Gå til innhold

Samletråd for Empire: Total War


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det bakgrunnsmusikk på verdenkartet? Hører bare fuglekvitter og andre lyder.

 

En annen ting som er litt iriterende er muskett lydene. Hender at jeg hører skuddsalver lenge etter de er utført. Noe som stjeler oppmerksomheten min fra der jeg egentlig bør ha den.

 

Men men kommer vel kanskje en patch før eller siden.

Endret av Akidon
Lenke til kommentar

Regner med jeg får noen piskeslag nå, men jeg spør likevel: Om man har spillet på CD, altså ikke på Steam, hvordan oppdaterer man da? Er det en egen updater/downloader som enkelte andre spill har? Har spilt meg "i-jæll" i påsken, men nå er jeg atter tilbake hjemme - uten dette herlige spillet. Lurer veldig på å kjøpe det, men er skeptisk til alle feilene jeg kom over mens jeg spilte det i påsken. Kjøp via Steam er som dere kanskje skjønner utelukket ettersom jeg boikotter den tjenesten ...

Lenke til kommentar

Du kan ikke komme deg unna Steam. Spillet må uantsett aktiveres og oppdateres gjennom Steam. Om du evt. ikke har mulighet til å ha på internett (for å starte spillet) kan du starte Steam i avlogget modus.

 

Mens Steamversjonene til R:TW og M2TW; kunne oppleves forskjellig fra hvordan DVD-utgaven var - er det ingen slik forskjell med E:TW. Det å kjøpe E:TW i butikk gjør bare slik at du får et spillcover du kan holde i, en manual i papirform og evt. et kart om du kjøper samleutgaven. Ved å kjøpe det på DVD unngår du og å måtte laste ned 15GB fra internett.

 

Fysisk er det med andre ord forskjell på Steam og butikkutgaven, men det finnes ingen digitale forskjeller. Du får de samme fordeler og ulemper som du mener Steam eventuelt medfører etter innstalleringen er gjennomført.

Endret av TSP
Lenke til kommentar

Det er allerede kommet ut en rekke småoppdateringer som har fikset en del krasjproblemer. Det kommer en større innholdsrelatert oppdatering "snart". Som er ventet å fikse mange feil. Det vil deretter fortsette å støtte spillet gjennom flere små og store oppdateringer. De prøver å gjøre det slik at små oppdateringer vil inneholde kritiske tekniske oppdateringer, mens de større patchene vil bedre spillopplevelsen.

Endret av TSP
Lenke til kommentar
Jeg kjøpte DVD utgaven og er forbannet på at man MÅ kjøre det gjennom Steam. Man MÅ være pålogget steam for å få lov å spille i offline modus!

...og da frister det jo mer å spille en ulovlig versjon for da slipper man det styre. Grunnen for at man må ha Steam er jo fordi det er Empire sin kopibeskyttelse.

 

Som de fleste sikkert har sett, så går jo dette i en ond sirkel.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...