TST Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Gjennom en nedlastbar oppdatering får FIFA 08-spillere mulighet til å kjempe fem mot fem, samtidig, på nettet. Les mer Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Jeg er ikke kjeeeempeinteressert i fotballspill, men dæven, det der hørtes rett og slett dritkult ut! Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Skjønner ikke hvorfor de kan ikke implementere støtte for 11 spillere med en gang, det burde virkelig EA klare. Noe sier meg at de forsøker å melke dette konseptet også. Men ikke misforstå, jeg elsker FIFA. Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Gleder meg sykt til dette spillet! Skal ha det fra dag 1. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Skjønner ikke hvorfor de kan ikke implementere støtte for 11 spillere med en gang, det burde virkelig EA klare. Noe sier meg at de forsøker å melke dette konseptet også. Men ikke misforstå, jeg elsker FIFA. 9336148[/snapback] Noe sier meg at EA har melket FIFA-merkevarenavnet i 10 år nå, ikke at hver utgave har vært veldig dårlig, men noen av utgavene har absolutt ført til tilbakeskritt. Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Oioi, styre en enkelt spiller hele kampen og kamera følger ham. Nok en feature FIFA tar fra PES. Jeg skal prøve FIFA denne gangen også. Jeg gir det en oppriktig sjanse hver gang, men synes de har skuffet meg de siste, tja, sju årene. Men denne nye nettverksbiten høres genial ut. Håper PES "stjeler" fra FIFA denne gangen og lar maaange spille sammen over nettet, det høres blodfett ut! Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Oioi, styre en enkelt spiller hele kampen og kamera følger ham. Nok en feature FIFA tar fra PES. Jeg skal prøve FIFA denne gangen også. Jeg gir det en oppriktig sjanse hver gang, men synes de har skuffet meg de siste, tja, sju årene. Men denne nye nettverksbiten høres genial ut. Håper PES "stjeler" fra FIFA denne gangen og lar maaange spille sammen over nettet, det høres blodfett ut! 9337487[/snapback] Og PES var først med dette? Eh, nei Player Manager på Amiga... Mitt favorittspill Lenke til kommentar
Amored Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Dette kan bli laggete Skjønner ikke hvorfor de kan ikke implementere støtte for 11 spillere med en gang, det burde virkelig EA klare. Noe sier meg at de forsøker å melke dette konseptet også. Men ikke misforstå, jeg elsker FIFA. 9336148[/snapback] Hvorfor 11? Må da være fryktelig kjedelig for den som er keeper. Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Dette kan bli laggete Skjønner ikke hvorfor de kan ikke implementere støtte for 11 spillere med en gang, det burde virkelig EA klare. Noe sier meg at de forsøker å melke dette konseptet også. Men ikke misforstå, jeg elsker FIFA. 9336148[/snapback] Hvorfor 11? Må da være fryktelig kjedelig for den som er keeper. 9340951[/snapback] Det er vell nok å gjøre som keeper på fotball spill? Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 For ikke å snakke om nok å gjøre som keeper i et Fifa spill Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Finnes sikkert nok av de som elsker å leke keeper i FIFA. Genialt da, endelig ordentlig styring av keeperen, ikke computeren som ordner det meste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg