Glennrik Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Kva følger med i pakken? Har bestil Z8 frå BestBuy no sida dei hadde den på lager, fekk beskjed om at det følgte med handsfree, men ikkje kva slags. Følger det trådlause stereoheadsettet S9 med? Lenke til kommentar
trehesten Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Hvilken butikk vil det si ? 9639778[/snapback] Eg jobber i Ørsta, men er sikkert i mange butikker i landet. S9 følger ikke i Z8 pakken , kun usb headset Dritstilig telefon, virker veldig bra. Gler meg til å få testa skikkelig. Kjøpte også H9 headsettet, konge Lenke til kommentar
madsert Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Det høres fett ut ! Jeg for min del må vente til den kommer på en eller annen nettbutikk siden jeg bor litt langt unna nærmeste butikk hvor de selger mobiltelefoner. Du kan kanskje gi oss litt tilbakemeldinger på telefonen etterhvert som du får testet den ? Lenke til kommentar
Glennrik Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 (endret) Bor i Ørsta sjøl, kva er prisen i butikken da? Bestilte frå bestbuy.no, er vel den gamle nettbutiken til expert. Domt ikkje S9 følger med, gjer nå det i Sverige sann som eg har forstått. Men gleder meg vertfall til den kjøme neste veke. Og følgte det med minnekort i pakken som du sleger i Ørsta? Får vertfall med det der eg bestilte. Endret 5. oktober 2007 av Glennrik Lenke til kommentar
trehesten Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Bor i Ørsta sjøl, kva er prisen i butikken da? Bestilte frå bestbuy.no, er vel den gamle nettbutiken til expert. Domt ikkje S9 følger med, gjer nå det i Sverige sann som eg har forstått. Men gleder meg vertfall til den kjøme neste veke. Og følgte det med minnekort i pakken som du sleger i Ørsta? Får vertfall med det der eg bestilte. 9643602[/snapback] Det er med minnekort med en film på i pakken, The Bourne Identity. (512 mb) Ellers er det svært annerledes enn de siste Motorola telefonene. Har endelig fått avtaler og lignende på hovedbildet. Lyden virker bra, men har ikke ringt så mye enda. Skjermen er meget god. Syns kameraet virker litt blasse farger på, men har ikke hentet bilda inn på PC-en ennå. Har ikke fått helt oversikt over alle menyene ennå, men får vel tid å trykke litt mer i helga. Har ellers hatt min første bug på telefonen. Den låste seg ved bruk av kamera, og restartet? Håper det ikke fortsetter. Prisen i butikk blir ca 4000.- uten abb. Lenke til kommentar
Glennrik Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Selgest S9 i Ørsta? Isåfall, kva pris? Lenke til kommentar
madsert Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Bor i Ørsta sjøl, kva er prisen i butikken da? Bestilte frå bestbuy.no, er vel den gamle nettbutiken til expert. Domt ikkje S9 følger med, gjer nå det i Sverige sann som eg har forstått. Men gleder meg vertfall til den kjøme neste veke. Og følgte det med minnekort i pakken som du sleger i Ørsta? Får vertfall med det der eg bestilte. 9643602[/snapback] Det er med minnekort med en film på i pakken, The Bourne Identity. (512 mb) Ellers er det svært annerledes enn de siste Motorola telefonene. Har endelig fått avtaler og lignende på hovedbildet. Lyden virker bra, men har ikke ringt så mye enda. Skjermen er meget god. Syns kameraet virker litt blasse farger på, men har ikke hentet bilda inn på PC-en ennå. Har ikke fått helt oversikt over alle menyene ennå, men får vel tid å trykke litt mer i helga. Har ellers hatt min første bug på telefonen. Den låste seg ved bruk av kamera, og restartet? Håper det ikke fortsetter. Prisen i butikk blir ca 4000.- uten abb. 9645676[/snapback] Er det z8 det er snakk om nå ? Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 er litt i tvil om jeg skal velge z8 eller v8, fortsatt ingen som har fått noen bekreftet lanseringsdato for v8?? Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 har nå fått bestillt en v8, lurer bare på hvordan byggekvaliteten er på den osv. Er den laget i plast? Lenke til kommentar
madsert Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 har nå fått bestillt en v8, lurer bare på hvordan byggekvaliteten er på den osv.Er den laget i plast? 9649019[/snapback] Hvor bestilte du fra ? Lenke til kommentar
madsert Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Hemmelig komplett.no 9649184[/snapback] Finner ikke noe om razr 2 på komplett ? Lenke til kommentar
mirakel Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 hadde bestilt en selv på dagen om den hadde hatt mer enn 512mb minne, evt. mulighet for sd-kort... Lenke til kommentar
Glennrik Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 V8 skal nå vere bygd i stål. Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Hemmelig komplett.no 9649184[/snapback] Finner ikke noe om razr 2 på komplett ? 9649294[/snapback] syntes det var litt merkelig at Komplett.no ikke kom opp i prisguiden når jeg søkte etter razr2 v8 der. Men så satt jeg å så litt på komplett.no, og der var den. http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=340257 Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Hemmeligkomplett.no 9649184[/snapback] Finner ikke noe om razr 2 på komplett ? 9649294[/snapback] syntes det var litt merkelig at Komplett.no ikke kom opp i prisguiden når jeg søkte etter razr2 v8 der. Men så satt jeg å så litt på komplett.no, og der var den. http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=340257 9649717[/snapback] Jepp, stemmer, bestilte akkurat en jeg og Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 se det ja, 4 på lager igjen nå, hva skulle dere gjort uten meg? Får bare håpe det stemmer, og at Komplett har fått orden på pakkesystemet sitt til mandag. Lenke til kommentar
madsert Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 se det ja, 4 på lager igjen nå, hva skulle dere gjort uten meg? Får bare håpe det stemmer, og at Komplett har fått orden på pakkesystemet sitt til mandag. 9649826[/snapback] Ja håper jeg også, foreløpig står det at datoen for sendelse er 11.10-07. Får bare håpe at den heller blir sendt på mandag eller tirsdag. Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 min utsendelse ble også utsatt med en dag nå Men tror bare det er sånn ca. dato, kan visst være før eller etter også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå