Gå til innhold

Samletråd for Empire: Total War


Anbefalte innlegg

Jeg synes i alle fall det er mye gøyere nå. Er nesten litt i overkant vanskelig nå. Det har utviklet seg til en verdenskrig nå der jeg og polen er de eneste stormaktene i min allianse.

 

Dvs polen er bare stor i form av landområder, men dog flink til å holde spania frankriket og prøysen vekke fra russland.

 

På sjøen jeg nesten mistet all kontroll. De 3 marinene til frankriket, spania og maratha har full kontroll i sine områder. Eneste plassen jeg har litt kontroll er i america. Men der sliter jeg litt med en spansk invasjon. Men regner med å knekke den snart. På sjøen er det verre. Der får jeg stadig bank, selv om jeg nettop klarte å senke en av de franske flåtene som blokerte handelen min.

 

Så økonomien har kommet seg litt. Bortsett når frankriket klarer å gjøre blokade rundt storbritania. De sliter enda mer enn meg ^^

 

 

Same med meg.

 

Erklerte krig mot Russland, men så erklerte Danmark, Storbritannia, Hanover og Polen krig mot meg pga. dei var alliert med Russland, no har Storbritannia blokkert nesten alle portene mine og dei andre landa angriper meg som det suser. Står på defensiven no.

 

Spiller Hard/Hard

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noe av det samme, men er på en måte empire versjonen av Rome total realism, alt skal forbedres og gjøres mer realstisk osv.

 

Du har smoke moden fra darth(moden startet som realsim mod til darth mod) helt nye lyder jeg ikke har hørt i noen andre mods.

 

Størrelsen på enheter er variabel, svenskene har feks. 260 man, mens england har 300 andre her mer.

Milita har blitt fikset på så de ser riktige ut men er dårligere soldater.

De har ikke fikset uniformer så du får ikke de riktige uniformene i early period, det er litt synd, men de har lagt til mange enheter også

 

Har ikke prøvd kampanje der de største forandringene er, men slag er mye mer levende og lydene er som sagt briljante

Lenke til kommentar

Har nettopp prøvd dei nye Special Forces unitsene (Får også med USS Constituion, Amazons, Death Head Hussars :p) og dei er konge for 2 euro :p

 

Dei 5 nye kart som dei la til er også veldig moro å prøve ut. Vertfall Grassy Flatlands, den er extreme nice!

 

Har også prøvd Warpath campaign, men her er det litt vanskelig å slåss "normalt" med å line opp, siden du har nesten berre melee soldater, så det blir nesten som ein rein meleefest :p

 

 

 

PS. Det tar altid langt tid å nedlaste ein patch samen med tusenvis av andre, så det beste er å gjere er å skifte steam server til Taiwan eller noko slikt, så skifte tilbake etter at det er ferdig å nedlaste:

 

File -> Settings -> Downloads -> Download Region: Taiwan.

Endret av MPC
Lenke til kommentar

Startet nettopp ett nytt campaign etter en pause, startet som United Province

Startet med å ruste opp en invasjons hær som kunne sammle nederland under ett rike, nemlig mitt.. Måtte da gå i krig mot Spania (Som har regionen "flanders") og imot nabolandet som jeg ikke husker navnet på.. Jeg greide å kapre begge byene, men ble møtt av Frankrike, Spania, Hannover osv. Som da ville nedlegge mitt rike. Hannover innvaderte Amsterdam og Frankrike innvaderte Flanders. jeg har nå bare 1 region igjen i Europa. Jeg prøvde også å kjøpe regionen Irland av Stor Britannia, men vi kom ikke til en enighet.!

Lenke til kommentar

Jaja, Empire funket ikke etter den nye patchen. I ren frustrasjon slettet eg empire mappen i application data mappen.

 

Og vips så var saven min borte. Bare 3 år til jeg hadde vunnet. Skjønner ikke helt hvor det ble av den heller. Prøvde desperat ctrl+z og å se i papirkurven. Men borte var den...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...