Gå til innhold

Samletråd for Empire: Total War


Anbefalte innlegg

Angåendes Napoleon TW for dere som tenker på og kjøpe det, så ville jeg iallefall ventet litt etter det kom ut, Sjekket på Forumer osv for og se hvilkne bugs andre folk opplever, og forsåvidt vente til de er fikset hvist i det hele tatt, slik dere ikke kaster bort pengene på et ødelagt produkt, For min del tenker jeg at vedmindre de fikser ETW så får de ikke mere penger av meg! Jeg vet jeg kanskje hørest litt bitter ut,Men jeg nekter og bruke penger på et firma som jeg føler har på en måte svindlet meg.Og det er litt synd, for jeg elsker spill som dette.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Så forresten hva du skrev lengre opp sindre:)Har du aldri opplevd at dere står og skyter på hverandre, så plutselig charger det andre unitsene deg veldig fort eller så går de i square formation uten at du har kavaleri. Er jo litt ødeleggene, men du vinner jo lettere:P

 

Opplevde at de brukte square formation nå for ikke lenge siden, men ikke at de charget noe spesielt fort eller uten grunn.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Ja, uff, fjernet fort at jeg skulle se andres bevegelser. Er faktisk 1. TW jeg tar dette vekk på, er usikker på om det fantes dette alternativet på de andre spillene.

 

*****************

 

Jeg liker ikke spillet, er flust av bugs, en eller 2 minnekrasj, men klarer ikke helt å legge det fra meg. Det suger ikke totalt lenger, nå når jeg er blit vant med bugsene så kan jeg til dels styre unna dem. Men lagring for hver ting du gjør er essensielt..

Endret av Battone
Lenke til kommentar

Hadde nettopp en fantastisk kamp der alt håp så ut til å vær borte selv før kampen startet.

1210 franskmenn (infantri og kanoner og en general) mot mine 480 briter (som bestod av 4 grupper line infantry). Jeg valgte å ta kampen selv for å prøve å ta med meg så mange fiender som mulig i døden, og så vinner jeg med Heroic Victory :D Mistet bare et par hundre soldater mens fienden mistet litt over 1000. Spiller på normal, siden jeg nettopp har startet med spillet, men føler meg uansett litt god! Har dog mange mange timer med Rome: Total War bak meg.

Anyways, herlig følelse :)

Lenke til kommentar

Hvis dette blir med:

  • Multiple multiplayer modes with many features and numerous online functions.
  • Multiplayer Campaign Mode
  • Multiplayer drop-in battles, where you can face human opponents in your singleplayer campaign battles http://en.wikipedia.org/wiki/Napoleon:_Total_War#cite_note-4
  • Steam achievements, game play bonuses, uniform editor and voice communications.
  • Many Napoleonic battles and advanced weapons to allow for large battles and more options in the campaign.
  • A new uniform system including at least 355 uniforms.

må Napoleon bli en del bedre enn Empire.

http://en.wikipedia.org/wiki/Napoleon:_Total_War

Endret av ΣΙΝΔΡΕ
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...