Litejk Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Lilletåa er ikke noe man ikke trenger! Det hjelper svært mye på ballansen. Ellers er snegler noe jævla unødvendig dritt. FY FAEN jeg hater brunsnegler. Det verste er at jeg nå liker de sorte, pga vi ikke har de brune :!: Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 blindtarmen! 9339448[/snapback] Greit å ha den før du blir født da Lenke til kommentar
Engen_2k Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Hva er så unyttig med mac? Ellers støtter jeg kunst og dobbelt inpakkning. Spesielt mamba og fox det blir jo faen meg et berg med pappir. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 jeg vil påstå at kunst er unyttig jeg, det har ingen praktisk brukbar funksjon. 9335906[/snapback] For meg har kunst en praktisk nyttig funksjon. For det første gir det meg en hobby, og det er jo kjekt, i tillegg føler jeg meg vel om jeg ser på god kunst, og det er jo også en god ting. Med andre ord; kunst er nyttig Støtter mygg (og knott, for den del) jeg. Fiskene og froskene kan finne andre insekter å ete på. Lenke til kommentar
Nimh Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 syntes det blir litt feil å nevne innsekter når vi snakker om "unyttige ting", fordi disse er blant annet mat for andre dyr. men jeg må si meg veldig enig med at ting som diamant-belagte toalettseter er noe svært unødvendig Trådstarter: syntes du burde stryke de "unyttige" tinga dere har kommet opp med, fordi de er svært nyttige Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 røyk og snus er veldig unyttig. 9336392[/snapback] Faktisk veldig enig! Hva med hikke? Bare at det ikke er en "ting" Lenke til kommentar
Nimh Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Hikke er jo en kroppslig reaksjon på noe hvis hikke er en unyttig ting så blir jo lista uendelig. Feks, feber, hoste, kvalme, svimmelhet, hodepine, smerte generelt, got me? Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Ingen som veit hvorfor vi hikker da! Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Ingen som veit hvorfor vi hikker da! 9340932[/snapback] "The sudden rush of air into the lungs causes the epiglottis to close, creating the "hic". One possible beneficial effect of hiccups is to dislodge foreign pieces of food, which have become stuck in the esophagus, or which are traveling too slowly. When a piece of food is swallowed that is too large for the natural peristalsis of the esophagus to move the food quickly into the stomach, it applies pressure on the phrenic nerve, invoking the hiccup reflex." Lenke til kommentar
Nimh Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Ikke? http://en.wikipedia.org/wiki/Singultus Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Slutt å si at Mac er unyttig! Filmer, spill, bilder, TV, mobiltelefoner, embalasje og mye mer blir laget på Mac. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Gjesping, ikke det at det er en ting. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Unyttige ting..... Denne tråden? Men den er jo sånn passe underholdende for det :-) Vel... Hva med de cartoonies-kjeksene som Braathens legger i Løvemat-eskene... Den er grei nok, men kjøper du den på Rema 1000 så er kjeksen innpakket i 20 kilo plast. Utenpå 5 sånne små poser er en større pose. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Er det nå jeg skal linke til noen brukerprofiler? Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Er det nå jeg skal linke til noen brukerprofiler? 9341072[/snapback] Ting, altså gjenstand, ikke person. Holder fortsatt en knapp på verbet fis(e). Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 (endret) blindtarmen! 9339448[/snapback] Greit å ha den før du blir født da 9340495[/snapback] Og etter. I blindtarmen oppstår det naturlig bakterier, og er som en treningsarena for immunsystemet vårt. For å holde det oppegående, og sterkt. Fjerner du blindtarmen så blir det som det Norske forsvaret. Når du blir eldre så minsker nok nytten, men allikevell har den har dobbel nytte. Edit: Tror vel egentlig vi kan si at mer eller mindre alt som du finner på kroppen er nyttig. (til et eller annet formål) Endret 22. august 2007 av andrull Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Mandlene har noe med imunforsvaret å gjøre, tror jeg. Ikke livsviktig, men dumt å fjerne hvis det ikke er betennelse i dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå