Lofferen Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Hei. Satt i går og skulle laste ned noe fra utorrent, men nedlastningen startet aldri. Det har alltid fungert fint før, så noe må ha skjedd over natta. Jeg prøvde flere trackere, men ingen fungerte. Så prøvde jeg fra en annen pc som er koblet til samme router/modem, men nedlastningen startet aldri her heller. Jeg tror ikke det er noe med min pc siden dette heller ikke fungerte på den andre pcen. Jeg tenkte da at alle trackerene jeg hadde prøvd måtte være nede samtidig, noe som er ganske merkelig. Så i dag prøvde jeg igjen, men fra en annen pc koblet opp mot en annen internett-levrandør. Nedlastningen ville ikke starte på den heller. Jeg så også at bak noder står det (waiting for login),, men jeg har jo alldri måtte logge inn på noen av de trackerene før. Er det mulig at 3 forsjellige trackere er nede samtidig?,, er det flere som har det samme problemet? Lenke til kommentar
Sidemaal Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Hei. Satt i går og skulle laste ned noe fra utorrent, men nedlastningen startet aldri. Det har alltid fungert fint før, så noe må ha skjedd over natta. Jeg prøvde flere trackere, men ingen fungerte. Så prøvde jeg fra en annen pc som er koblet til samme router/modem, men nedlastningen startet aldri her heller. Jeg tror ikke det er noe med min pc siden dette heller ikke fungerte på den andre pcen. Jeg tenkte da at alle trackerene jeg hadde prøvd måtte være nede samtidig, noe som er ganske merkelig. Så i dag prøvde jeg igjen, men fra en annen pc koblet opp mot en annen internett-levrandør. Nedlastningen ville ikke starte på den heller. Jeg så også at bak noder står det (waiting for login),, men jeg har jo alldri måtte logge inn på noen av de trackerene før. Er det mulig at 3 forsjellige trackere er nede samtidig?,, er det flere som har det samme problemet? 9335894[/snapback] Funker det å laste ned andre ting ? Hvis det, kan du jo prøve å finne samme film/spill/etc. og laste de ned. Lenke til kommentar
Bettibell Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Hadde lignende feil for litt sia, du har på at torrent programmet ditt skal opplaste? Var feilen her:P Lenke til kommentar
thrice Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Jeg har hatt problemer med at div. trackere ikke godkjenner v 1,7 så jeg gikk tilbake til v1,6. Det kan også være porten den er stilt inn på, så sett på randomize port. Lenke til kommentar
Lofferen Skrevet 22. august 2007 Forfatter Del Skrevet 22. august 2007 Jo det fungere å laste ned andre ting Lenke til kommentar
Sidemaal Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Ok, men da kan du like greit finne en annen torrent med samme innhold.. sant ? Lenke til kommentar
Lofferen Skrevet 22. august 2007 Forfatter Del Skrevet 22. august 2007 Jeg har hatt problemer med at div. trackere ikke godkjenner v 1,7 så jeg gikk tilbake til v1,6. Det kan også være porten den er stilt inn på, så sett på randomize port. 9335953[/snapback] Jeg prøvd først med den gammle versjonen av utorrent også innsallerte jeg den nye, uten at dette fungerte. Men det som er rart er at når jeg prøver på en pc her jeg sitter nå 2 mil unna der jeg bor så skjer det samme at nedlastningen ikke vil starte Lenke til kommentar
Lofferen Skrevet 22. august 2007 Forfatter Del Skrevet 22. august 2007 Ok, men da kan du like greit finne en annen torrent med samme innhold.. sant ? 9335957[/snapback] det skjer samme hva jeg prøver å laste ned, har prøvd fosjellige trackere og forsjellige clienter(bitcomet) Lenke til kommentar
Hakkebakk Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Det samme skjer med meg, men kun med Bitlord, derfor skiftet jeg til Azureus Lenke til kommentar
Lofferen Skrevet 22. august 2007 Forfatter Del Skrevet 22. august 2007 Jeg har hatt problemer med at div. trackere ikke godkjenner v 1,7 så jeg gikk tilbake til v1,6. Det kan også være porten den er stilt inn på, så sett på randomize port. 9335953[/snapback] Men nedslastningen skal vel starte fordet, går det ikke bare veldig tregt viss portene ikke er åpne? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Ok, men da kan du like greit finne en annen torrent med samme innhold.. sant ? 9335957[/snapback] Følg dette og slutt med kvervuleringen over en defekt torrent. Det er jo ikke noe feil hos deg. Lenke til kommentar
Sidemaal Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Jo det fungere å laste ned andre ting 9335954[/snapback] ja, ok.. Ok, men da kan du like greit finne en annen torrent med samme innhold.. sant ? 9335957[/snapback] det skjer samme hva jeg prøver å laste ned, har prøvd fosjellige trackere og forsjellige clienter(bitcomet) 9335993[/snapback] Ok, nå forvirrer du meg.. Lenke til kommentar
Lofferen Skrevet 22. august 2007 Forfatter Del Skrevet 22. august 2007 Ok, nå forvirrer du meg.. 9336035[/snapback] Jeg har prøvd flere forsjellige torrent-filer, men ingen vil starte opp. Har også som sagt prøvd andre torrrent-klienter, men igenting fungerer. Lenke til kommentar
Bettibell Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Ok, nå forvirrer du meg.. 9336035[/snapback] Jeg har prøvd flere forsjellige torrent-filer, men ingen vil starte opp. Har også som sagt prøvd andre torrrent-klienter, men igenting fungerer. 9336093[/snapback] Hvor lenge har dette pågått? Lenke til kommentar
Lofferen Skrevet 22. august 2007 Forfatter Del Skrevet 22. august 2007 Hvor lenge har dette pågått? 9336213[/snapback] Jeg merket det i går og har aldri hatt noen problemer med torrent før, selv om portene er åpene eller lukket. Lenke til kommentar
Capa Barsavi Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Noen torrenter har sånn att du må være medlem på sida der torrenten er fra. Det kan også som sagt være at du ikke laster opp eller at du bør oppdatere klienten din. Har hatt baegge de 2 siste problemene før. Lenke til kommentar
Lofferen Skrevet 22. august 2007 Forfatter Del Skrevet 22. august 2007 Noen torrenter har sånn att du må være medlem på sida der torrenten er fra.Det kan også som sagt være at du ikke laster opp eller at du bør oppdatere klienten din. Har hatt baegge de 2 siste problemene før. 9336263[/snapback] Jeg bruker som oftest ikke-private trackere, men det som er problemet er torrent-file ikke vile starte, akkuratt som at trackeren er offline. Lenke til kommentar
Bettibell Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Kanskje trackeren er nede. Lenke til kommentar
Lofferen Skrevet 22. august 2007 Forfatter Del Skrevet 22. august 2007 Kanskje trackeren er nede. 9336603[/snapback] Jeg håper det,,men det er jo veldig merkelig at 3 forskjellige trackere er nede samtidig. Lenke til kommentar
Sidemaal Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Det du må lære deg, er å lese!! Det jeg skreiv tidligere var at du kan prøve å laste ned samme spill, bare du bruker en annen torrent hvis den du bruker nå ikke funker! Finn en annen torrent for helvete! Forstår du ? Jesus, jeg blir litt provosert... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå