Tehjoran Skrevet 15. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2009 [...] Spillet klikket når jeg prøvde å ta print screen. Men er trade jeg tjener hovedsakelig på ja, har over 300.000 income hver runde og bare 20.000 på tax. Hovedsaklig bomull, pels og sukker jeg selger. (Spiller på hard jeg og.) Men noen som har noen tips på hvordan jeg skal få andre nasjoner til å like meg? Alle andre nasjoner (inkludert de jeg har trade agreement og allianse med) har meg som hostile, så får ikke gjort så mye diplomati. Har begynt med å gi ut state gifts, men forholdet ble ikke så mye bedret av det. Øhøhø.. Yeah Right Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 15. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2009 Her er et screenshot fra noen runder senere (ca runde 40). Har mista to trade agreements på grunn av at alle hater meg (så gått ned en del på trade inntekt) og brukt opp plenty av penger på state gifts, men har jo fortsatt 2,5 mil og ganske god inntekt. Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 15. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2009 Er det mulig å få så bra trade på 20 år? Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 15. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2009 Hadde enda bedre trade etter 15 år^^ Men har kanskje tatt opp 3 av de portene på hver av de trade rutene. Har masse trade ports. Har masse sukker, bomull og pelsproduksjon i Amerika som jeg selger til de tre trade partnerne mine. Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 15. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2009 Det der var jo helt vanvittig. Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 15. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2009 Da var jeg oppe i 300.000 igjen og klar for storkrig mot Spania. Digger dette spillet! Har forøvrig funnet ut grunnen til at alle landene hater meg, kongen gir meg minus i diplomatic relations. Er det bare enten å vente på at han dør eller revolusjon som er mulighetene for å bli kvitt han? Og hvordan får du til revolusjon? Bare få folk i hovedstaten misfornøyd? Prøvde istad med å rive kirkene og bygge skoler og å sette på maks skatt, men ble fortsatt kun 0 på der du ser hvor fornøyde de er. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 15. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2009 Du kan ikke lage en enkel oppskrift til å få så mye i income? Har bare 2 skip på trade theatre (ved Elfenbenskysten) som tjener lite, ett par handelsavtaler, og noen små miner og åkre, men får ikke mer enn 4000-5000 hver runde. Spiller som Prussia og er bare noen år ut i spillet da. Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 15. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2009 Prussia er ikke akkurat noen stor sjøfartsnasjon da. Ville heller satset på England, United Provinces eller Spania om du vil har mye trade Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 15. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2009 Ja, som Karlson sier bør du velge en av de landene. Skaff deg så mange trade ports som mulig på de forskjellige trade theatrene. Få tak i en del provinser i India/Amerika (jeg har bare tatt i Amerika) bygg masse trade ports der og oppgrader sukker, bomull, krydder, pels og det som selger. Også må du ha noen trade agreements (har selv bare 3, men sikkert bedre jo flere du har). Lenke til kommentar
sosialliberal Skrevet 16. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2009 Har ikke kjøpt spillet enda siden jeg er opptatt med et prosjekt i forbindelse med jobben, samt at jeg fremdeles holder meg underholdt med MTW 2-SS6. Men når jeg ser på det bildet som Sindre postet litt tidligere, så klarer jeg ikke unngå å stille spørsmålet: Hvorfor i herrens navn gidder de ikke å bruke den store mappen som mange mods fra MTW 2 bruker, som for eksempel SS6 bruker? Den mappa i ETW ser stusselig i forhold til den meget innholdsrike mappen på SS6. Når en gjeng med amatører klarer å lage så innholdsrik og nøyaktig mappe så er det litt trasig at profesjonelle spill-utviklere ikke klarer å gjøre det samme. Lenke til kommentar
Huskarl Skrevet 16. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2009 Her er et screenshot fra noen runder senere (ca runde 40). Har mista to trade agreements på grunn av at alle hater meg (så gått ned en del på trade inntekt) og brukt opp plenty av penger på state gifts, men har jo fortsatt 2,5 mil og ganske god inntekt. Det der kan da umulig være på vh/vh. Som Østerrike sleit jeg ræva av meg bare for å få noen tusenlapper i overskudd. Og dette med en veldig liten hær og ikkeeksisterende flåte. Og når jeg reduserte hæren litt for å komme i overskudd, ble det storopprør så jeg mistet halve rike mitt... Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 16. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2009 Sliter litt selv på H/H som Russland. Svenskene er noen jævler og snart begynner vel tyrkerene å yppe seg også! Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 16. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2009 Det er ikke på VH nei, spiller på Hard. Lenke til kommentar
Shicca Skrevet 16. mars 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. mars 2009 Mulig å få screenshot av trade tab? Som viser hva du tjener så enormt på? Lenke til kommentar
Rincewind Skrevet 16. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2009 300,000 i income hver runde ja. Utfra det jeg har lest på twcenter.net forumet, så er det en bugg. En av de tingene du trader selger du for type 10x-100x så mye som den egentlig skal koste. Er flere som har opplevd denne buggen faktisk. Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 16. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2009 (endret) Shicca: Det er når jeg går inn på den trade taben at spillet klikker. Blir helt hvit skjerm også kommer det opp sånn at Empire Total War har sluttet å fungere. Rincewind: Ja, det er godt mulig. Det forklarer jo en del. Går buggen bort automatisk hvis jeg begynner med andre nasjoner? Litt småkjipt hvis den buggen er der hele tiden, blir jo som om jeg skulle spilt med koder. Edit: Om det er bug så gjelder den isåfall for alle fiendene mine også, for de tjener ca. like mye på sine provinser som jeg gjør. Endret 16. mars 2009 av -Sindre Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 16. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2009 Hvordan vet du hva fiendene tjener på provinsene sine? Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 16. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2009 Hold musa over en regional capital som du kan se (f.eks. hvis du har tropper i nærheten). Lenke til kommentar
MPC Skrevet 16. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2009 (endret) Eg har heile NA, CA, Halve europa (nesten alt) under meg og godt sagt alle mine teknologier er researched, og alle mine bygninger er fult utbygt. Eg har berre trade agreement med ottomans og marahtma og har ca 6-7 indiamen som trader (er lite ja :/) Har ca 50 000 soldater som er spredt over verda og ein flåte på 30 båter. Eg tener kun 130 000 gull kvar turn og er i året 1806. Så eg lurar på kva eg har gjort feil :/ er berre 2 major factions igjen og 4 mine på campaignen min. Endret 16. mars 2009 av MPC Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 17. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2009 (endret) *fant ut av det selv* Endret 17. mars 2009 av Theo343 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå