Gå til innhold

Samletråd for Empire: Total War


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ehm:

 

1. Du kan kun nære major factions, bortsett frå USA.

2. Vi angriper og forflytter oss etter tur, same som AIen. Tiden for kvar turn kan variere. På min campaign så har vi bestemt at kvar turn skal vare i 5 min.

3. Du kan bestemme før spillet starter om du vil slåss for AIen i slag, eller om du vil at AIen skal spille selv eller om slaget skal være gjort automatisk der ingen spiller.

 

Kjeme på meir seinare!

Endret av MPC
Lenke til kommentar

Dere som prøver Betaen, kan dere gi meg noen historer på gameplayet sålangt? slik dere gjorde med singelplayer,Er voldsomt interisert i og høre forskjellen på et singelplayer campaign til en der du plutseligt har en annen person som leder for et av landene, går det an og forme en allianse feks og knuse de andre, eller MÅ man være i krig?. isåfall, hvordan fungerer Diplomacien i forhold til den andre spilleren?

Lenke til kommentar

Hehe ok.

 

Jeg og fettern min bestemte oss for å spille MPC. Han valgte frankrike og jeg østeriket. De har egentlig ingen ting med hverandre å gjøre historisk sett, men vi formet en allianse. Det skapte jo problemer siden mine allierte england og UP likte ikke frankrike, siden jeg hadde så kort tid pga lagg så avbrøt dette min allianse med frankrike. Men det ordent vi med etterpå, og england og UP brøt med meg. Det kom et båt slag og vi valgte å kjempe slaget siden vi var under stress. Jeg slo frankrike med UP. Men er jo litt av greie å få motstand for en gang skyld hehe. Da det kom til at jeg skulle ta Prussia's hovedstad så ville jeg at begge skulle kjempe slaget. Først så fik vi D/C etter at han fikk laoda. Vi prøvde igjen, DC etter at vi fikk plassert troppene. Prøver igjen og D/C ved loading. Vi ga opp, og tenkte vi skulle prøve LAN neste gang. Det er også smålig lagg, men bare noen hundredels sekund.

 

Vi var på lag, men hvis vi er to stk mot AI så fungerer ikke det, enten auto eller han må styre fienden. Noe somer litt lame.

 

Dette er jo bare BETA, og får de til dette, pusser det opp så vi slipper disse bugsene så vil jeg tro at dette er et stort skritt for spillverden. (min i hvertfall)! i NTW (som skal forhåndsbestilles) vil det trolig gi mullighet for 8 players!

 

Jeg er storfornøyd med myligheten og dette trenger bare litt oppussing

 

Edit: D/C er Disconnected og kom til 1702 -.-

Endret av Axl91
Lenke til kommentar

Heisann

 

Lasta ned mode som gjør det mulig å spille som minor factions.

 

Tenkte at det kunne være morsomt og spille som indianere for så å bruke cheats for å bli en over power gjeng med villmenn. Problemet er at jeg ikke får til å cheate på empire :p

 

Noen som vet hvordan man cheater på etw?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...