Gå til innhold

Samletråd for Empire: Total War


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Steam fungere bra for min del, raske nedlastninger, alltid oppdatert, godt service om du liker å vente 1-2 dager for å få svar på ting om kontoen. Da min steam blei hacket, så svarte dei fort og hjalp meg med å få den opp igjen. Einaste negative for meg er steam at nos å er: 1 Dollar = 1 Euro.

Endret av MPC
Lenke til kommentar

Har heller ikke problemer med at spillet ikke starter eller ctd.Det bekymrer meg faktisk!!!Hvordan i all verden skal de klare å fikse alle feila??For noen starter det ikke.Noen mangler menyer.Andre har ctd.Folk melder om lydproblemer,korrupte savefiler..You name it!!"Hadd vørti i støggdåle humør",hadde jeg opplevd dette! :mad:

Så kommer patchen alle venter på..Hva fikser de??Jo,disse utrolige viktige tingene:

 

Here is a complete list of fixes:

- Load time detection on trade routes to fix pathfinding crash in campaign

- Some General Sound balancing improvements

- Fixed UI Chat hang when spectator leaves unranked match with 3+ players

- Various Campaign Crash Fixes

- Some Save/Load fixes

- Boarding fix where cannon crew board order was not being deleted properly causing crash

- Fix to kill characters instantly to stop crashes in campaign on agent/general deaths.

- Save games limited to 1000

- Fix to animation glitch causing repetitive sounds when battle is launched.

- Multiplayer - can now find friends across regions

 

Det jeg bla finner irriterende og ganske fantastisk i et strategispill av denne typen er at maskina ikke kan ilandsette tropper! :nei: Den er ikke aggresiv nok,spillet er rett og slett for lett!Spiller VH\VH....

Heldigvis har vi moddere der ute,blant annet Darth Vader,som allerede har gjort spiller MYE mer utfordrende og spennende...Angrer på at jeg kjøpte denne BETAEN,skulle bare brukt PB...

Lenke til kommentar

Jeg lurer på om jeg lastet ned patchen, jeg fikk i hvertfall ingen meldinger om det da jeg startet spillet. Uansett så kræsjer jeg ikke når jeg trykker på "end turn" lengere, og jeg har klart å ta over nesten hele Europa og India. Det eneste landet igjen på europakartet er Russland som snart vil møte sin undergang...

 

Jeg er enig i at spillet var for enkel. Jeg spiller på VH/VH og man merker at NPC ikke vet hva man skal gjøre fordi dem ikke kan ilandsette troppene sine. England, Sverige, Spania osv.. setter alle troppene sine ved havnen og bugger seg noe som er ganske latterlig. Jeg har likevel håp om at mods og patcher vil gjøre spillet kjempebra, men jeg er ganske skuffet over stabiliteten og mengden bugs jeg har erfart så langt.

Endret av Myagos
Lenke til kommentar
Steam fungere ja. Det er ikke det tekniske som er problemet og det har man heller ikke påstått.

lol hva er problemet da hvis det ikke er det tekniske? Synes steam er ypperlig selv jeg, skjønner ikke hva folk klager på. Det eneste som er negativt med steamworks er at andre konkurrenter som impulse for eksempel blir utestengt.

Lenke til kommentar

Tobruk: Tror du virkelig de velger å ikke prøve å fikse alle de store probleme? Tror du Creative styres av en rekke små demoner som tror at dette kommer til å føre til verdens undergang? Hvordan ville du følt det hvis et spill du har jobbet med i flere år viser seg å fungere veldig dårlig, kombinert med klagingen av tusenvis av fans og presset fra utgiverne med å få fikset feilene?

 

Kanskje det bare ikke er så lett som du tror.

Lenke til kommentar

CA har jo selv sagt at de er nødt til å prioritere såkalte "game-breaking" problemer først slik at så mange som mulig faktisk kan spille dette spillet. Når spillet blir stabilt nok vil de fokusere helt og holdent på å gjøre spillopplevelsen bedre. Spesielt mtp. AI.

 

http://shoguntotalwar.yuku.com/sreply/6903...e-details-.html

 

Dear All,

 

I'd like to take this opportunity to outline our update plans more clearly.

 

The next hotfix will be released very soon, this fixes those critical issues described in Sensei's recent post. We're working very hard to get that tested and released as soon as possible.

 

We're currently following a model of releasing a hot-fix, followed by a large gameplay update afterwards.

 

This will then be followed by further hot-fixes and again, a later large gameplay upgrade.

 

The gameplay updates address everything to do with gameplay, naval landings, AI behaviour, unit balancing, the lot. The hot-fixes correct game code issues that cause crashes and instability on some systems.

 

The larger gameplay upgrades are being developed in parallel and will be released in a timely fashion following the fixes.

 

So in summary:

 

i. The next patch is coming shortly, this will fix a number of critical code issues.

 

ii. Following the next patch a massive gameplay update is being prepared which will address: balancing, naval units, AI behaviour and other issues.

