Gå til innhold

Samletråd for Empire: Total War


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ja, lurer på hvordan de kommer til å gjøre det med america, usa fantes ikke før 1776 det er liksom 150 år ut i spillet

9351773[/snapback]

 

Si det. Hadde vært fett om at det var når du hadde tatt over østkysten av amerika (de første amerikanske statene) så fikk du et valg om å bli leder for amerika. For å frigjøre dem eller fortsette som den nasjonen du startet som.

Ett eller annet sånt. Sikkert dårlig forklart :p

Lenke til kommentar

kan hende de begynner som en "vasal" eller noe for england,

 

blir spenende å se på det.

 

 

en ting er at størrelsen på total war slag passer den amerikanske revolusjonen var skjeldent mer en 4000 soldater på slagene.

 

mens 7års krigen hadde betydlig større slag på fra 20 000 pr. side til 50 000-70 000. dette hintet om de enorme slagene som kom under napoleons krigene

Lenke til kommentar
Hei gunfreak19 kan du gi oss en link til det du fant der? Vanskelig å lese det.....

 

Edit: Hmm tror det er på tysk??

9358599[/snapback]

Siden gamestar er et tyskt magasin, så er det nok det ja. Jeg kan litt tysk så får se når artikkelen kommer om jeg forstår litt av det. Hadde tysk på ungdomskolen og videregående. Men føler på en måte at jeg ikke har lært så mye av det alikevel.

Lenke til kommentar
du skal også kunne bruke andre typer kover, som stein gjerder, lage jordvoller osv.

 

sieges har også mistet mye av makten da man skal kunne lure hærer ut av byer og festinger.

 

noe jeg er VELDIG glad for, da jeg ble drit lei sieges i medieval 2

9370073[/snapback]

 

Enig. De at de legger "bygninger" ut på selve kartet er et stort pluss. Forhåpentligvis vil dette få AIen til å komme ut av byene også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...