Gå til innhold

Verdens mest unyttige ting!

asmuld

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er vel ganske mye som er unyttig, men det spørs hvordan man definerer unyttig. Unyttig for mennesker? Unyttig for verden og økosystemet?

Det er vel ganske mye som mennesker syns er unyttig, som mygg og fluer og masse rart, men alt det er jo viktige deler av økosystemet, som gjør at mennesker i det hele tatt kan leve.

Og hvis man skal ta med ting som er unyttig for økosystemet, så er vel mennesker og det meste relatert til mennesker ganske unyttig. Vi gjør vel egentlig ikke så mye bra her i verden, som ikke handler om oss selv og menneskearten? Det er vel heller det motsatte. Man kan jo argumentere at mennesker gjør mye bra som å minske utslipp eller redde livene til dyr ellerno, men ingen av de problemene hadde vel egentlig ikke vært der uten mennesker.

Så jeg vil nok si at ganske mye som er laget av mennesker er ganske unødvendig, som for eksempel musikk, kunst, sjokoladepudding, mobiltelefoner og ketchup, men alt som er laget har vel en eller annen form for nyttig funksjon for mennesker

Endret av Varen
Lenke til kommentar
Hva med Ukens Ekstra i Donald, den er ikke mye å ha på.

9341162[/snapback]

En stund siden, da fulgte det med en slik avlyttings dings i donald.

Den måtte jo jeg seff ha, men når jeg testet den, så funket den ikke.

Måtte jo prate helt inntill mikrofon duden for i det hele tatt å høre noe...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...