 

iii. This cycle of 'fix-upgrade' will then continue.

 

 

We are genuine about intending to support the community in the long run and we are all still working on Empire, games sold are not games forgotten.

 

I'm aware everyone will inevitably ask 'when' and all I can say is very shortly for the next hot-fix and within a few weeks for the major gameplay upgrade.

 

Kind regards,

Kieran

 

Har ikke prøvd spillet etter denne siste patchen, men det er lov å håpe det fikser iallefall noen av de største problemene jeg opplever som gjør lysten til å spille ETW minimal for tiden. Random CTD. Men jeg er noe pessimistisk med tanke på alle som rapporterer store problemer etter siste patch... Vel vel, vi får se.

Lenke til kommentar

Etter patchen får jeg enda CTD etter noen turns, dette er da på en gammel save hvor jeg har hele Europa. CTD er da ikke så random hos meg, hvor det skjer helst ved endt turn. Samtidig har jeg problemer med at det lagger voldsomt når jeg skal velge en av admiralene mine. Dette gjelder også enkelte landtropper.

Lenke til kommentar
Tobruk: Tror du virkelig de velger å ikke prøve å fikse alle de store probleme? Tror du Creative styres av en rekke små demoner som tror at dette kommer til å føre til verdens undergang? Hvordan ville du følt det hvis et spill du har jobbet med i flere år viser seg å fungere veldig dårlig, kombinert med klagingen av tusenvis av fans og presset fra utgiverne med å få fikset feilene?

 

Kanskje det bare ikke er så lett som du tror.

 

Joda,skal jeg gjette,blir de fleste problemene fiksa,,etterhvert...Hvis jeg hadde jobba i årevis med et spill som viser seg å bli et av de mest "bugga" releasene noensinne,hadde jeg følt at jeg hadde gjort en meget dårlig jobb!!

Det er helt sikkert ikke så lett som "jeg tror" og det hjalp sikkert ikke på selvtilliten deres at moddere allerede etter noen dager,er i full gang og allerede til en viss grad,fått til et bedre spill...

 

Darth Mod er oppdatert til å fungere med nyeste patch... :thumbup:

 

Tips:Problemer med "hakkete" videoer ingame?Skift ut fila binkw32.dll med en annen fra et annet spill.Bruker ei fra Civ 4 selv og videoene fungerer perfekt.

Endret av Tobruk
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Nå er min tolmodighet med dette spillet snart nådd sin grense.

 

Her er de feilene jeg har hatt hittil:

 

1. Korrupt grafikk - Etter utallige timer på support forums osv er det funnet ut at noen ATI HD4870 kort opplever dette hvis en instilling i CCC er på, slo av denne - grafikken ble bra.

 

2. Så begytnte spillet å CTD, OFTE. Helt til jeg lærte meg at noen bygninger og units gjør dette. Må bare la de stå iro til jeg er ferdig med spillet. Kan ikke trykke på disse, da krasjer det uansett. Så har endel units som bare står i ro og ikke gjør noe.

 

3. Nå har jeg snart tatt over hele verden i campaign. Har tatt store deler av Europa, India og Amerika. Tok nettopp å angrep Russland, gikk strålende. Så når jeg er ferdig med dette angrepet og ikke har mer jeg skal gjøre trykker jeg på End Turn. Da skifter plutselig skjermbildet over på India, uten at noe mer skjer. Der kan jeg ennå flytte på units osv. Men End Turn og Dimplomatiknappen er "greyed-out". Så jeg kommer meg ikke videre fra der. Har prøvd å gå tilbake på Autosave'n og en Quicksave jeg haddde, men uten at dette hjelper. Så her er jeg snart ferdig med spillet, så er jeg stuck på 1763, uten å kunne gjøre mer... Så hva som har skjedd, aner jeg ikke.. Har heller ingen savegame som er i NÆRHETEN av 1763 (ettersom jeg har spilt i 5 timer i dag, i strekk, kun brukt quicksave og autosave).

 

 

Så jeg må si jeg er utrolig skuffet over dette spillet, hittil....

 

 

Det jeg håper er at noen vet åssen jeg fixer dette med å bli "stuck" på et år.. Om det er noen fix da....

 

 

Ellers er det et jævli underholdende spill, når det funker.

Lenke til kommentar

Har spillt en del , men har ennå ikke funnet ut hvordan jeg kan sette opp feller eller cover til soldatene mine

 

f.eks så ser jeg at noen av motstanderens kanonen har satt opp dekning rundt seg , og noen ganger setter motstanderen opp " hestefeller " og lignende

 

hvordan får jeg og dette ?

 

må jeg unlucke det på technologi ?

Lenke til kommentar
Forsvarsverk for du bare når styrkene dine har stått i ro en stund. Da får hæren staker rundt seg på verdenskartet.

 

Lett infanteri kan også sett staker ned i gjorden for å beskytte seg mot kavaleri.

 

ok :)

 

ja kjente til at sniperer kunne sette staker under slag , men visste ikke at stakene på campainmape gjorde dette

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...