Janerikn Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Spillet ser jo drit bra ut da. Skal nok kjøpes. Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 24. august 2007 Forfatter Del Skrevet 24. august 2007 Spillet er litt sånn action rpg'ish... veldig stilig art direction synes jeg Lenke til kommentar
LarsBarstad Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Blah, dette var ikke noe for meg ihvertfall. Lars Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Hørt og sett lite til dette spillet så jeg hadde egentlig ingen formening om spillet, men jeg elsker demoen! Fin grafikk, og slåssingen var artig for å være real time. Det at du bruke "monstre" for å slåss for deg synes jeg er knallmoro og en god ide. Bossfighten på slutten som dama var kul, men savnet health bar Det med boka var ganske lurt også mtp. du bruker bildene til å skjønne hvordan du skal drepe bosser osv. Har ikke testet med mannen enda, men det skal gjøres i morgen. Anyhow: spillet er nå kjøpt og betalt fra VGP Lenke til kommentar
dekar24k Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Har spilt demoen litt mer nå enn forrige gang jeg posta og jeg må bare si: WOW! Dette er den feteste grafikken jeg har sett på konsoll hittil! Kontrollene er sinnsykt bra, kampsystemet er kult og veldig innovativt. Boss'ene er siiinnsykt fete, eneste som er synd er at man merker litt slowdowns når det kommer masse modeller på skjermen samtidig. Men det tilgis når man ser på den gode grafikken! Jeg håper dette er standarden på begynnelsen for eksklusive PS3-titler! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Syns egentlig ikje grafikken i dette spillet var noe særlig eg Lenke til kommentar
Liquidant Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 (endret) Siden demoen er tidsbegrenset, betyr det at en ikke har mulighet til å spille den etter en viss dato, eller bare at det ikke går an å laste den ned? EDIT: Skriveleif Endret 25. august 2007 av Liquidant Lenke til kommentar
psino Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Syns spillet var sånn midt på treet. Kamerakontrollen var skikkelig ille (er det en måte jeg kan invertere denne slik at rett blir rett?), men ellers var spillet midt i blinken for kona mi, så denne havner nok i hylla neste gang jeg trenger å få henne i godt humør etter å ha brukt opp sjarmen. Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Siden demoen er tidsbegrenset, betyr det at en ikke har mulighet til å spille den etter en viss dato, eller bare at det ikke går an å laste den ned? EDIT: Skriveleif 9360069[/snapback] Vil tro det er kun for nedlasting det gjelder. Du skal kunne se tidsbegrensninger om du trykker på trekant når spillet er valgt, og informasjon. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Demoen er nedlastbar til 31august og etter dette blir den fjernet så skal du teste nå gjelder det å laste den ned før den tid. Likte spillet veldig godt og eg liker vanligvis ikke slike spill. Tror nok eg kommer til å kjøpe den. Det eg ikke likte var at de ikke snakker om man må lese drittet. Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Satt igjen med ein bob-bob følelse. Synnst ikkje det var så ALT for bra, men var ikkje nokke særleg dårlig heller. Får sjå om eg kjøper eller ei Lenke til kommentar
Teds Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Det at grafikken var bra er å ta det med en klype salt. En dårlig versjon av et Final Fantasy-spill med litt mer innovative kamper? Allikevel var det gøy. Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Dette skuffet meg, hadde gledet meg... Sparer nok heller kronene på noen annet. Andre spillet som skuffer meg på relativ kort tid da HS var det første. Venter med spenning på Ratchet & Clank demoen nå, suger den også tror jeg min PS3 havner på QXL eller no Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Detter spillet var ikke noe for meg. Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Sjekket nettopp ut demoen nå, og jeg må ærlig talt si at jeg ble fryktelig skuffet. Hadde forventet mye mer fra denne tittelen her. Men med tanke på hvor mye annet stort som kommer ut på markedet om dagen, så skulle det bare mangle at det var noen svake spill innimellom. Lenke til kommentar
Imsdalo Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 havner nok i min hylle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå