Gå til innhold

Verdens mest unyttige ting!

asmuld

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jeg vil påstå at kunst er unyttig jeg, det har ingen praktisk brukbar funksjon.

9335906[/snapback]

For meg har kunst en praktisk nyttig funksjon. For det første gir det meg en hobby, og det er jo kjekt, i tillegg føler jeg meg vel om jeg ser på god kunst, og det er jo også en god ting. Med andre ord; kunst er nyttig :)

Støtter mygg (og knott, for den del) jeg. Fiskene og froskene kan finne andre insekter å ete på.

Lenke til kommentar

syntes det blir litt feil å nevne innsekter når vi snakker om "unyttige ting", fordi disse er blant annet mat for andre dyr.

men jeg må si meg veldig enig med at ting som diamant-belagte toalettseter er noe svært unødvendig :p

Trådstarter: syntes du burde stryke de "unyttige" tinga dere har kommet opp med, fordi de er svært nyttige :p

Lenke til kommentar
Ingen som veit hvorfor vi hikker da!

9340932[/snapback]

"The sudden rush of air into the lungs causes the epiglottis to close, creating the "hic".

One possible beneficial effect of hiccups is to dislodge foreign pieces of food, which have become stuck in the esophagus, or which are traveling too slowly. When a piece of food is swallowed that is too large for the natural peristalsis of the esophagus to move the food quickly into the stomach, it applies pressure on the phrenic nerve, invoking the hiccup reflex."

Lenke til kommentar
blindtarmen!

9339448[/snapback]

Greit å ha den før du blir født da :p

9340495[/snapback]

Og etter.

I blindtarmen oppstår det naturlig bakterier, og er som en treningsarena for immunsystemet vårt. For å holde det oppegående, og sterkt.

Fjerner du blindtarmen så blir det som det Norske forsvaret. :innocent:

Når du blir eldre så minsker nok nytten, men allikevell har den har dobbel nytte. :)

Edit: Tror vel egentlig vi kan si at mer eller mindre alt som du finner på kroppen er

nyttig. (til et eller annet formål)

Endret av andrull
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...