Gå til innhold

Samletråd for Empire: Total War


Anbefalte innlegg

Heisann

 

Lasta ned mode som gjør det mulig å spille som minor factions.

 

Tenkte at det kunne være morsomt og spille som indianere for så å bruke cheats for å bli en over power gjeng med villmenn. Problemet er at jeg ikke får til å cheate på empire :p

 

Noen som vet hvordan man cheater på etw?

tror ikke at Diskusjon er det beste stedet å spørre om cheats. Men jeg tror ikke at man får cheatet som man kunne i Medieval 2 ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Heisann

 

Lasta ned mode som gjør det mulig å spille som minor factions.

 

Tenkte at det kunne være morsomt og spille som indianere for så å bruke cheats for å bli en over power gjeng med villmenn. Problemet er at jeg ikke får til å cheate på empire :p

 

Noen som vet hvordan man cheater på etw?

tror ikke at Diskusjon er det beste stedet å spørre om cheats. Men jeg tror ikke at man får cheatet som man kunne i Medieval 2 ;)

 

 

 

hehe ser den :p..... men tenkte det gikk greit ettersom det var til eget bruk

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Argh, Hørte at de ikke skal lage flere store patcher til spillet med tanke på Bugs, faen, skulle ønske jeg kjøpte spillet i Cd form og ikke over nettet, da kunne jeg iallefall solgt dette dritet videre til noen som har en støre tolmodighets grense en meg for kræsjing hvær 2ndre eller 3 fight. sukk, tror ikke det blir noe mere ETW på meg igjen til kanskje en genial Modder har fikset problemene, litt slik Modderene gjorde med Rome total war med Players bug fixer!! SOm Nå funker perfekt uten kresj, noe den ikke gjorde med deres egne offisielle patcher o_0

Lenke til kommentar
Argh, Hørte at de ikke skal lage flere store patcher til spillet med tanke på Bugs, faen, skulle ønske jeg kjøpte spillet i Cd form og ikke over nettet, da kunne jeg iallefall solgt dette dritet videre til noen som har en støre tolmodighets grense en meg for kræsjing hvær 2ndre eller 3 fight. sukk, tror ikke det blir noe mere ETW på meg igjen til kanskje en genial Modder har fikset problemene, litt slik Modderene gjorde med Rome total war med Players bug fixer!! SOm Nå funker perfekt uten kresj, noe den ikke gjorde med deres egne offisielle patcher o_0

 

Ingen flere patcher? Altså de skal plutselig nå kutte støtten for spillet? Nå som de også har gitt ut kampanje multiplayer modusen? Høres merkelig ut, og håper ikke det stemmer.

Lenke til kommentar
Har titta litt, men ikke funnet noe akkurat. Dog om det stemmer så er det noe drit, spill idag har jammen ikke lang levetid, noe som er trist. Og det hjelper ikke akkurat når utviklerne ikke støtter spilla sine.

 

Jepp, det er synd... Det er også synd at vi neppe vil få noen oppdateringer til MPC heller, som var fantastisk morro når det faktisk fungerte uten problemer (rundt 1 av 10 gangene)

Lenke til kommentar
Empire har aldri crashet hos meg etter de to siste patchene?

Hos dere som spillet chraser, har dere noen gang prøvd å reinnstallere det eller har moddet spillet og så oppdatert med patchene?

Jeg har 4 gig med ram og Nvidia Geforce 8800 GTS 512 Grafikk kort burde gå greit, har ingen Moder instalert, har ikke prøvd noen enda, Og spillet kresjet før og, men det var mere den Båt buggen som de fikset, dette er relativt nytt, allt funker fint, ikke noe lagg på map eller i fightene, men hvær andre eller tredje fight jeg skal in i, så kræsjer den i loadingen til fighten, så saver jeg først, og starter opp igjen, så funker den fighten helt fint, og ofte den andre etter det og,men så går det en stund og en ny fight kommer, og da kræsjer jeg igjen. så jeg kan jo tekniskt sett spille hele tiden så lenge jeg saver før en fight, men det kaster meg liksom ut av helle imersionen når det skjer, Verdt og notere, jeg er forresten ferdig med Campainen, GJorde prestige og klarte det, og er nå i år 1805 eller 6, så kan jo forsåvidt begynne på nytt og allt det og se om det hjælper, men jeg har lyst og ta over hele værden, da mener jeg seff alle landene i spillet, så det ødeleger litt gleden med og begynne på nytt, spess med hvor lang tid dette spillet tar, og resette så lang tid med spilling er ikke noe jeg har lyst til og gjøre, og ja, de skal fortsatt gi ut hotfixer, men jeg har lite håp på at de fikser noe spess, Ganske rottent av CA og gi ut et spill i denne tilstanden, Its all bout the money i guess!!!

Lenke til kommentar
Empire har aldri crashet hos meg etter de to siste patchene?

Hos dere som spillet chraser, har dere noen gang prøvd å reinnstallere det eller har moddet spillet og så oppdatert med patchene?

----

 

Huff, syntes det er synd for de som forsatt krasjer en god del, når jeg har aldri fått en eneste crash fra release. Utenom et par frysninger når spillet starter opp, som gjør at jeg må starte spillet på nytt.

De største problemene for meg er noen UI-bugs (som faktisk ble inført med 1.5), under enkelte kamper kommer det irriterende indianer sanger (selv i Europa), og Battle-AI (enkelte ganger).

 

Spesifikasjonene mine for de som lurer er:

Nvidia GeForce 9800 GT 512 MB

4 GB RAM

Intel Core 2 Quad CPU Q6600 @ 2.40GHz

Windows Vista Home Premium 32-bit

Endret av JohanOle
Lenke til kommentar

@Sindre

 

Sikker på at du ikke har sett noe til den "rare" pila i minikartet som indikerer hvor vinden går, i sjøkamper?

 

Sist, men ikke minst, har du ikke engang sett noe til den berømte "melee"-buggen: http://shoguntotalwar.yuku.com/topic/63152...ion.html?page=1 ?

 

Det finnes mange flere samt det bildet jeg har vedlagt, men jeg gidder ikke å ramse opp alle nå :p

post-191548-1262191708_thumb.jpg

Endret av JohanOle
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...