Gå til innhold

Det var DÈT lydkortet. Men vent....

Anbefalte innlegg

klarte netopp å ødelegge lydkortet mitt, aner ikke hvordan , men det skjedde sikkert da jeg tok det ut og satte inn igjen. Så har det seg slik at jeg fant et annet lydkort ( det som gikk i stykker var Creative Player 5.1 live) så satte jeg inn det andre Creative Sound Blaster, og for å være ærlig, så merker jeg NULL forskjell på disse kortene, og det sistnevne er jo minst 3 år gammelt. Hva er egentlig alt styret med lydkort? Det er jo ikke noe forskjell.... :-?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjøpte for litt tid siden Sound Blaster Audigy 2 :-)

Har tidligere hatt SB64 PCI, SB128PCI, SB Live! m.m. Og ja, jeg må nok bare innrømme at jeg hører forskjell :-D Kanskje ikke så mye på musikkdelen, men dessto mere på spillfronten.

Audigy 2 er bare kongekort, spør du meg 8) Beste jeg har hatt så langt i alle fall.

Edit for en vesentlig skrivefeil :oops:

Lenke til kommentar

jeg har Audigy Platinum Ex, og det ble mindre defekt nå for litt siden (gikk faen ikke ann å legge inn driverne, kom bare "finner ikke creative hardware, installer hardware først" eller noe i den dur). prøvde det på 3 pcer med samme problem.

så nå bruker jeg et Creative PCI64 :rofl:

jeg sier bare, herregud for en forskjell. hører det kanskje ikke så mye i musikk/mp3er. Men spill... I Anarcy Online så skurrer den nå og da.. spessielt når musikken begynner å spille.

og i Half-life (CS osv.) så hører jeg ikke forskjell på om fienden kommer bak, forran, over eller under.

Er helt fornøyd med Audigy Platinum Ex kortet.

Det problemet mitt oppstod på et LAN (Tronica) da det ble strømbrudd på rekka (bare rekka mi så klart, TYPISK). Satt å så en divx akkuratt da, og den heller funka ikke etterpå :-?

Lenke til kommentar
klarte netopp å ødelegge lydkortet mitt, aner ikke hvordan , men det skjedde sikkert da jeg tok det ut og satte inn igjen. Så har det seg slik at jeg fant et annet lydkort ( det som gikk i stykker var Creative Player 5.1 live)

Jeg har også klart det! Akkurat samme kortet. Fatter ikke hvordan det skjedde. Det bare datt ut (lyden altså). Jeg tok det ut og satte det inn igjen, så funka det i 5 minutter og så var det dødt igjen.

Bruker midlertidig det integrerte lydkortet i HKet, og jeg merker det ikke er det samme. Får spare opp litt cash og kjøpe audigy 2 jeg og hvis det er så bra som folk vil ha det til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...