Gå til innhold

er det her en bra PC ? Fortell meg!

Anbefalte innlegg

https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=47473

Jeg trenger litt hjelp til å finne en pc jeg kan spille spill med uten at det hakker og at grafiken er meget bra!

Jeg vil også kunne gjøre alt det andre også selvfølgelig :p

er det noe jeg burde forandre med den dataen fra linken øverst ?

Jeg vil ikke bruke mer enn MAKS 9000 kr. Å det er MAKS :p

Endret av Piratepet
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Så bra ut det der ja, men har du vurdert et annet hovedkort?

Så kan du få alt fra samme butikk (slipper ekstra frakt osv.)

9335494[/snapback]

Ja, det høres jo bra ut det :)

Kunne du finne en som er bra eller bedre for meg ?

Kan lite om hovedkort :/

Tror du jeg trenger å oppdatere den på 1 år f.eks ?

Lenke til kommentar

Dette kanskje ?

tok meg ikke tid til å slenge det inn på handlelista, men det kommer ihvertfall billigst ut på amentio. (som endel andre ting også gjør)

HVis du er veldig gjerrig, tviler jeg på at du kommer til å trenge å oppgradere det på et år, helt greit system.

Hvis du tar en titt på profilen min ser du min hw, og det har jeg hatt ganske lenge. Vel, nå hadde jeg en kraftig update for et par måneder siden. men cpu har vært i pcen siden 2003 tror jeg. :p

Lenke til kommentar
Dette kanskje ?

tok meg ikke tid til å slenge det inn på handlelista, men det kommer ihvertfall billigst ut på amentio.  (som endel andre ting også gjør)

HVis du er veldig gjerrig, tviler jeg på at du kommer til å trenge å oppgradere det på et år, helt greit system.

Hvis du tar en titt på profilen min ser du min hw, og det har jeg hatt ganske lenge. Vel, nå hadde jeg en kraftig update for et par måneder siden. men cpu har vært i pcen siden 2003 tror jeg. :p

9336080[/snapback]

Er det et bedre hovedkort enn det første ?

Lenke til kommentar
Dette kanskje ?

tok meg ikke tid til å slenge det inn på handlelista, men det kommer ihvertfall billigst ut på amentio.  (som endel andre ting også gjør)

9336080[/snapback]

Er det et bedre hovedkort enn det første ?

9337041[/snapback]

Er det noe annet jeg burde forandre på ?

:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...