Gå til innhold

Samletråd for Empire: Total War


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tenker på den knappen i midten til høyre. Den som er ved "recruite General". Når man har trykket på den, så får soldatene sånn + på portrettet.

 

Er ikke dette den eneste måten å gjøre det på da? Og i tilleg så vil dette gi lavere xp til regimentet?

Den andre måten å gjøre det på, er å merge sammen units. (f eks unit 1 er på 105 mann, mens unit 2 er på 15 mann, så kan man så sammen disse til en unit på 120)

 

Har hørt noen som har sagt det på twcenter.net Har ikke testet det ut selv (altså om det er noe forskjell)

Lenke til kommentar

Ble visst utsettelse likevel...

 

April 28th

 

I have to start this one by saying 'and this is why we don't normally put dates on things'.

 

The patch will now go live tomorrow (29/4/09), rather than today as there have been some last minute technical issues to do with distribution. I should stress the patch itself has been through the CA, SEGA and external Beta group test phases and has done well, so we don't expect any hitches with the code itself. That said we're unable to bring it you this evening due to a technical problem with uploading/distribution.

 

My apologies to those of you who have cancelled appointments/meetings/dates/operations/weddings as a result of this change, this upgrade will make a genuine difference to the way Empire plays and of course address it's stability issues.

 

Kind regards,

Kieran

Lenke til kommentar
Tenker på den knappen i midten til høyre. Den som er ved "recruite General". Når man har trykket på den, så får soldatene sånn + på portrettet.

 

Er ikke dette den eneste måten å gjøre det på da? Og i tilleg så vil dette gi lavere xp til regimentet?

 

Den andre måten å gjøre det på, er å merge sammen units. (f eks unit 1 er på 105 mann, mens unit 2 er på 15 mann, så kan man så sammen disse til en unit på 120)

 

Har hørt noen som har sagt det på twcenter.net Har ikke testet det ut selv (altså om det er noe forskjell)

 

Hvordan gjør man dette?

Lenke til kommentar

Vel blir spennende å se om patchen kommer i kveld istedet da og om den fikser mer feil enn den innfører. Jeg la spillet til side fordi jeg synes slagene er helt bak mål.

 

Riktignok er ikke AIen på topp, men stamina er jo helt rå, så du blir stormet i løpet av få sekunder uansett avstand og skotøy hehe. Samt at det virker omtrent likegyldig av hva du bruker mot hva.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Nye patchen ser ut til å fungere fint. Litt synd for meg igrun. For ett par år siden var jeg akkurat komt der jeg ville eneste som står igjen er provinsen helt sør i india. Planen var dermed å invadere india med troppe fra ceylon. Men når jeg nå ser den indisike flåte ligge rett ut i havet der, får jeg litt bange anelser.

 

En annen ting er at den dumme AIen er blitt mer agresiv. Samtidig som jeg sikkert kommer til å feile i india så knekker riket mitt sammen i europa da svikerene av noen østerikere brøt aliansen med meg samtidig som de hadde store hærer stående inne hos meg.

 

Venter bare på at polen-litauen skal vere med påå kakefesten.

 

Sukk, 2 år igjen av campaignen spørs om det går...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...