Arve Systad Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 Ka er din kulaste anmerkning på skulen? ( vist du har fått noken då ) For min del må det vere å kalle læraren idet han kom inn i rommet for noke sånt som "Dra deg ut din forbanna idiot".. sa det berre som en refleks liksom... 6 Lenke til kommentar
Lch Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 Vi hadde noen oppfinnsomme lærere. Beina-på-bordet-lapp, snakke-med-mat-munnen-når-det-ikke-er-spisepause-lapp, bomme-med-snøball-på-en-meters-avstand-lapp, brukt-for-mye-vann-på-svampen-lapp, åpenbare-seksuelle-fantasier-om-medelev-lapp, sparke-bena-under-stolen-til-en-som-vipper-på-den-lapp (jeg ble sendt til rektor for den overtredelsen) med mer. Ungdomsskolen var kul. 4 Lenke til kommentar
|Cipher| Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 "Constantly yelling allyourbasearebelongtous, and refusing to sitt still in class" Har noe slikt på PC'n hjemme.. husker ikke helt. 2 Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 fikk så mange anmerkninger at de til slutt ikke ga meg mer og nektet å ta meg inn på skolen på det nye året. Da skjerpet eg meg da eg var blitt eldre og sluttet å banke opp lærere og elever. Lenke til kommentar
Lars73 Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 For å ha kastet snøball inn i klasserommet under en tentamen. Var ferdig litt tidlig... Hmmm, mye dumt man har gjort når man var drittunge ja.... :oops: Lenke til kommentar
Populært innlegg Lufen Skrevet 16. januar 2003 Populært innlegg Del Skrevet 16. januar 2003 ble truet med anmerkning for onani i timen :o 19 Lenke til kommentar
|Cipher| Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 ble truet med anmerkning for onani i timen :o :o :o :o :o :o :o :o ... 8) Lenke til kommentar
allyse Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 ble truet med anmerkning for onani i timen :o Du kødder? Mvh A. Lyse Lenke til kommentar
8===D Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Ka er din kulaste anmerkning på skulen? ( vist du har fått noken då ) For min del må det vere å kalle læraren idet han kom inn i rommet for noke sånt som "Dra deg ut din forbanna idiot".. sa det berre som en refleks liksom... Noe kulere enn DET skal du lete lenge etter. .... 3 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Juksa på en geologi-prøve en gang i 8. klasse (tror jeg det var), med det gamle gjemme-boka-søpla-på-dass trikset. Lærern ble ganske mistenksom etterhvert som alle guttene i klassen (vi var bare 3, landsbygda) stakk på dass minst 2 ganger iløpet av prøven. Mistanken ble bekrefta når vaskehjelpa leverte ei Geologibok med ene fyren sitt navn på til lærern dagen etterpå, hun hadde funnet den da hun tømte søpla på toalettet Vi glemte visst å hente den igjen etter prøven. Dette visste ikke vi noe om, før samme lærern tok oss til side i gymtimen og ville snakke med oss en og en på kontoret. Vi hadde ikke fått tid til å koordinere noen historie, så alle tre fortalte villt forskjellige ting, jeg prøvde å skylde på at jentene i klassen hadde planta boka på guttedassen, for å "ta" oss. Han andre innrømte hele greia, og han tredje brånekta. Ble anmerkning OG nedsatt orden på alle 3 det året Gjorde det ikke mye bedre at lærern brukte nazi-metode på oss, og noterte hvert eneste ord vi sa under "forhøret", og sendte det som brev til foreldrene våre som prikken over i'en. 3 Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 16. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2003 har forresten også fått anmerkning for å sitte på en pult i et friminutt :o Pultane har berre to bein, heilt fremst liksom, og vi har rett og slett sutte i hel sikkert 10 pulter i løpet av ungdomskulen Har også humpa sånn på en stol at den sprakk heilt fremst, men fikk ikkje anmerkning for det Lenke til kommentar
smetho Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Fikk aldri anmerkning jeg. Helte en gang en halv bøtte vann over ei jente i klassen i mat-friminuttet. Læreren satt og så på, han holdt på å knekke seg av latter ja, fakta! Han gadd ikke gjøre noe med det for han visste at jeg kom til å få igjen friminuttet etter (og det gjorde jeg ) 9 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Eneste type anmerkninger jeg fikk var for ikke gjort lekser og slik. Men jeg syns det er rart at vi ikke fikk anmerkninger for å kaste personer ut av vinduet og rett i deilig løssnø 1 Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 16. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2003 noken andre i klassen dynka en lærar uten å få anmerkning Lenke til kommentar
fondus Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 "Inge Espen kalte meg for "drittkjerring" faktisk... var i forbindelse med at en lærer trodde det var min feil at ME klikka og et dokument gikk lost. da kom vi i krangel. og hun sa at jeg kom til å bli utvist fra datarommet hvis jeg ikke sluttet å "ødelegge datamaskinene". Da sa jeg noe som, hør her di drittkjerring, jeg kan faen meg mer enn alle dere middelalderne lærere på denne skola til sammen, så kom ikke her å si at jeg ikke vet at det var den forbannade ME som klikka.. den er kjent for det skjønner du... osv osv osv (var i 10. klasse dette) Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 <-- englebarn .. vent .. Faen BBC !!! du må altid "kopiere" etter meg !! jeg ble beskylt av Rektoren på ungdomskolen for å ha tennt på en avis i gangen .... HA sier jeg med hele klassen som vitne! vent? Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 jeg fikk en "fyre på under pulten" annmerkning i 8.klasse... Lenke til kommentar
Stratos Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Eh.. Fått litt for mange... :oops: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå