Gå til innhold

Samletråd for Empire: Total War


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men med Steam så blir jo spillet automatisk patchet og om man ikke vil ha patchen pga. nye problemer den medfører så skaper det trøbbel igjen. Hmm jaja.

 

Da synes jeg man burde få lov å laste ned spillet fra Steam i sin helhet med en gang man har fått ordrebekreftelse på spillet fra nettbutikk og det er betalt og sendt. Hmm. Dårlig ordning.

Lenke til kommentar

Har gitt opp spillet foreløpig pga. konstante crash. Er liksom ikke så gøy når man må spille de samme slagene om og om igjen. Spillet er fantastisk for all del og blant de beste jeg har spilt, men moroa er borte for min del...

 

Håper dette er noe som CA fikser, hvis det da ikke er noe galt med min maskin.

Lenke til kommentar
Er det noen som vet hvorfor gentlemannene ikke alltid vil bevege seg? Ender ofte opp med å sende en hær ut av en by, istedenfor gentlemannen.

 

Du må dra gentlemannen ut av byen. Ikke klikk på han. Hold inne venstre museklikk og dra han ut på kartet.

Lenke til kommentar
Forresten; går kanoner tom for ammunisjon noen gang? Er midt i et slag nå, hvor alle infanterisoldatene til fienden har flyktet, men kanonene prøver å rive ned gaten min. Har stått i en halv time, så det hadde vært greit om de gikk tom snart

 

Trur dei har evig

Lenke til kommentar

Er det bare meg som syns det er litt for enkelt å tjene penger? Har ca. 2.500.000 etter 30 runder og tjener 200.000 hver runde. Har gigantisk hær og relativt stor flåte, nesten ikke fokusert på ressurser, handel etc. Laveste på skatt i hele America hvor jeg har ca. alle mine land (bortsett fra de britiske øyer). Ellers må jeg si det er et supert spill!

Lenke til kommentar
Er det bare meg som syns det er litt for enkelt å tjene penger? Har ca. 2.500.000 etter 30 runder og tjener 200.000 hver runde. Har gigantisk hær og relativt stor flåte, nesten ikke fokusert på ressurser, handel etc. Laveste på skatt i hele America hvor jeg har ca. alle mine land (bortsett fra de britiske øyer). Ellers må jeg si det er et supert spill!

 

Hørtes ekstremt ut. I min første game hadde jeg som England (hard/hard) hele Amerika, India og godt over halve Europa rundt 1770 (manglet Polen og østover, samt det meste av det Ottomanske rike) alikevel, med medium skatt på alle tre theaters, med 8-9 fulle hærer (1 General, 3 Kavaleri, 4 Artilleri og resten Line Infanteri), og en 3-4 flåter stappa full med First Rates. Dette ble drøyt 90k i runden. Det meste på skatt da de drøyt 7-8 nasjonene som var igjen var ikke så gira på å trade. Dog hadde jeg knapt et handelsskip noe sted da... Mulig det var der du dro inn noe enormt.

Få et screenshot av income tab'en din. Dette vil jeg se.

Lenke til kommentar
Er det bare meg som syns det er litt for enkelt å tjene penger? Har ca. 2.500.000 etter 30 runder og tjener 200.000 hver runde. Har gigantisk hær og relativt stor flåte, nesten ikke fokusert på ressurser, handel etc. Laveste på skatt i hele America hvor jeg har ca. alle mine land (bortsett fra de britiske øyer). Ellers må jeg si det er et supert spill!

 

Hørtes ekstremt ut. I min første game hadde jeg som England (hard/hard) hele Amerika, India og godt over halve Europa rundt 1770 (manglet Polen og østover, samt det meste av det Ottomanske rike) alikevel, med medium skatt på alle tre theaters, med 8-9 fulle hærer (1 General, 3 Kavaleri, 4 Artilleri og resten Line Infanteri), og en 3-4 flåter stappa full med First Rates. Dette ble drøyt 90k i runden. Det meste på skatt da de drøyt 7-8 nasjonene som var igjen var ikke så gira på å trade. Dog hadde jeg knapt et handelsskip noe sted da... Mulig det var der du dro inn noe enormt.

Få et screenshot av income tab'en din. Dette vil jeg se.

 

Spillet klikket når jeg prøvde å ta print screen. Men er trade jeg tjener hovedsakelig på ja, har over 300.000 income hver runde og bare 20.000 på tax. Hovedsaklig bomull, pels og sukker jeg selger. (Spiller på hard jeg og.)

 

Men noen som har noen tips på hvordan jeg skal få andre nasjoner til å like meg? Alle andre nasjoner (inkludert de jeg har trade agreement og allianse med) har meg som hostile, så får ikke gjort så mye diplomati. Har begynt med å gi ut state gifts, men forholdet ble ikke så mye bedret av det.

Lenke til kommentar
[...]

 

Spillet klikket når jeg prøvde å ta print screen. Men er trade jeg tjener hovedsakelig på ja, har over 300.000 income hver runde og bare 20.000 på tax. Hovedsaklig bomull, pels og sukker jeg selger. (Spiller på hard jeg og.)

 

Men noen som har noen tips på hvordan jeg skal få andre nasjoner til å like meg? Alle andre nasjoner (inkludert de jeg har trade agreement og allianse med) har meg som hostile, så får ikke gjort så mye diplomati. Har begynt med å gi ut state gifts, men forholdet ble ikke så mye bedret av det.

 

 

Øhøhø.. :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...