And.rs Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Ikke viss du ikke har god pc, modden legger til div grafiske saker som gjør at spillet krever mye mer. Ok, takk Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Så lenge man ikke har enorme størelser på regimentene så går det greit. Jeg klarer meg fint med darth mood med min amd athlon 3800+ @2.5GHz. Og 2900hd skjermkort. Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Først må jeg forsvare meg mot de plagsommme franskmennene, som har tatt amsterdam, og har lyst til å ta meg. Noen ide hvordan jeg kan snu hele verden til min side igjen? 3 ord; blitzkrieg, blitzkrieg og blitzkrieg. Knekk fientlig instillite nasjoner før det blir en krig av det. Samtidig hold så mye handelsavtaler og allianser som overhodet mulig. Da får man mindre fiender og dermed er det lettere å knekke nakken på de som prøver seg. Kan nevne at jeg for eksempel tok polen-litauen på en tur. Tror de hadde 6 territorier. Uanset tok de så fort at de aldri fikk mobilisert hoved hærene sine. ^^ Holder på å instalere på nytt igjen nå. Gleder meg til jeg får knekkt usa også. Lenke til kommentar
Axl91 Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Blietzkrieg kan fungere. akkurat nå forsvarer jeg meg. De angriper uten generaler så de har null taktikk:P Uansett så er jeg hostile til resten av verdenXD, men tjener nå ca 7k per runde. Hvis jeg greier å ta indias kyst så redder det nasjonen min i hvertfall:D Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Hvilken vanskelighetsgrad spiller dere på? Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Så vanskelig som mulig. Alt annet er for lett. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Prøvde Darth mod nå, greit nok at det ser passe pent ut, men hele moden føles bare ut som en ekstrem versjon av Empire, det handler om å lage krevende (og sikkert intresant gameplay) uten at det har mye basis i virkligheten, og det blir for arcade for meg. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Hei, noen som vet når den patchen som fikser overivrig bruk at bajonett kommer? Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Holder på å laste ned en oppdatering nå (via steam), håper det er close combat fiks Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 (endret) Er det bare meg eller har oppdateringen komt med en "mitraliøse"? http://bildr.no/image/604554.jpeg Endret 9. mars 2010 av Kontorstol Lenke til kommentar
KurtHakon Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 (endret) Er det bare meg eller har oppdateringen komt med en "mitraliøse"? http://bildr.no/image/604554.jpeg Er det bare meg eller er bildet ditt veldig lite? Endret 9. mars 2010 av JohanOle Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Fins det noen mods til Empire som ikke har noe med 17-18 hundre tallet? Lenke til kommentar
magicgunnar Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Vil bare anbefale denne modden: http://www.twcenter.net/forums/showthread.php?t=350349 For de som har lyst til å spille Norge og ta komplett kontroll over verden! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå