Hetland Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 nå har Amentio og multicom også fått inn V8 på lager, lurer på om jeg skal bestille der heller så slipper jeg å vente i 2 uker fra Komplett.no Lenke til kommentar
madsert Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 nå har Amentio og multicom også fått inn V8 på lager, lurer på om jeg skal bestille der heller så slipper jeg å vente i 2 uker fra Komplett.no 9656888[/snapback] Amentio fikk de faktisk på lørdag, men jeg valgte å ikke bestille der i fra etter å ha sjekket brukererfaringer fra dette stedet. Det var mange tilfeller med lang leveringstid og dårlig service, derfor tok jeg det sikreste. Lenke til kommentar
Glennrik Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Vist man leser litt på hardware sitt forum så finne man ut at Amentio speila komplett sitt lager, og andre, så om du bestille frå Amentio så kan det hende telefonen blir sendt ifrå Komplett sitt lager. Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 hva med multicom da? ser at de også kun har 3 telefoner inne. Lenke til kommentar
Glennrik Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Veit ikkje med Multicom, men kan hende dei med bere speila lageret til andre nettbutikka som har eige lager. Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 nå går det jo selvfølgelig ikke ann å avbestille på multicom, men jeg får ringe dem i morgen å høre om de får sendt avgårde telefonen i morgen. Lenke til kommentar
mirakel Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 har spurt om dette et par andre ganger i tråden, men er det ingen som vet om 2gb versjonen kommer til norge evt. når? Lenke til kommentar
Glennrik Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Er vel nesten bere mobilguiden666 som kan svare på det, er vel han som har dei ''hemmelige'' kontaktene i Motorola virka det som. Lenke til kommentar
madsert Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Noen som finner ut noe ? Jeg skrev mail til komplett og de kunne ikke bekrefte når de ville sende telefonen, har sikkert noe med problemene på lageret å gjøre. Surt, siden jeg hadde håpet å få telefonen til neste helg ! Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 jeg ringte til multicom, de hadde på fjernlager, så de ville sende telefonen til meg innen torsdag, håper de får sendt den på onsdag eller tidligere så jeg får den til helgen. Lenke til kommentar
madsert Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 jeg ringte til multicom, de hadde på fjernlager, så de ville sende telefonen til meg innen torsdag, håper de får sendt den på onsdag eller tidligere så jeg får den til helgen. Da er min Razr blitt sendt, gleder meg til den dukker opp om et par dager Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 w00t, fra multicom? måtte du også få fra fjernlager? Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 (endret) Min RazR ble sendt fra komplett idag Har den kanskje torsdag eller fredag Endret 9. oktober 2007 av -Lasse Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 pfff, og jeg som hadde satt opp en bestilling på komplett i helga, men avbestillte pga. den lange leveringstiden der i det siste:( Lenke til kommentar
madsert Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 w00t, fra multicom?måtte du også få fra fjernlager? Nei fra Komplett. Håpet er at den er her innen fredag slik at jeg får fikset alt med mobilen før jeg drar på fotballkamp til Mo på lørdag ;P Lenke til kommentar
Glennrik Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Min Z8 vart sendt i dag, satser på at eg har den på torsdag. Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 jeg skulle nok bare latt bestillingen min hos komplett stå åpen. Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 jeg skulle nok bare latt bestillingen min hos komplett stå åpen. Haha, synd det der, fant ut at min har dukket opp i oslo idag, dvs at den kan hentes torsdag Gleder meg sykt, for den telefonen jeg har nå er dårlig.. Lenke til kommentar
panumme Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 jeg skulle nok bare latt bestillingen min hos komplett stå åpen. Synd for deg, ja... men bra for meg. Bestilte den siste på komplett på søndag og hentet den på mandag i Sandefjord. Har hatt razr v3 black i 2,5 år og var fornøyd med den, men razr 2 er bare den ultimate telefonen. Superfornøyd... solid og vakker design... rett og slett en lekker sak! Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Idag ble min også sendt ut Får den nok rett etter helgen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå