Gå til innhold

Dual shock 3 i oktober?


tidus2k4

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
R2 og L2 knappene burde bulet innover og ikke utover

9338525[/snapback]

 

Jepp, det er et merkelig designvalg Sony gjorde der.

9338596[/snapback]

 

Rimelig latterlig det der ja.

 

Men eg kommer neppe til å kjøpe noen ny sixaxis før det har kommet rumble i den, klarer meg fint med ein stk. kontroller intil da håper eg :p

Lenke til kommentar

Har både ps3 og xbox360. Må helt klart si at xbox360 kontrolleren sitter mye bedre i hånda.

 

Får håpe de lanserer en "barnehånd-kvinnehånd-japansk-hånd" versjon og en for karer med litt større hender.

 

Når jeg spiller Motorstorm føler jeg til tider at jeg nesten glepper gass-spaken.

 

Blir spennende å se hvordan eksisterende spill vil fungere. Det kommer forhåpentligvis patcher til Motorstorm og andre spill.

Lenke til kommentar

Javel? Jeg synes at det var genialt med gassing på en knapp med litt mer vandring enn x-knappen jeg da. Fikk aldrig noe god tek på GT fordi x knappen er for følsom :p

Og jeg liker at kontrolleren er lett.. Jeg er visst litt annerledes enn andre :yes:

 

Men rumble blir trivelig, selv om jeg ikke har savnet det noe særlig i de spillene som har vært til nå.

Lenke til kommentar

Vandringa er heilt grei, men disse knappene er i tilleg så altfor altfor følsomme i visse spill at det nesten blir unødvendig med vandring i heile tatt. Og de er tunge å hole inne i lengden kontra ein viss annen kontroll med triggere.

 

Men det er som du siet, det runder ned til personlig preferanse og de kan man ikkje si noe på altså.

Lenke til kommentar
avel? Jeg synes at det var genialt med gassing på en knapp med litt mer vandring enn x-knappen jeg da. Fikk aldrig noe god tek på GT fordi x knappen er for følsom tongue.gif

Og jeg liker at kontrolleren er lett.. Jeg er visst litt annerledes enn andre new_yes.gif

 

Men rumble blir trivelig, selv om jeg ikke har savnet det noe særlig i de spillene som har vært til nå.

 

Er veldig enig med deg.. at den er lett synes jeg er supert. Å spille mgs med ps2 kontroll nå er som å holde en murstein.

Lenke til kommentar
Vandringa er heilt grei, men disse knappene er i tilleg så altfor altfor følsomme i visse spill at det nesten blir unødvendig med vandring i heile tatt. Og de er tunge å hole inne i lengden kontra ein viss annen kontroll med triggere.

 

Men det er som du siet, det runder ned til personlig preferanse og de kan man ikkje si noe på altså.

9349949[/snapback]

Mitt største problemet er at kontrollen er litt for liten, både L1/R1 og L2/R2 sitter noen mm for langt inne. Når L2/R2 i tillegg har såpass lang vandring blir det ubehagelig å holde dem inne. Kunne godt tenkt meg en redesign av kontrolleren, gjerne til noe i retning av de tidlige PS3-kontrollene. (bilde)

 

 

Angående GT: Jeg synes det fungerer veldig bra å gasse / bremse med høyre spake.

Endret av Zlatzman
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...