Gå til innhold

Samletråd for Empire: Total War


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må legge til at jeg ikke har hatt noen crash etter at jeg oppgradert til 64 bit oh hadde ta 6 gb ram, på 4 gb så fikk jeg en del crash pga memory fail.

 

synd men sant, nå går det som en drøm da. har

 

i5

gtx 275

6 gb ram.

 

måtte kjøre på low før jeg fikk mere ram-.-

 

edit: sånn bugs om at viser feil bilde bryr jeg meg fint lite om, den meleebuggen derimot er litt irriterende, med tanke på at du ikke får full motstand

Endret av Axl91
Lenke til kommentar
Nå har jeg spilt spillet noen måneder og jeg fatter ikke hvordan dette kunne få toppkarakter. Det er ikke verdig et TW spill, dog var ikke medieval 2 det heller da..

Enig. Tror høydepunktet ble nådd med Rome...

 

Medieval II "out of the box" er dårlig, men Medieval II med mods er faktisk veldig bra spill. Empire derimot har vært en gedigen skuffelse for meg, med eller uten mods. Har prøvd Empire med Darth mod, samt andre profilerte mods, og jeg fikk aldri den samme gleden å spille Empire som Medieval II og Rome. Sitter hele tiden med følelsen at noe mangler når jeg spiller Empire. Tror rett og slett Total War serien ikke egner seg til perioder etter middelalderen, det blir for komplisert å gjenspeile realiteten fra litt moderne krigsføring. Tror CA kommer til å få salgsproblemer med Napoleon etter den skuffende Empire. De kommer i hvertfall ikke til å få noe mer penger fra meg. Skal prøve meg på R.U.S.E når det kommer ut, og se om dette spillet klarer å få litt mer realisme enn det var tilfellet med Empire.

Endret av statsviter
Lenke til kommentar

Ja, det er faktisk ikke en spesiell ting jeg kan sette fingeren på i Empire, foruten en god del bugs, men det har det vært med alle spillene. Men TW "følelsen" er helt borte.. Det er rett og slett ikke et så bra spill som forgjerne var og kanskje fortsatt er? Lenge siden jeg soilte Rome sist nå..

Lenke til kommentar
Ja, det er faktisk ikke en spesiell ting jeg kan sette fingeren på i Empire, foruten en god del bugs, men det har det vært med alle spillene. Men TW "følelsen" er helt borte.. Det er rett og slett ikke et så bra spill som forgjerne var og kanskje fortsatt er? Lenge siden jeg soilte Rome sist nå..

hehehe jeg spiller faktisk Rome og Mediveal 2 Enda, Er knall gøye spill :D, Helt ned til små tingene som feks Talene Generalen din vil holde for mennene før en fight,Små ting som gir spillet så utroligt mye!! Tror ikke jeg kommer til og kjøpe Napoleon, Gir ikke pengene mine bort på Spill som er uferdigt, Og med tanke på ETW når den ble gitt ut, så har jeg ikke noe større håp for Napoleon. Godt Nyttår Alle Sammen forresten :D

Lenke til kommentar

For min del blir det en motsatt følelse. Går jeg tilbake til Rome eller Medieval 2 fra Empire nå, føles de to som de har mangler og et for enkelt gameplay. Mulighetene man har på campaign mapet har aldri vært fler eller bedre enn i Empire, og det er like morsomt å krige med musketter og kanoner etter to spill med sverd og kataulter.

Lenke til kommentar
For min del blir det en motsatt følelse. Går jeg tilbake til Rome eller Medieval 2 fra Empire nå, føles de to som de har mangler og et for enkelt gameplay. Mulighetene man har på campaign mapet har aldri vært fler eller bedre enn i Empire, og det er like morsomt å krige med musketter og kanoner etter to spill med sverd og kataulter.

 

Jeg er fullstendig enig med deg, jeg skjønner egentlig ikke hvorfor så mange syntes at Rome og Medieval 2 er sinnsykt mye bedre enn Empire, spesielt Medieval 2, da Rome er min favoritt av de tre (mest på grunn av min interesse for romertiden), men Empire er en god nummer to i mine øyner.

Endret av JohanOle
Lenke til kommentar
For min del blir det en motsatt følelse. Går jeg tilbake til Rome eller Medieval 2 fra Empire nå, føles de to som de har mangler og et for enkelt gameplay. Mulighetene man har på campaign mapet har aldri vært fler eller bedre enn i Empire, og det er like morsomt å krige med musketter og kanoner etter to spill med sverd og kataulter.

 

Jeg er fullstendig enig med deg, jeg skjønner egentlig ikke hvorfor så mange syntes at Rome og Medieval 2 er sinnsykt mye bedre enn Empire, spesielt Medieval 2, da Rome er min favoritt av de tre (mest på grunn av min interesse for romertiden), men Empire er en god nummer to i mine øyner.

Tja, det er vell smak og behag, personlig synest jeg Rome er mye bedre,Med Mediveal 2 har jeg ikke hat en eneste kræsj, det aleine gjør at jeg liker det mer en ETW der jeg føler at de stjal pengene mine, Om de har sværd eller musketer driter jeg egentligt i så lenge spillet faktisk funker, De kan ha de kuleste våpene for allt jeg bryr meg, funker ikke spillet så funker det ikke, igjen,som jeg sa tidligere, saver jeg før hvær fight så går det bra, men når jeg betaler for et produkt så forventer jeg og få det jeg betalte for, Så når de sier at de ikke skal gi ut noen store patcher mere, og Salgspunktet deres med Campaing multiplayer ikke ser ut til og komme lengre en til en Beta, Så er det bare masse minus poeng i min bok, men som sagt, det er en smak sak, to each his own!!

Lenke til kommentar

Jeg syntes campaigndelen er mye mer givende i Empire, men slagene er mer givende i Rome og Medieval. Den såkalte meleebuggen, er deprimerende. Men jeg spiller nå for campaignens del. Så jeg lar meg rett og slett bare bli angripet så ofte som mulig. Og forsvarer meg på en strategisk måte. Det blir jo litt kjedelig i lengden, så er jo bare å forandre spillestilen i blant.

 

Tabbe å si at de skal lage en MP campaign, de burde formulert det som at de skulle prøve. Og beta er jo det at man prøver, men kommer for sent. Hvis NTW kommer med en brukelig MP campaign så vil jeg kjøpe deet, så sant noen jeg kjenner kjøper det.

Lenke til kommentar

Så forresten hva du skrev lengre opp sindre:)Har du aldri opplevd at dere står og skyter på hverandre, så plutselig charger det andre unitsene deg veldig fort eller så går de i square formation uten at du har kavaleri. Er jo litt ødeleggene, men du vinner jo lettere:P

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...