Upsidian Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Angåendes Napoleon TW for dere som tenker på og kjøpe det, så ville jeg iallefall ventet litt etter det kom ut, Sjekket på Forumer osv for og se hvilkne bugs andre folk opplever, og forsåvidt vente til de er fikset hvist i det hele tatt, slik dere ikke kaster bort pengene på et ødelagt produkt, For min del tenker jeg at vedmindre de fikser ETW så får de ikke mere penger av meg! Jeg vet jeg kanskje hørest litt bitter ut,Men jeg nekter og bruke penger på et firma som jeg føler har på en måte svindlet meg.Og det er litt synd, for jeg elsker spill som dette. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Så forresten hva du skrev lengre opp sindre:)Har du aldri opplevd at dere står og skyter på hverandre, så plutselig charger det andre unitsene deg veldig fort eller så går de i square formation uten at du har kavaleri. Er jo litt ødeleggene, men du vinner jo lettere:P Opplevde at de brukte square formation nå for ikke lenge siden, men ikke at de charget noe spesielt fort eller uten grunn. Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Da var Darthmod 5.0 ute. Lenke til kommentar
agail Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Er plaget med at det tar ca 15-20 min før det blir min tur igjen. Noen andre som har samme problem eller en løsning? Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Aldri tatt så lang tid. Kanskje en gang eller to det har gått 5min, men ikke noe mer. Lenke til kommentar
Battone Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 (endret) Ja, uff, fjernet fort at jeg skulle se andres bevegelser. Er faktisk 1. TW jeg tar dette vekk på, er usikker på om det fantes dette alternativet på de andre spillene. ***************** Jeg liker ikke spillet, er flust av bugs, en eller 2 minnekrasj, men klarer ikke helt å legge det fra meg. Det suger ikke totalt lenger, nå når jeg er blit vant med bugsene så kan jeg til dels styre unna dem. Men lagring for hver ting du gjør er essensielt.. Endret 24. januar 2010 av Battone Lenke til kommentar
agail Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Er plaget med at det tar ca 15-20 min før det blir min tur igjen. Noen andre som har samme problem eller en løsning? Fant ut at det er en bug som kan oppstå på savegames. Eneste løsning er å slette savegamen. Kjipt! Lenke til kommentar
Axl91 Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Svaret er å angripet et land som har mye penger, men ikke i krig. Problemet er at land som russland flytter en og en enhet ut og inn av byen sin. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Hadde nettopp en fantastisk kamp der alt håp så ut til å vær borte selv før kampen startet. 1210 franskmenn (infantri og kanoner og en general) mot mine 480 briter (som bestod av 4 grupper line infantry). Jeg valgte å ta kampen selv for å prøve å ta med meg så mange fiender som mulig i døden, og så vinner jeg med Heroic Victory Mistet bare et par hundre soldater mens fienden mistet litt over 1000. Spiller på normal, siden jeg nettopp har startet med spillet, men føler meg uansett litt god! Har dog mange mange timer med Rome: Total War bak meg. Anyways, herlig følelse Lenke til kommentar
kthjorpthjopøri Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Lastett nettop ned demon, og har ett spørsmål: 1. bruker fullversjonen like lang tind på og starte opp selve spillet og laste slagene som demon? Det tar ca 1-2 minutter før demon tar seg brye med og gå til logo sekvensen, og ca samme tid på og laste slagene. kjører spillet på low. og det funker feilfritt. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Tar ca 10-30 sek, og jeg spiller på High. Lenke til kommentar
Axl91 Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Demoen er noe for seg selv;) Den er treig og sånn er det med det. Og vil si du bare får prøve 1/3 av spillet ved demoen. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Må si jer er litt pissed nå, i natt når jeg spilte så klikket spillet. Hadde ikke savet på 3-4 turns Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Men ville ikke betalt for spillet nå. Om en måned så kommer Napoloen, og forhåpentligvis er en del av småbugsene fikset. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Jeg ville i hvertfall ikke betalt for det, da jeg ikke kan spille det, helt siden forige oppdatering har jeg ikke fått startet spillet, det er noe dritt å betale dyre dommer for noe man ikke kan spille, og tviler derfor at jeg gidder å kjøpe napoleon før det er veldig vedlig billig Lenke til kommentar
Axl91 Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Er usikker på napoleon jeg også. syntes det kom litt fort, er det ikke en nærmest expansion lik kingdoms og alexander? Empire fungerer strålende for meg, bortsett fra MPC, men er jo helt død den tenker jeg. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 (endret) Hvis dette blir med: Multiple multiplayer modes with many features and numerous online functions. Multiplayer Campaign Mode Multiplayer drop-in battles, where you can face human opponents in your singleplayer campaign battles http://en.wikipedia.org/wiki/Napoleon:_Total_War#cite_note-4 Steam achievements, game play bonuses, uniform editor and voice communications. Many Napoleonic battles and advanced weapons to allow for large battles and more options in the campaign. A new uniform system including at least 355 uniforms. må Napoleon bli en del bedre enn Empire. http://en.wikipedia.org/wiki/Napoleon:_Total_War Endret 30. januar 2010 av ΣΙΝΔΡΕ Lenke til kommentar
Battone Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Jeg skal for første gang kjøpe et TW spill før jeg får testet det fordi jeg har skikkelig tro på dette.. Er det flere versjoner av Napoleon(hard copy) og hvor er det best å pre-order.. Cdon.com eller andre som sender ut tidlig? Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 (endret) Det er vanlig også er det Imperial Edition. Forskjellen er at coveret ser anderledes ut og at det følger med flere ingame units. Prisforskjellen er vel 50-100 kr. Komplett, elkjøp og platekompaniet har IE utgaven. Endret 30. januar 2010 av ΣΙΝΔΡΕ Lenke til kommentar
Battone Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Jupp, komplett var billigst med 399,- mens Elkjøp skulle ha 499,- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå