Liquidant Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Bra? Fikk ikke videre gode kritikker i Eurogamer sin rewiew Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 (endret) Dette var ikke et spill for meg, jeg klarte rett og slett ikke å engasjere meg i universet eller karakterene. Men det er alltid artig med demoer. Endret 22. august 2007 av Norse360 Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Har noen andre problemer med uhyre sakte nedlasting? starta like etter at det kom ut og lligger på knappe 60%... Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Har noen andre problemer med uhyre sakte nedlasting? starta like etter at det kom ut og lligger på knappe 60%... 9339650[/snapback] Gikk unna som bare det her..... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Har egentlig ingen idè om ka spill dette her, så eg tester demoen før eg leser og evt. ser noen trailere av spillet. Bare for å forme førsteintrykket basert på demoen og ingenting annet styr. Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Bra? Fikk ikke videre gode kritikker i Eurogamer sin rewiew 9339397[/snapback] Personlig venter jeg på noen andre sitt review da jeg syns Eurogamer er helt mørbanket idiototisk med tanke på tidligere anmeldelser. Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 22. august 2007 Forfatter Del Skrevet 22. august 2007 Eurogamer baserte også reviewet sitt på import versjonen. Og et spill som baserer seg litt på story, reviewet i japansk utgave av en som ikke kan japansk.. det blir litt useriøst. Jeg liker i hvertfall demoen godt, så skal ikke se bort ifra kjøp. Lenke til kommentar
Liquidant Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Okey! Skal ikke se bort i fra kjøp her heller. Får litt assosiasjoner til FF, men med nydelig grafikk så dette kan bli bra. Må bare få den hersens PS3-en i hus først Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Jeg laster ned demoen nå, det er grei hastighet på nedlastingen. Får se hvordan spillet er. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Virket noe sjelløst og uintressant for min del. Kommer neppe til å invistere i dette. Lenke til kommentar
keungz Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Liker denne typen spill, og må si jeg ble mektig engasjert. Riktignok mest i Ellens del, da jeg syntes Keats del var litt kjedelig (likte ikke settingen der så veldig). Har tidligere sett de trailerene som ligger på PS Store, og har alltid syntes dette spillet ser interessant ut. Demoen bekreftet heldigivs at dette er noe for meg. Likte spesielt måten man tilegnet seg nye måter å sloss på, og hvordan slossingen ble gjennomført. Tok litt tid å skjønne meg helt på lock on, men jeg fikk det til mer eller mindre til slutt. Det blir nok definitivt kjøp av dette spillet. Ser for meg flerforldige timer som går til Id absorbing og slikt. Woeei! Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Var i utgangspunktet veldig skeptisk til dette spillet, men må si det virket bedre enn forventet. Historien er jeg fremdeles veldig usikker på, men gameplayet fungerte veldig fint og omgivelsene var vakre. Pluss for svært korte loading-tider. Lenke til kommentar
Elohim Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Ikke Minna No Golf 5? elr hva det heter 9338805[/snapback] Minna no golf? Minna no er japansk^^ f.eks "Minna no Nihongo=lær japansk) Minna no golf = lær golf? Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Ikke Minna No Golf 5? elr hva det heter 9338805[/snapback] Minna no golf? Minna no er japansk^^ f.eks "Minna no Nihongo=lær japansk) Minna no golf = lær golf? 9341710[/snapback] Med tanke på at det heter Everybody's Golf i Europa høres ikke det så alt for feil ut.. Lenke til kommentar
Elohim Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Minna no nihongo er en japansk lærebok som er veldig godt kjent, men minna kan oversettes til mye som for eksempel alle/everyone så den oversettelsen jeg kom med var egentli ganske feil ved dette temaet, så navne er oversatt ganske så rett. Lenke til kommentar
praystation Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 La merke til at denne demoen var annerledes en den japanske. Likte faktisk den japanske versjonen bedre fordi den startet fra begynnelsen av spillet og greide å bygge opp historien. Der starter du i en landsby og kommer etterhvert til der hvor den europeiske demoen starter. Synes EU demoen startet litt brått og man fikk ikke den samme historieoppbyggingen og stemningen som den japanske versjonen. Lenke til kommentar
dekar24k Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Aaah herlig.. Høy FPS, god grafikk, dette er sånn vi vil se PS3-spill! Dersom alle eksklusive PS3-spill holder denne standarden lover det veldig, veldig godt! Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Et litt utdatert her. Er Folklore et RPG? Trode det var mer adventure. Fant heller ikke demoen på EU PSN. Er det på tide å skaffe seg en US account? Lenke til kommentar
praystation Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Skal visst være et RPG ja. Merkelig at du ikke fant det. Lastet det ned fra EU store i går Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 D'oh! Jeg sjekket i forigårs, trodde at det skulle komme da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå