Gå til innhold

Samletråd for Empire: Total War

Anbefalte innlegg

Jeg blei skikkelig skuffa når jeg skulle installere det. Tok jo 2 timer nesten... Smalt inn DVD'n så kom Steam opp? :S

Noe herk at det MÅ spilles igjennom steam. Eneste posetive må være at jeg slipper å passe på update's selv :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som kan bekrefte at alt jeg må gjøre for å skape en revolusjon er å fjerne alt av underholdning og lignende i hovedstaten min - slik at underklassene blir "sure"? Begynner å få voldsomt store territorier nå, men sliter veldig med at jeg blir mottatt med kalde skuldre overalt - og naturligvis har jeg ikke stor nok hær til beleiring av hver by. Ergo ender hver runde med 2-3 riots/rebellions ...

Lenke til kommentar

Nå er jeg skikkelig lei lydbugen i dette spillet. Helt plutselig stopper enkelte lyder, men andre blir værende. Har også merket meg at gevær og kanonlyder kan henge seg opp slik at det høres ut som et automatvåpen, eller at lyden kommer et minutt for sent.

Lenke til kommentar
Når du er kommet til 1799 blir du spurt om du vil fortsette å spille, eller hoppe tilbake til hovedmenyen.

Etter 1799, får du berre ein popup som seier du har vunnet. Du får ikkje spørsmål om å velge å fortsette eller ikkje. Så etter 1799 så kan du enten spille vidare, eller så får du trykke på ESC, Exit to Main Menu.

Endret av MPC
Lenke til kommentar
Når du er kommet til 1799 blir du spurt om du vil fortsette å spille, eller hoppe tilbake til hovedmenyen.

Etter 1799, får du berre ein popup som seier du har vunnet. Du får ikkje spørsmål om å velge å fortsette eller ikkje. Så etter 1799 så kan du enten spille vidare, eller så får du trykke på ESC, Exit to Main Menu.

Som jeg skrev.

Lenke til kommentar

Som jeg skrev.

ah, nvm, trur eg tolka det feil xD

Lenke til kommentar
Noen som kan bekrefte at alt jeg må gjøre for å skape en revolusjon er å fjerne alt av underholdning og lignende i hovedstaten min - slik at underklassene blir "sure"? Begynner å få voldsomt store territorier nå, men sliter veldig med at jeg blir mottatt med kalde skuldre overalt - og naturligvis har jeg ikke stor nok hær til beleiring av hver by. Ergo ender hver runde med 2-3 riots/rebellions ...

bump :)

Lenke til kommentar

bump :)

Prøve å sett en milits hær inni capital'n ;) De klarer å holde litt styr hvertfall.

Lenke til kommentar
Nei, altså - jeg prøver å skape en revolusjon, ergo vil jeg at folkemengdene skal gå amok. Lurer derfor på om det er noe mer jeg burde gjøre for å få fortgang i prosessen?

Hvorfor prøver du å skape revolusjon? Hvilke fordeler gir det? Det hjelper i såfall å studere technology innenfor samfunnet som er med på å gi ny tenkning. Tror de markeres med clamor for reform eller noe sånt.

Lenke til kommentar

Fikk revolusjonen min i går, heldigvis ble konsekvensene som ønsket. Greit nok at jeg mister mulighetene for og selv velge ministere, men nå liker arbeiderklassene i samtlige land meg nok til at de ikke skaper opprør - det var planen. Jeg har snart erobret hele Europa, ergo ble det umulig å styre folkemengdene i den retningen jeg ville med et monarki.

Ble forøvrig - fantastisk - skuffet over AI-en i går: Fienden var meg overtallig i 3 til 1, men fortsatt turte de ikke å angripe. Ergo måtte jeg provosere fram ett og ett angrep, helt til de dro hjem. I tillegg opplevde jeg også flere ganger at enhetene mine sluttet å fungere, de stoppet rett og slett opp mens de så på fienden - og ble dermed plukket en og en! Da lurte jeg ærlig talt på om utviklerne i det hele tatt har testet spilet sitt ...

Endret av The Stig
Lenke til kommentar
Ble forøvrig - fantastisk - skuffet over AI-en i går: Fienden var meg overtallig i 3 til 1, men fortsatt turte de ikke å angripe. Ergo måtte jeg provosere fram ett og ett angrep, helt til de dro hjem. I tillegg opplevde jeg også flere ganger at enhetene mine sluttet å fungere, de stoppet rett og slett opp mens de så på fienden - og ble dermed plukket en og en! Da lurte jeg ærlig talt på om utviklerne i det hele tatt har testet spilet sitt ...

Hehe.. Veit det er mye sånne teite ting som skjer :p

Skulle angripe et fort en gang, å der jeg start hang jeg fast i bakken med alle unitsa mine. Det samme gjorde alle AI sine også.. Vil ha update snart <3

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...