Zaphirre Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Mitt forslag Denne her har jeg rotet kjapt sammen på Hardware, Nå vet jeg ikke om dette er rette tiden å kjøpe nytt utstyr? Kan jeg gjøre noe for å få en enda råere pc? Den skal brukes som gamerpc, egentlig i påvente av Conan. Bør jeg vente litt til? Siden sockets og Direct X skal bli oppgradert eller er det trygt å spandere på seg denne nå? Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Ser greit ut det oppsettet.Men den raptoren er jeg litt usikker på. Folk sier de bråker veldig.. Er du glemt minnebrikker eller er jeg blind?? Lenke til kommentar
Skandinav Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Vedrørende bråk og Raptor; jo den bråker, men montert i en Zalman harddiskkjøler som denne: https://prisguiden.no/product.php?product_id=17840 , er den ikke til sjenanse i det hele tatt. Jeg har hatt Raptor i flere år nå, mine gamle WD 80 disker bråker mer enn Raptor'en. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Så ikke noe PSU (mulig det var i kabinettet). Kjøp Seasonic, Corsair eller Mist PSU og heller et kabinett uten PSU. Stabil strøm er viktig. Ville vel også strukket meg langt for å unngå å bruke trådløst nett til MMO. Du har vel tid til å legge kabel innen AoC kommer... Lenke til kommentar
Zaphirre Skrevet 22. august 2007 Forfatter Del Skrevet 22. august 2007 (endret) Jo, glemte både PSU og minnebrikker, jeg forsøker å oppdatere den nå, det gikk visst ikke automatisk? Bråker den mye altså? har en gammel 300 GB jeg tenkte jeg skulle bruke til trivielle ting som filmer/bilder. Hørte at det var fornuftig med en rask harddisk å spille på? Så er det spørsmålet, Vista eller ikke? Da var den oppdatert. Jeg har lite peiling på kompatibilitet, vil det være krasj på noen måte mellom disse komponentene? Endret 22. august 2007 av Zaphirre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå