Dotten Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 Vel, tittelen sier vel det meste. Synes de høyttalerne virker rå, lurer på om det er mulig å få kjøpt de i Bergen noen steder, eller evt. på nett. Takker for svar Lenke til kommentar
striky Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 Du må nok bestille dem på nett. Tror det er Audiokompaniet som selger dem Lenke til kommentar
tittentei Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Audiocompaniet er vel i første omgang importør tror jeg, så du kan jo regne med at de muligens dukker opp i bergen etterhvert. Men det raskeste ville vel og ringt til audiocompaniet og hørt om de har noen igjen av de som de fikk inn på onsdag. (jeg var og hentet mine der da). Lenke til kommentar
magnum44 Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Vel, tittelen sier vel det meste. Synes de høyttalerne virker rå, lurer på om det er mulig å få kjøpt de i Bergen noen steder, eller evt. på nett. Takker for svar Hi fi center kjeden kan bestille til deg. Lenke til kommentar
Chief Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Hi-fi centeret ligger som kjent nedom kinoen mot kaien! Den gaten man kjører ned når man skal til møllenpris. -Chief- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå