Gå til innhold

Samletråd for Empire: Total War


Anbefalte innlegg

Jeg regner med det er pga. alle modene jeg kjørte jeg hadde vel 10 forskjellige moder samtidig, men etter å ha spilt med de modene orket jeg ikke tanken på å spille vanilla igjen, så da ble jeg sur og avinstallerte hele greia, og som sagt kommer histwar om 5 uker, så da kommer jeg til å ha mer enn nok med å spille det, da slag tross alt kan vare 10 timer i spillet, vis man ikke speeder opp tiden

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...

For de som ikke gidder selv:

New Content

 

 

Two (2) new historical battles: Battle of Rossbach and Battle of Fontenoy. Both available in single player and multi player

 

Missile cavalry can now fire and reload whilst on the move

 

 

Balance Changes

 

Overhaul of naval balancing

 

Dragoons are available from higher building levels and now have fire by rank

 

Light Dragoons have gained longer range guns to allow them to skirmish better

 

Reworked cavalry costs to better reflect their value on the battlefield

 

Increase in cost to Windbusche Jaegers and Ferguson Rifles

 

Some improvements to projectile balancing

 

Balance improvements made to Road to Independence Episode 3

 

 

Fixes

 

Fix for auto unlimbering causing the attack order to terminate prematurely resulting in an inability to stop the unit from firing

 

Fix for troops on fort walls not using fort gun range when judging when to fire on enemy troops

 

Fix for fort guns using wrong targeting formula

 

Fixes to fort pathfinding and use of ropes

 

Multiplayer soft lock fixes

 

Fix crash in quotes table

 

Improved AI diplomacy

 

Cumulative updates to improve AI invasion behaviour

 

Added tooltips for alliance button in diplomacy

 

Bug fixes and improvements to AI counter offers

 

Improvements to AI diplomatic valuation of military access and alliances

 

Fix for wind sounds not working in naval battles

 

Fixed ship wakes not always working

 

Fixed disembarking subsets of armies and agents from navies

 

Fixed potential crash disembarking agents from navies

 

Fixed armies not being booted out of regions when losing military access gained by joining an ally in war

 

Improved AI diplomacy valuation of technologies

 

Fix for bug where general's unit for an upper class rebellion was coming from the region owning faction rather than the faction rebelling

 

Fixed reinforcements from unreachable positions

 

Fixed bug preventing disembarking

 

Balance of power fix for attack of opportunity

 

Fixed bug that was causing issues with embarking an army containing multiple characters

 

Minor tweak to stop some ship sails endlessly play furling sound

 

Fixed path blocked bug

 

Diplomacy counter-offer improvements

 

Fix for fast forward not working as intended on some PCs. Will always speed up if camera is still, if camera moves fast forward will be as fast as possible on each PC

Endret av Akidon
Lenke til kommentar

Har testet den nye versjonen en del nå. Dog med european wars modden. Men uansett, nå er spillet ferdig. Bedre diplomati og ikke minst invasjoner.

 

"Sliter" litt mot det indiske imperiet. Jeg er russland. De holder nå på med den andre fullskala invasjonen i kaukasus området. Samtidig som jeg kjemper med nebb og klør for at de ikke skal få fotfeste i karibia. Der de har tatt både cuba og westward islands på forskjellige tidspunkt.

 

Jeg prøver å få fotfeste i india også, men det er ikke så lett.

Har dog klart å klore meg fast på ceylon.

 

Men som sakt spillet er helt annerledes nå. Nå er det virkelig empire der jeg sloss på alle verdenshav og alle verdensdeler. Blir ett område nedprioritert kan du banne på at det blir invadert samme hvor avsidesliggende det er.

Lenke til kommentar

tar en pause jeg. :)

tok en campaign med Sverige.. fikk rundt 30 regions. Slo ut Russland, Poland-lithuania, Danmark og Stor Britannia.

 

Når jeg kom opp i 1790-tallet tenkte jeg at jeg skulle kjøre litt "Blitzkrieg" og tok derfor å tok taxes på fullt, endte med at ca 15/30 regions gjorde opprør.. Fikk slått ned 60% av opprørne.. Norge fikk bosatt seg, polakkene fikk bosatt seg, Amerikanerne fikk bosatt seg.. husker ikke resten. :)

Lenke til kommentar

Jeg synes i alle fall det er mye gøyere nå. Er nesten litt i overkant vanskelig nå. Det har utviklet seg til en verdenskrig nå der jeg og polen er de eneste stormaktene i min allianse.

 

Dvs polen er bare stor i form av landområder, men dog flink til å holde spania frankriket og prøysen vekke fra russland.

 

På sjøen jeg nesten mistet all kontroll. De 3 marinene til frankriket, spania og maratha har full kontroll i sine områder. Eneste plassen jeg har litt kontroll er i america. Men der sliter jeg litt med en spansk invasjon. Men regner med å knekke den snart. På sjøen er det verre. Der får jeg stadig bank, selv om jeg nettop klarte å senke en av de franske flåtene som blokerte handelen min.

 

Så økonomien har kommet seg litt. Bortsett når frankriket klarer å gjøre blokade rundt storbritania. De sliter enda mer enn meg ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...