Joachim_F Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 I det ambisiøse romskipspillet Black Prophecy får du kjempe med og mot andre spillere på nettet. Les mer Lenke til kommentar
KarateK1d Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 hmm.. EVE Online ripoff? Lenke til kommentar
Dj Frost Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 som om EVE var d første i sitt slag men det kan jo bli kult dette, men gjenstår å se. Lei av å glede meg for blir altid skuffet for tiden Lenke til kommentar
BoB64 Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Høres ut som EVE online ja... har de ikke noe beta-testing for oss? Lenke til kommentar
GLOAGEN Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 min første post blir om black prophecy en av mine favorittspill, selvom det ikke er gitt ut enda http://www.youtube.com/watch?v=0y6bFJxdVZk som jeg har lest, black prophecy er langt ifra Rip-off av Eve Online, dette spillet er for det første Free To Play =) Black Prophecy Hjemmeside siden spillet blir et Free to play spill så vil de mest sannsynlig ha et in-game shop, der du kan kjøpe våpen eller noe annet. Vil du registrere deg for beta testing kan du gjøre det her: Black Prophecy Beta Registration ja da var dette min første post, håper det blir mer i framtiden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg