Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Torrent sluttet å fungere

Anbefalte innlegg

Det du må lære deg, er å lese!!

Det jeg skreiv tidligere var at du kan prøve å laste ned samme spill, bare du bruker en annen torrent hvis den du bruker nå ikke funker!

Finn en annen torrent for helvete!

Forstår du ?

Jesus, jeg blir litt provosert...

9337632[/snapback]

Jeg har jo sefølgelig prøvd andre torrenter med samme inhold, også med forskjellige trackere og ingenting fungerer, så hva mener du egentlig??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det du må lære deg, er å lese!!

Det jeg skreiv tidligere var at du kan prøve å laste ned samme spill, bare du bruker en annen torrent hvis den du bruker nå ikke funker!

Finn en annen torrent for helvete!

Forstår du ?

Jesus, jeg blir litt provosert...

9337632[/snapback]

Jeg har jo sefølgelig prøvd andre torrenter med samme inhold, også med forskjellige trackere og ingenting fungerer, så hva mener du egentlig??

9338063[/snapback]

Du skreiv tidligere at det funka og laste ned andre ting, bortsett fra denne. Da burde det funke med en annen torrent!

Lenke til kommentar

Du skreiv tidligere at det funka og laste ned andre ting, bortsett fra denne. Da burde det funke med en annen torrent!

9343504[/snapback]

Tror du virkelig jeg hadde spørt om hjelp her vis det hadde funket med en annen torrent!!?? Jeg skjønner ikke hva du snakker om, så vennligst ikke svar noe mer på denne bloggen!

Lenke til kommentar
Jeg og tolket det først at det var bare den ene torrenten.  Kanskje du burde skrive litt klarere og ikke angripe folk som ønsker å hjelpe.

9348000[/snapback]

Beklager vis folk ikke skjønte det jeg skrev,,men jeg skrev jo at jeg har prøvd forsjellige trackere. Hvis jeg skal prøve en annen torrent med samme innhold så må jeg jo også bytte tracker.

Skjøner ikke at noen kan bli provosert av det.

Lenke til kommentar
Beklager vis folk ikke skjønte det jeg skrev,,men jeg skrev jo at jeg har prøvd forsjellige trackere. Hvis jeg skal prøve en annen torrent med samme innhold så må jeg jo også bytte tracker

9348082[/snapback]

Whot. nå blir jeg og forvirra.... har du prøvd forskjelilge trackere ELLER forskjellig torrent? kaken92, jeg skjønner deg godt, får bare ikke håper du får pels av en moddis.

Fro å klarjøre litt. En torrent har ofte flere trackere, så sjekk hvilke du opprinnelig brukte på den første torrenten mot de som brukes på den "nye torrenten" er fult mulig det er fra nøyaktig samme servere/trackere....

Endret av SuperFly
Lenke til kommentar

Whot. nå blir jeg og forvirra.... har du prøvd forskjelilge trackere ELLER forskjellig torrent? kaken92, jeg skjønner deg godt, får bare ikke håper du får pels av en moddis.

9348141[/snapback]

Problemet: Ingen torrent-filer vil starte samme hvilken tracker jeg bruker.

Lenke til kommentar
Da har jeg også missforstått beklager.

Men har du forsøkt en som garantert virker?.. f.eks

http://www.gamer.no/filer/torrent/MoH_Airb...emo.zip.torrent ?

9348189[/snapback]

Det går bra,,takk for tipset :yes: . Jeg skal prøve den linken når jeg kommer hjem.

Har også prøvd med torrenter som bruker 5 forsjellige trackere og fjernet 1 og 1 tracker uten at det fungerte noe bedre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...