ThinRedLine Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 I denne tidsepoken var uniformer en ganske sentral del. Det var under denne perioden at hærer ble utrustet skikkelig med spesifiserte uniform designer. Uniformer bør oppdateres automatisk utover spillet. Det blir jo helt idiotisk å spille med 1700-talls uniformer under napoleonskrigene som sagt. For meg blir faktisk slike detaljer viktige for spillgleden når denne epoken tas fatt. Det skrives på forumet til Creative Assembly daglig, og de har nok enten greid å satt seg inn i epoken selv, eller så har noen lyse hoder satt dem på sporet. Lenke til kommentar
olus Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 En ting eg syns ser teit ut e på de tiligare spelå så dør alle units av samme type helt likt. Skulle heller vært sånn at om unitsen ble skutt i foten, så gikk han å holdt seg for ann.Åsså kansje etter litt tid så dør han. Eller at ble du troffet i hode av ei kanonkule så detter du ikke bare rett ned, men kansje at hode flyr noen meter bortover, å resten av kroppen stuper i bakken. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 de har sagt at slamarken vil ha døde og døende, folk skal jo bli kunne kuttet i 2 av kanon kuler og armer og bein skal vist gå flyvende Lenke til kommentar
olus Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 (endret) de har sagt at slamarken vil ha døde og døende, folk skal jo bli kunne kuttet i 2 av kanon kuler og armer og bein skal vist gå flyvende tøft , syns d va litt kjipt på medieval når jeg sendte en salve med piler mot motstanderen, halvparten ble truffet å bøyde seg litt før de var like oppegående igjen. Endret 21. juli 2008 av olus Lenke til kommentar
dotero Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 De trenger å fikse på de 4 kant formasjonene(spesielt på kavaleriet, når 4 hester står i en perfekt linje når de charger er det ikke helt riktig):S ser jævlig teit ut.. men det er vel sikkert noe som blir fikset på. Dette spillet har alt! jeg savner ingenting gleder meg til å spille dette spillet!! Lenke til kommentar
olus Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Det som hadde vært litt kult var å lage et småspill i tillegg til hovedcampainen. Min ide hadde vært å laget et småspill hvor man begynner med et slag som er ganske lett å vinne. Så når man klarer å vinne dette slaget får man en ny oppgave som kansje er litt vanskeligere. Så fortsetter der sånn oppover med vanskligere slag for hvert nivå. Kunne blitt en grei nyhet i spillet. Lenke til kommentar
Ollie2 Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Prøver å stilne sulten av dette spillet med en utvidelsespakke av American Conquest. Har langt større forventninger til dette spillet, men på AC finnes en modus som heter Battlefield, der du starter med et relativt enkelt slag før ting blir vanskeligere og vanskeligere etter hvert. Lenke til kommentar
Axefjord Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Sitter og venter på empire nå. Prøver å ikke har for høye forhåpninger også... Se filmen hos Youtube Hmm... må kanskje prøve american conquest... Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Noen som vet om det blir multiplayer campaign i Empire: Total War? Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Vet ingen ting, men håper at det ikke blir det. Lenke til kommentar
Ollie2 Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Hvorfor ikke? Fordi ingen spiller like lange runder Tenk deg at du har bygd dine bygninger og rekruttert dine folk, så er det en gjøk som kjemper et slag i en halvtime, som du ikke kan gjøre noe med. Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Måtte vært auto-resolve battles bare. Jeg personelig hadde likt det. Lenke til kommentar
Ollie2 Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Måtte vært auto-resolve battles bare. Jeg personelig hadde likt det. kunne fortsatt blitt et irritasjonsmoment om tilfeldigheter skulle mer eller mindre avgjøre kamper. 1on1 campaign derimot, kunne jeg fått sansen for Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Det burde bli Hotseat som i M2 i hvert fall! Online multiplayer skal i alle fall bli bedre;) Lenke til kommentar
Ollie2 Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Minimum systemkrav er annonsert!!! 2,4 Ghz single-core processor 256MB Gfx card (DX9 compatible) 1GB RAM (For XP, 2GB for Vista) Vil si det var overraskende overkommelig, mindre enn jeg fryktet. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Det er vel ca. det samme som M2, noe som hører sammen siden grafikken er ganske lik Lenke til kommentar
Ollie2 Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Synes nå grafikken ser ut til å ha blitt skrudd opp et par hakk, så de anbefalte systemkravene kan nok ikke hvemsomhelst oppfylle Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Vel, jeg tviler på at min nye pc vil greie det helt smerte fritt da jeg skrur opp ALT på max i M2 pluss huge scale, så ligger jeg faktisk på 15-20 fps, når ting virklig går i gang Lenke til kommentar
CThomassen Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 er glad pc'n kanskje akkuratt klarer E:tw Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå