Lofferen Skrevet 22. august 2007 Forfatter Del Skrevet 22. august 2007 Det du må lære deg, er å lese!!Det jeg skreiv tidligere var at du kan prøve å laste ned samme spill, bare du bruker en annen torrent hvis den du bruker nå ikke funker! Finn en annen torrent for helvete! Forstår du ? Jesus, jeg blir litt provosert... 9337632[/snapback] Jeg har jo sefølgelig prøvd andre torrenter med samme inhold, også med forskjellige trackere og ingenting fungerer, så hva mener du egentlig?? Lenke til kommentar
Bettibell Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Kaken92, kanskje du som burde dobbelt skjekke med det du skriver? Lenke til kommentar
Sidemaal Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Det du må lære deg, er å lese!!Det jeg skreiv tidligere var at du kan prøve å laste ned samme spill, bare du bruker en annen torrent hvis den du bruker nå ikke funker! Finn en annen torrent for helvete! Forstår du ? Jesus, jeg blir litt provosert... 9337632[/snapback] Jeg har jo sefølgelig prøvd andre torrenter med samme inhold, også med forskjellige trackere og ingenting fungerer, så hva mener du egentlig?? 9338063[/snapback] Du skreiv tidligere at det funka og laste ned andre ting, bortsett fra denne. Da burde det funke med en annen torrent! Lenke til kommentar
Lofferen Skrevet 24. august 2007 Forfatter Del Skrevet 24. august 2007 Du skreiv tidligere at det funka og laste ned andre ting, bortsett fra denne. Da burde det funke med en annen torrent! 9343504[/snapback] Tror du virkelig jeg hadde spørt om hjelp her vis det hadde funket med en annen torrent!!?? Jeg skjønner ikke hva du snakker om, så vennligst ikke svar noe mer på denne bloggen! Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Jeg og tolket det først at det var bare den ene torrenten. Kanskje du burde skrive litt klarere og ikke angripe folk som ønsker å hjelpe. Lenke til kommentar
Lofferen Skrevet 24. august 2007 Forfatter Del Skrevet 24. august 2007 Jeg og tolket det først at det var bare den ene torrenten. Kanskje du burde skrive litt klarere og ikke angripe folk som ønsker å hjelpe. 9348000[/snapback] Beklager vis folk ikke skjønte det jeg skrev,,men jeg skrev jo at jeg har prøvd forsjellige trackere. Hvis jeg skal prøve en annen torrent med samme innhold så må jeg jo også bytte tracker. Skjøner ikke at noen kan bli provosert av det. Lenke til kommentar
Bettibell Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 De som ikke forstod hva han mente burde lese litt mer...Jeg forstod det til og med.. Lenke til kommentar
SuperFly Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 (endret) Beklager vis folk ikke skjønte det jeg skrev,,men jeg skrev jo at jeg har prøvd forsjellige trackere. Hvis jeg skal prøve en annen torrent med samme innhold så må jeg jo også bytte tracker 9348082[/snapback] Whot. nå blir jeg og forvirra.... har du prøvd forskjelilge trackere ELLER forskjellig torrent? kaken92, jeg skjønner deg godt, får bare ikke håper du får pels av en moddis. Fro å klarjøre litt. En torrent har ofte flere trackere, så sjekk hvilke du opprinnelig brukte på den første torrenten mot de som brukes på den "nye torrenten" er fult mulig det er fra nøyaktig samme servere/trackere.... Endret 24. august 2007 av SuperFly Lenke til kommentar
Lofferen Skrevet 24. august 2007 Forfatter Del Skrevet 24. august 2007 Whot. nå blir jeg og forvirra.... har du prøvd forskjelilge trackere ELLER forskjellig torrent? kaken92, jeg skjønner deg godt, får bare ikke håper du får pels av en moddis. 9348141[/snapback] Problemet: Ingen torrent-filer vil starte samme hvilken tracker jeg bruker. Lenke til kommentar
SuperFly Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Da har jeg også missforstått beklager. Men har du forsøkt en som garantert virker?.. f.eks http://www.gamer.no/filer/torrent/MoH_Airb...emo.zip.torrent ? Lenke til kommentar
Lofferen Skrevet 24. august 2007 Forfatter Del Skrevet 24. august 2007 Da har jeg også missforstått beklager. Men har du forsøkt en som garantert virker?.. f.eks http://www.gamer.no/filer/torrent/MoH_Airb...emo.zip.torrent ? 9348189[/snapback] Det går bra,,takk for tipset . Jeg skal prøve den linken når jeg kommer hjem. Har også prøvd med torrenter som bruker 5 forsjellige trackere og fjernet 1 og 1 tracker uten at det fungerte noe bedre. Lenke til kommentar
Lofferen Skrevet 24. august 2007 Forfatter Del Skrevet 24. august 2007 Men har du forsøkt en som garantert virker?.. f.eks http://www.gamer.no/filer/torrent/MoH_Airb...emo.zip.torrent ? 9348189[/snapback] Den ville ikke starte den heller.. Lenke til kommentar
Lofferen Skrevet 24. august 2007 Forfatter Del Skrevet 24. august 2007 Det var telenor som var grunnen. Telenor hadde vist gitt meg begrenset internett tilgang pga de mente at abonnementet mitt har blitt misbrukt. Kjipt. Lenke til kommentar
Lofferen Skrevet 24. august 2007 Forfatter Del Skrevet 24. august 2007 Noen som hvet om andre internettlevrandører gjør det samme som telenor? Telenor mente at det kunne være en trojan eller noe, så nå måtte jeg vist renske pc for adware og virus. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 (endret) Dette viser jo bare at det er greit med litt info i førsteposten. Hva man har, hvordan det er koblet og hvem man får nett fra. Hvis du ser på andre tråder hvor det står om Telenor og manglende portåpning så er det sikkert 60-70% som finner ut at abuseavdelingen har stengt porter vha tips her. Endret 24. august 2007 av la7dfa-com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå