et lysarmatur i klasserommet før vi "tok friminutt"... :whistle: Fikk ikke bruk det klasserommet på over en uke...! Lukta hadde satt seg i gardiner og alt mulig...xD Nok delik...:p

 

Var på ungdomsskolen detta skjedde... :new_woot:

 

Men utrolig nok...: ingen fikk anmerkning pga dette, og det var bare vi som brukte det rommet på onsdager... :ohmy: Selv om vi mista 8 timer i løpet av den uka den lukta hang igjen i rommet...:p

Endret av Svirre91
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...