Gjest Skrevet 7. april 2009 Rapporter Del Skrevet 7. april 2009 må ha i mine innlegg. skaffet meg spillet da det kom ut, men har ikke fått spillt det før nå pga skjermkortet. gleder meg. er stor tw fan. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 7. april 2009 Rapporter Del Skrevet 7. april 2009 Det virker ikke som at Battle AIen er blitt no smartere, men det virker som om Campaign map Aien har blitt mye smartere. På succesionet jeg driver på nå har jeg blitt tatt to ganger på senga av Portugal på 3 turns. Lenke til kommentar
havfal Skrevet 12. april 2009 Rapporter Del Skrevet 12. april 2009 Plutselig sluttet lyden å virke bortsett fra bakgrunnsmusikken på verdenskartet. Har søkt litt, men finner ikke noe fiks, bare tråder der andre har samme problem. Noen som har vært borte i det samme? Lyden i slag virker helt fint. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 12. april 2009 Rapporter Del Skrevet 12. april 2009 Nei ikke det , men har litt andre problemer med lyden. den kommer og går litt innimellom og noen ganger hører man stemmene veldig lavt. Det er heldigvis ikke ett irriterende problem. Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 12. april 2009 Rapporter Del Skrevet 12. april 2009 (endret) Er det bakgrunnsmusikk på verdenkartet? Hører bare fuglekvitter og andre lyder. En annen ting som er litt iriterende er muskett lydene. Hender at jeg hører skuddsalver lenge etter de er utført. Noe som stjeler oppmerksomheten min fra der jeg egentlig bør ha den. Men men kommer vel kanskje en patch før eller siden. Endret 12. april 2009 av Akidon Lenke til kommentar
MPC Skrevet 12. april 2009 Rapporter Del Skrevet 12. april 2009 Einaste bugs som eg har på min ETW er: Lagg med navelbasane og litt med skipa, kjeme ikkje lengre enn 244 Turns med britane, CTD frå kvar 10-20 turns. Lenke til kommentar
magicgunnar Skrevet 12. april 2009 Rapporter Del Skrevet 12. april 2009 En annen ting som er litt iriterende er muskett lydene. Hender at jeg hører skuddsalver lenge etter de er utført. Noe som stjeler oppmerksomheten min fra der jeg egentlig bør ha den. Hehe, kanskje de har lagt inn en forsinkelse hvis smellene er langt unna generalen din. For å få det enda mer realistisk Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 12. april 2009 Rapporter Del Skrevet 12. april 2009 Hadde det bare vert snakk om sekunder og ikke 10talls minutter. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 15. april 2009 Rapporter Del Skrevet 15. april 2009 Regner med jeg får noen piskeslag nå, men jeg spør likevel: Om man har spillet på CD, altså ikke på Steam, hvordan oppdaterer man da? Er det en egen updater/downloader som enkelte andre spill har? Har spilt meg "i-jæll" i påsken, men nå er jeg atter tilbake hjemme - uten dette herlige spillet. Lurer veldig på å kjøpe det, men er skeptisk til alle feilene jeg kom over mens jeg spilte det i påsken. Kjøp via Steam er som dere kanskje skjønner utelukket ettersom jeg boikotter den tjenesten ... Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 15. april 2009 Rapporter Del Skrevet 15. april 2009 Steam ungår du nok ikke. Men du får det på platekompaniet for eksempel til 399. Steam holder spillet oppdatert. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 15. april 2009 Rapporter Del Skrevet 15. april 2009 (endret) Du kan ikke komme deg unna Steam. Spillet må uantsett aktiveres og oppdateres gjennom Steam. Om du evt. ikke har mulighet til å ha på internett (for å starte spillet) kan du starte Steam i avlogget modus. Mens Steamversjonene til R:TW og M2TW; kunne oppleves forskjellig fra hvordan DVD-utgaven var - er det ingen slik forskjell med E:TW. Det å kjøpe E:TW i butikk gjør bare slik at du får et spillcover du kan holde i, en manual i papirform og evt. et kart om du kjøper samleutgaven. Ved å kjøpe det på DVD unngår du og å måtte laste ned 15GB fra internett. Fysisk er det med andre ord forskjell på Steam og butikkutgaven, men det finnes ingen digitale forskjeller. Du får de samme fordeler og ulemper som du mener Steam eventuelt medfører etter innstalleringen er gjennomført. Endret 15. april 2009 av TSP Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 15. april 2009 Rapporter Del Skrevet 15. april 2009 Aha, takk for svar. Som dere kanskje skjønner var utgaven jeg spilte i påsken av det ... mindre lovlige slaget. Spillet fortjener absolutt et kjøp, håper bare de inderlig fortsetter med fjerning av feil. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 15. april 2009 Rapporter Del Skrevet 15. april 2009 CA følger alltid opp spillet for å fjerne de største feilene og jobber vel med ny patch. Noen som vet når den nestee antagligvis vil komme? Hadde håpet på for andres del at de sørste feilene skulle blitt fikset før sommeren kom. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 15. april 2009 Rapporter Del Skrevet 15. april 2009 (endret) Det er allerede kommet ut en rekke småoppdateringer som har fikset en del krasjproblemer. Det kommer en større innholdsrelatert oppdatering "snart". Som er ventet å fikse mange feil. Det vil deretter fortsette å støtte spillet gjennom flere små og store oppdateringer. De prøver å gjøre det slik at små oppdateringer vil inneholde kritiske tekniske oppdateringer, mens de større patchene vil bedre spillopplevelsen. Endret 15. april 2009 av TSP Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 15. april 2009 Rapporter Del Skrevet 15. april 2009 Da har jeg vært en tur innom min lokale spill-pusher, fikk sikret meg en kopi til den nette sum av 399,- Håper save games-ene jeg tok med fra påsken funker på denne utgaven ... Sverige hadde nesten blitt den nye verdensmakta Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 16. april 2009 Rapporter Del Skrevet 16. april 2009 Jeg kjøpte DVD utgaven og er forbannet på at man MÅ kjøre det gjennom Steam. Man MÅ være pålogget steam for å få lov å spille i offline modus! Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 16. april 2009 Rapporter Del Skrevet 16. april 2009 Jeg kjøpte DVD utgaven og er forbannet på at man MÅ kjøre det gjennom Steam. Man MÅ være pålogget steam for å få lov å spille i offline modus! ...og da frister det jo mer å spille en ulovlig versjon for da slipper man det styre. Grunnen for at man må ha Steam er jo fordi det er Empire sin kopibeskyttelse. Som de fleste sikkert har sett, så går jo dette i en ond sirkel. Lenke til kommentar
mortenmm Skrevet 16. april 2009 Rapporter Del Skrevet 16. april 2009 Jeg har startet ny campaign 3 ganger nå, og hver gang jeg kommer til rundt 150 turns og jeg er nær world domination, klikker spillet. Sinnsykt irriterende! Noen måte å fikse dette? Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 16. april 2009 Rapporter Del Skrevet 16. april 2009 Jeg kjøpte DVD utgaven og er forbannet på at man MÅ kjøre det gjennom Steam. Man MÅ være pålogget steam for å få lov å spille i offline modus! Du kan bare sette steamaccounten din til offline så slipper du det. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 16. april 2009 Rapporter Del Skrevet 16. april 2009 (endret) Jeg må være pålogget for å starte steam klienten og sette den i offline modus. Jeg skal dog teste det igjen. Uansett liker jeg ikke at en diktatorisk aktør som Steam skal ha kontroll over spill jeg kjøper i butikken. Endret 16. april 2009 av Theo343 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå