Gå til innhold

Samletråd for Empire: Total War


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Googla litl, kom fram til dette:

- Gå inn i Fort Duquesne.

- Prøv å gå sjøveien

- Spør indianere om military access

- Bruk denne Saveen, ta en virusscann på den for sikkerhetskyld, men skal ikke være noe galt med den.

 

Er sikkert flere løsninger, men dette som stod i første søkeresultat:) Google is your friend!

 

 

Edit: skal være en bug som kom etter 1.2, saven vil fungere garantert! Den fikk også gode tilbakemeldinger så regner med at det ikke er noe strss med den!

Endret av Axl91
Lenke til kommentar

Jeg elsker total war seriem men må virkelig si at empire var nedtur. Spilte spillet en mnd etter release men så slutta jeg fordi jeg ble så irritert på ai til tider. Det fantes rett og slett ikke a.i. i enkelte kamper, særlig i de mindre kampene.

Prøvde spillet igjen på nytt idag, gledet meg å prøve multiplayeren, men det ble en stor nedtur. Server laggen var den verste jeg noen gang har sett i noen spill for å si det mildt.

Tror jeg venter et tiår eller noe sånt før jeg kjøper ett nytt tw spill. Prossesor kraften er for liten i dagens maskiner til slik type spill.

En annen ting som jeg ikke liker med spillet er at musikken ikke passer inn til perioden i det hele tatt.

Håper neste spill i serier tar oss tilbake til gamledager igjen og blir like bra som medieval2:)

Lenke til kommentar

Jeg har en god prosessor og spiller spillet på fult uten problem. Spiller egentlig ikke rolle om du har 2 eller 4 kjerner fordi de fleste prosessorene drar dette spillet uten problem.

Spillet kan egentlig kjøres helt fint bare på en kjernes prosessor. Håper ikke at det det blir sånn med neste oppfølgeren, men at de opptimaliserer spillet for nyere prosessorer. Nå er det bare slik at bedre prosessorer gir deg bare mer fps og ikke mer ai.

Får håpe at neste oppfølger tar serien til neste generasjon.

Lenke til kommentar

i5 prosessoren har jo en slik teknologi hvis grafikken ikke bruker 4 kjerner så går to til grafikk eller spillet og to kjerner til AI. Men vet ikke om det er noen spill som kan utnytte et slikt system.

 

Men er jo derfor vi får online campaign nå. Vet ikke hvordan de skal ordne det jeg. Håper det ikke krever at hosten har en sinnsyk maskin.

 

Skal ikke dette komme i en patch idag?

Lenke til kommentar
Når det gjelder god AI så tror jeg du må vente lenge fordi dette må "finnes opp" av utviklerne... Pr. idag tror jeg likevel vi har nok prosessor kraft til å kunne takle en slik smart AI.

 

Vi har ikke det, særlig ikke når utviklerne prøver å utvikle spillet til å kjøre på så low specs som mulig. Minimums kravet for tw er 2.4ghz 1 kjernes prossessor så derfor kan ikke ai være smartere en det denne type prosessoren tillater. Så det blir nok en stund til de får god nok ai til ikke å irritere meg. Men mye av feilen ligger på utviklernes side med tanke på at det er under kampene det er liten gruppe styrke ai har størst mulighet til å faile.

Lenke til kommentar

Kampanjedelen der man styrer nasjonen over kartet er virkelig mye bedre i Empire enn i de tidligere spillene, så det er litt synd at Battle AIen ødelegger. Men jeg morer emg like mye med spillet for det da jeg syntes det nesten er morsommere å styre landet sitt en å krige på slagmarken.

Får faen ikke fiksa pcen før om 2 uker, og da må alt innstalleres på nytt :p

Men vi må prøve å få til å spille sammen i juleferien :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...