Gå til innhold

Ekstern HD til PS3?

Liquidant

Anbefalte innlegg

Hei hei! I morgen ankommer herligheten og da må jeg sitte klar med HDMI-kabel etc... Men, ettersom det er USB-innganger på PSen, kan jeg koble til min eksterne HD og laste ned trailere og demoer på den? Spille av filmer og musikk fra den?

Håper på svar :whistle:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvilket betyr at jeg må partisjonere en del av disken hvis jeg ikke er sikker? Hvordan sjekker jeg evntuelt dette?

9335714[/snapback]

Er ikke sikker på hvordan dette blir i Windows, men tror det ligger et partisjoneringsverktøy under [Kontrollpanel]->[Administrative Verktøy] eller noe slikt.

Lenke til kommentar

Har du MAC så er det lite trolig at du har NTFS, da NTFS er en svært proprietær windows-sak (såvidt jeg vet).

Kilde:

Details on the implementation's internals are closed, so third-party vendors have a difficult time providing tools to handle NTFS.
Endret av Defekt
Lenke til kommentar
Har du MAC så er det lite trolig at du har NTFS, da NTFS er en svært proprietær windows-sak (såvidt jeg vet).

Kilde:

Details on the implementation's internals are closed, so third-party vendors have a difficult time providing tools to handle NTFS.

9342003[/snapback]

Godt poeng! Men bruker Mac FAT32 eller noe annet?

Lenke til kommentar

Kilde:

9342003[/snapback]

Godt poeng! Men bruker Mac FAT32 eller noe annet?

9342276[/snapback]

OS X bruker i utgangspunktet HFS, men det støtter også FAT32. Det som er ganske sikkert er at det ikke er NTFS på disken, så vidt jeg kan se har OS X bare lesestøtte for NTFS, ikke skrivestøtte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...