Zappy Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Jeg satt og lekte meg litt med uorginale firmware oppdateringer her for noen dager siden. Når den skulle restarte etter flashingen så kom den aldri opp igjen. Når jeg slår den på nå så kommer det grønt power lys, men ellers virker den helt død. Er det noe jeg kan gjøre her? Jeg anntar at det ikke er noe håp for den. Lenke til kommentar
Lasse 90 Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Du må gi MYE mer info, ellers blir det vanskelig å hjelpe deg. Hvilken custom firmware prøvde du å installere? Fulgte du guiden rett? På de fleste custom firmwares har du tilgang til en recoverymeny. Den kan du starte ved å slå av PSPen helt og holde inne R samtidlig som du prøver å skru den på igjen. Hvis recovery starter skal nok alt gå bra Da kan du nemlig bytte firmware fra den. Er flere guider for det, men tror det er så enkelt som at man putter en 1.5 oppdatering i /PSP/GAME/RECOVERY. Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 22. august 2007 Forfatter Del Skrevet 22. august 2007 (endret) Husker ikke hviken firmware det var i farten. Skal prøve dette med recovery og komme tilbake med hvordan det går der. Takk for svar. Om det er noen andre som har flere ideer så er det bare til å la de komme. Endret 22. august 2007 av zappy Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Du må nesten google litt.. men de fleste custom firmwares har kommet med en måte som fikser problemet ditt, evt, har andre laget en. Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 http://www.maxconsole.net/?mode=news&newsid=19995 mulig dette kan være relevant? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå