Gå til innhold

Samletråd for Empire: Total War

Anbefalte innlegg

I denne tidsepoken var uniformer en ganske sentral del. Det var under denne perioden at hærer ble utrustet skikkelig med spesifiserte uniform designer. Uniformer bør oppdateres automatisk utover spillet. Det blir jo helt idiotisk å spille med 1700-talls uniformer under napoleonskrigene som sagt. For meg blir faktisk slike detaljer viktige for spillgleden når denne epoken tas fatt.

Det skrives på forumet til Creative Assembly daglig, og de har nok enten greid å satt seg inn i epoken selv, eller så har noen lyse hoder satt dem på sporet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En ting eg syns ser teit ut e på de tiligare spelå så dør alle units av samme type helt likt. Skulle heller vært sånn at om unitsen ble skutt i foten, så gikk han å holdt seg for ann.Åsså kansje etter litt tid så dør han. Eller at ble du troffet i hode av ei kanonkule så detter du ikke bare rett ned, men kansje at hode flyr noen meter bortover, å resten av kroppen stuper i bakken. :D

Lenke til kommentar
de har sagt at slamarken vil ha døde og døende, folk skal jo bli kunne kuttet i 2 av kanon kuler og armer og bein skal vist gå flyvende

tøft :D, syns d va litt kjipt på medieval når jeg sendte en salve med piler mot motstanderen, halvparten ble truffet å bøyde seg litt før de var like oppegående igjen.

Endret av olus
Lenke til kommentar

De trenger å fikse på de 4 kant formasjonene(spesielt på kavaleriet, når 4 hester står i en perfekt linje når de charger er det ikke helt riktig):S ser jævlig teit ut.. men det er vel sikkert noe som blir fikset på.

Dette spillet har alt! jeg savner ingenting gleder meg til å spille dette spillet!!

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Det som hadde vært litt kult var å lage et småspill i tillegg til hovedcampainen.

Min ide hadde vært å laget et småspill hvor man begynner med et slag som er ganske lett å vinne. Så når man klarer å vinne dette slaget får man en ny oppgave som kansje er litt vanskeligere. Så fortsetter der sånn oppover med vanskligere slag for hvert nivå. Kunne blitt en grei nyhet i spillet.

Lenke til kommentar

Prøver å stilne sulten av dette spillet med en utvidelsespakke av American Conquest. Har langt større forventninger til dette spillet, men på AC finnes en modus som heter Battlefield, der du starter med et relativt enkelt slag før ting blir vanskeligere og vanskeligere etter hvert.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...