Jooakim Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Hei, jeg er ny på jobbmarkedet og er ikke helt kjent med hvilke jobber jeg kan ta på meg. Så langt har jeg søkt som restaurantmedarbeider/kelner og butikkmedarbeider (Rimi, Coop, ICA, Meny, Rema100, Kiwi). Men ellers vet jeg ikke hvilke jobber som kan passe meg. Jeg fyller 19 år i desember, bor midt i Bergen sentrum, har akkurat fullført allmenn VGS (tok biologi, S.øk og SK A(politikk)). Jeg liker å holde på med data, men jeg driver også med fysisk trening som for eksempel fotball. Så hva annet enn butikk/restaurant bør jeg kunne ha muligheten til å jobbe i? (Jeg vil helst ikke jobbe i barnehage/sykehjem/aldershjem). Jeg lurer også på om det er best å møte opp på butikken personlig, selv om det står i annonsen; benytt dere av søknadsskjemaet på nettsiden vår. Joakim. Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 (endret) Er det pausejobbing før du tar videre utdannelse/militæret eller er det fast jobb du har tenkt å ha i noen år? Om du har sertifikat kan sjåfør være en ok jobb. Om har mulighet for å ta C1-sertifkat stiller du enda litt bedre. Endret 22. august 2007 av Ekko Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 22. august 2007 Forfatter Del Skrevet 22. august 2007 (endret) Jeg skal i hvert fall ha jobben i et halvt år, men mest sannsynlig i ett år. Og nei, jeg har ikke sertifikat. Edit: Jeg lurer også på om hvordan de eventuelt kontakter meg; mail, mobil, telefon, brev? Endret 22. august 2007 av Jooakim Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå