Gå til innhold

Samletråd for Empire: Total War


Anbefalte innlegg

Jeg har flyttet over 3 poster som ikke hadde noe med Empire: Total War å gjøre. Diskusjon rundt andre spill i serien får man ta i andre emner. Bruk søkefunksjonen eller kategorisøket nederst i kategorien.

 

Husk at det og kun er de emnene som har vært aktiv de siste 30 dagene som vises som standard i kategorioversikten. Dere kan selv velge hvor langt tilbake i tid emnene skal vises nederst i kategorien.

 

Reaksjoner på moderering taes på PM, ikke i tråden.

 

 

Kjøpte ny PC i forrige uke og den er nå i hus! Får spilt Empire: Total War på høyeste grafikk.

 

I går kveld hadde jeg et slag med franskmennene i Road to Independence-kampanjen hvor jeg hadde flere menn. Likevel klarte AI å knuse meg. Fortsatt ikke bestemt meg for om det var hodepinen min, et altfor sent hånd til hånd-angrep eller en god AI som er skylden.

 

Jeg prøvde i hvert fall å gjemme mange av enhetene mine i en skog, men AI-en klarte å fordele styrkene sine jevnt. Og de som skulle brukes til flanking fikk mange mot seg og fikk dermed ikke flanket dem slik jeg ville. Jeg kjempet liksom to slag. Samtidig merket jeg etter hvert at det virket som franskmennene skjøt mange flere av mine tropper enn jeg skjøt av deres. Hadde nok vært lurere å gå i melee.

Endret av TSP
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har kommet til år 1760 og nå kræsjer spillet hver eneste gang jeg tar end turn. Har prøvd å laste tilbake til et tidligere spill, men spillet kræsjer i samme årsperiode.

 

Siden sjøinvasjoner ikke virker så flokker spanske og engelske soldater seg rundt havnområdene, og setter seg fast. Det kan være opptil 10 regimenter som står rundt havnen og lagger opp spillet til det katastrofale. Pga dette tar det også flere minutter før runden dems er over og det gjør fremgangen nærmest uspillbart.

 

 

 

Er rimelig sikker på at mange av problemene folk får etter en en stund inn i spillet er hovedsakelig pga denne gamebreaking bugen. Jeg fant det ut ved å utforske Skotland, og da så jeg dette...

 

369455.jpeg

 

Selv Spania hadde samme problem ved kysten dems, og det overasker meg ikke at det er akkurat disse to nasjonene jeg har så store tekniske problemer med.

 

Det eneste jeg kan gjøre er vel å laste tilbake noen år og ta hæren min opp til denne laggeklumpen og slakte dem ned. Da vedder jeg på at spillet blir mye mer stabilt.

Lenke til kommentar

Etter eg tok over Constentinopel (eller kva det heiter) så kræsjer spillte med meg og kvar gong eg trykker på End Turn, eg har komt til 1823 eller noko og er litt irriterende sida eg hadde lyst å erobre heile verda :( Eg får håpe den nye patchen fikser problemet.

Lenke til kommentar
Har kommet til år 1760 og nå kræsjer spillet hver eneste gang jeg tar end turn. Har prøvd å laste tilbake til et tidligere spill, men spillet kræsjer i samme årsperiode.

 

Siden sjøinvasjoner ikke virker så flokker spanske og engelske soldater seg rundt havnområdene, og setter seg fast. Det kan være opptil 10 regimenter som står rundt havnen og lagger opp spillet til det katastrofale. Pga dette tar det også flere minutter før runden dems er over og det gjør fremgangen nærmest uspillbart.

 

 

 

Er rimelig sikker på at mange av problemene folk får etter en en stund inn i spillet er hovedsakelig pga denne gamebreaking bugen. Jeg fant det ut ved å utforske Skotland, og da så jeg dette...

 

369455.jpeg

 

Selv Spania hadde samme problem ved kysten dems, og det overasker meg ikke at det er akkurat disse to nasjonene jeg har så store tekniske problemer med.

 

Det eneste jeg kan gjøre er vel å laste tilbake noen år og ta hæren min opp til denne laggeklumpen og slakte dem ned. Da vedder jeg på at spillet blir mye mer stabilt.

 

 

Oi... dette beviser uten tvil at spillet ikke fikser sjøinvasjon. Dårlig SEGA/CA.. whoever! :thumbdown: Patch kan ikke komme raskt nok.

Lenke til kommentar

Skoler kan bygges i"Towns"..Der kan du bygge enten skoler,taverns,kirkeskoler og økonomiske bygninger.Du kan enten vente til en ny town dukker opp,eller ødelegge bygg i eksisterende towns for å grunnlegge en skole.

Vet ikke helt hva du mener med det andre spørsmålet,men du kan ikke spille andre nations i grand campaign...uten kanskje denne:Great Campaign expanded.Bruker den selv..

 

WOW...Her kommer modden vi alle bør følge med på:DARTHMOD!!!

Endret av Tobruk
Lenke til kommentar

Nei,er det jeg mener..Først utgir de et spill som er på betastadiet og får oss til å betale masse cash for å bli beta-testere!

Så etter massiv kritikk,blir det helt stille ang når patch kommer og hva den inneholder.Siste beskjed sa at den skulle komme denne uka...nå får vi "bare" en liten fix...Ser også på Steamforumet at poster av negativ karakter blir slettet..

Nei,"de va no såmm..."

Veldig synd egentlig,spillet er jo nydelig å se på og etter ALLE bugs er fiksa har det potensiale til å bli et sinnsykt rått spill..

Lenke til kommentar
Ser også på Steamforumet at poster av negativ karakter blir slettet..

Og folk mener fortsatt det er positivt at Steam hoster dette spillet? Det var årsaken til at jeg nesten sendte det tilbake på angrerett, og hadde gjort så om jeg kjøpte det i en norsk nettbutikk.

 

Steam er et diktatur som ikke er opptatt av brukerne. Jeg lurer på når de fleste vil innse dette.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...