sveggi Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Noen som vet hvor jeg kan finne en media player som spiller av winrar filer? Er mektig lei av å pakke ut alt jeg skal se! Jeg vet det skal være en med et polsk/russisk navn. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Mulig VLC har mulighet for dette. Den kan i hvertfall lese iso filer.. Lenke til kommentar
Jallenbo Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Og når du sier pakker ut, mener du da at du har lastet ned filen ulovlig? Lenke til kommentar
sveggi Skrevet 22. august 2007 Forfatter Del Skrevet 22. august 2007 Og når du sier pakker ut, mener du da at du har lastet ned filen ulovlig? 9335329[/snapback] nei Lenke til kommentar
hightow Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 (endret) Det er ikke noe forskjell på winrar/rar-filer og f.eks winzip/zip-filer. Hvis du har winrar installert takler den begge formatene. At det skal være så slitsomt å pakke ut rar-filer synes jeg er merkelig. Høyreklikk på fila - velg Extract Here - Finito. Tar deg 1 sekund. Endret 22. august 2007 av hightow Lenke til kommentar
sveggi Skrevet 22. august 2007 Forfatter Del Skrevet 22. august 2007 Det er ikke noe forskjell på winrar/rar-filer og f.eks winzip/zip-filer.Hvis du har winrar installert takler den begge formatene. At det skal være så slitsomt å pakke ut rar-filer synes jeg er merkelig. Høyreklikk på fila - velg Extract Here - Finito. Tar deg 1 sekund. 9335381[/snapback] jajajaja, det er greit det, men jeg vil bare ha tak i den media spilleren som spiller av winrar filer uten at du pakker den ut rett å slett. klart det ikke er stress å pakke ut, men d er lettere å ikke pakke ut i d hele tatt Lenke til kommentar
hightow Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Spørs om det er denne du er ute etter da? Jeg fant den vha. vår alles kjære Google... Lenke til kommentar
sveggi Skrevet 22. august 2007 Forfatter Del Skrevet 22. august 2007 Spørs om det er denne du er ute etter da?Jeg fant den vha. vår alles kjære Google... 9335788[/snapback] tusen takk! rarplayer ja, det var igrunnen logisk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå