Gå til innhold

Folklore demo på psn i dag.

tidus2k4

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Liker denne typen spill, og må si jeg ble mektig engasjert. Riktignok mest i Ellens del, da jeg syntes Keats del var litt kjedelig (likte ikke settingen der så veldig). Har tidligere sett de trailerene som ligger på PS Store, og har alltid syntes dette spillet ser interessant ut. Demoen bekreftet heldigivs at dette er noe for meg.

Likte spesielt måten man tilegnet seg nye måter å sloss på, og hvordan slossingen ble gjennomført. Tok litt tid å skjønne meg helt på lock on, men jeg fikk det til mer eller mindre til slutt.

Det blir nok definitivt kjøp av dette spillet. Ser for meg flerforldige timer som går til Id absorbing og slikt. Woeei! :)

Lenke til kommentar
Ikke Minna No Golf 5? elr hva det heter

9338805[/snapback]

Minna no golf? :p

Minna no er japansk^^ f.eks "Minna no Nihongo=lær japansk)

Minna no golf = lær golf? :p

9341710[/snapback]

Med tanke på at det heter Everybody's Golf i Europa høres ikke det så alt for feil ut..

Lenke til kommentar

Minna no nihongo er en japansk lærebok som er veldig godt kjent, men minna kan oversettes til mye som for eksempel alle/everyone så den oversettelsen jeg kom med var egentli ganske feil ved dette temaet, så navne er oversatt ganske så rett.

Lenke til kommentar

La merke til at denne demoen var annerledes en den japanske. Likte faktisk den japanske versjonen bedre fordi den startet fra begynnelsen av spillet og greide å bygge opp historien. Der starter du i en landsby og kommer etterhvert til der hvor den europeiske demoen starter. Synes EU demoen startet litt brått og man fikk ikke den samme historieoppbyggingen og stemningen som den japanske versjonen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...